Hey meiden, mijn stoelgang lijdt er gelukkig niet onder!!! Verder moe en steekjes in mijn buik! Vind het nog behoorlijk meevallen. Vind het ook niet zwaarder nu de kleine meid er bij rond loopt.
Ja, helaas wel. Normaal nooit last van gehad en nu is het echt waardeloos. Sla soms wel 3 dagen over :x
Hoi, Ik moet me helaas afmelden. Voor de meiden die van dit soort berichten erg verdrietig worden, lees maar even niet verder. Vandaag hadden we onze eerste echo. "Even checken of alles oke is" voor we naar Italie zouden vliegen. Het hartje klopte niet, het hoofdje heeft een afwijkende vorm. Het kindje is vorige week gestopt met leven. We zijn ontzettend verdrietig en weten niet zo goed wat ons te wachten staat, maar we komen er echt wel door heen. Dat onwerkelijke gevoel klopte dus... ergens wist ik wel dat er iets mis was. Sinds een paar dagen heb ik ook geen pijnlijke borsten meer. Het is nu afwachten tot het de natuurlijke weg volgt. Ergens is het maar goed, het kindje was niet levensvatbaar. Voor jullie, ik hoop zo op een mooie zwangerschap voor jullie en op prachtige kinderen! Geniet van alles en bedankt voor het meekletsen. Ik pak een paar boten later Groetjes, Manon (zilvervosje)
pff krijg er spontaan tranen van! heel veel sterkte manon! ook voor je mannetje! een hele dikke knuffel!
Zilvervosje: Wens jou en je partner heel veel sterkte toe de komende tijd!!! En hoop dat jullie dit verlies een goed plekje kunnen geven!! Dikke knuffel voor jullie!!!
Lieve Manon, Wat een verschrikkelijk nieuws weer meis.... Zit hier serieus met tranen in mijn ogen, wat een verdriet Heel heel veel sterkte voor jou en je man en hopen dat die boot toch eerder voor jullie komt dan verwacht.... Liefs Nancy
Zilvervosje, wat een vreselijk nieuws....Heel erg veel sterkte voor jullie. Mag ik vragen hoe ver je was? x
Hallo Allemaal, Wat weer een )(*%^^%$%$# nieuws zeg. Natjuh en Zilvervosje heel veel sterkte de komende tijd. Heb het afgelopen weekend gewerkt en ben helemaal afgedraaid. Ongelooflijk ben hondsmoe. Heb net ruim 2 uur liggen slapen. Mijn stoelgang is de ene keer moeizaam en het volgende moment moet ik rennen. Niets voor mij. Verder heb ik het of steenkoud of bloedheet.
IK hoop voor iedereen die vandaag een echo heeft mooie kloppende hartjes. Alle nieuwe zwangeren welkom. IK ga nu maar echt een goed terug lezen want ben heel veel al weer kwijt.
Natjuh en zilvervosje: wat vreselijk voor jullie! *knuf* @ moeilijke stoelgang: Dat valt hier nog redelijk mee. Heb in het begin heel erg rommelende darmen gehad en nu is het weer redelijk normaal. Er zit max een dag of 3 tussen. Ik kijk nu ook vol ongeduld uit naar bij gynbezoek volgende week dinsdag. Zeker na wat er hier allemaal gebeurd is afgelopen weekend, ga ik toch zeker om een echo vragen. Mijn vriend wil er ook absoluut een hebben.
Kan het alleen maar beamen Nijntje , ik word hier ook onrustig van. Zal blij zijn als het 13 nov is en wij onze kleine guus ( ons gelukje )kunnen zien
Nou, net heb ik voor het eerst gehad dat ik dacht dat ik moest overgeven. Snel een broodje in mn mik gedouwd en nu is het afgezakt.