Thx meiden! Ik doe het maar even rustig aan. Met de slaapzak op de bank, kopje soep, potje thee, laptop + kat op schoot (niet altijd handig maar wel gezellig) en dan maar ff uitzieken. Zolang het niet echt doorslaat naar mijn longen (heb wat astma) heb ik goede kans om er met een paar dagen af te zijn, net als vier weken geleden. Heb me net ontzettend vermaakt met de domme opmerkingen draad, daar was ik wel even aan toe.
Xaph, beterschap! Natjuh, veel sterkte! Ik ben vandaag nog een dagje thuis gebleven, heb slecht geslapen door die verstandskies die getrokken was, dus vanochtend maar gebeld dat ik nog een dagje vrij neem. Had gelukkig geen belangrijke afspraken staan! Verder gaat het wel redelijk, ben met vlagen misselijk, merk alleen wel dat ik vermoeider ben. Ga vanavond zwemmen met mijn moeder, maar word al moe bij alleen de gedachte! Zou wel blij zijn als de kritieke weken voorbij zijn en we een positieve echo hebben gehad, dan kan ik het aan iedereen vertellen en dan snappen mensen ook waarom ik momenteel eventjes niet zo veel energie heb... Aan de andere kant ben ik ook wel een beetje huiverig voor de reactie van mijn baas... Ben natuurlijk pas nét 5 maanden terug van verlof....
Pff, hou mij niet meer op't werk. Moe! Nadeel is dat ik permanentie heb en aanwezig moet blijven tot 19u...
@Zilvervosje, wat een naar nieuws, heel veel sterkte voor jullie en en hele fijne vakantie gewenst. @Dazwa, hoe was de echo? @Foekie, gefeliciteerd met je goede echo! @darmen/stoelgang. Dat is hier echt al verschrikkelijk sinds de eerste positieve test, onwijs verstopt, en daardoor dus steeds een zeurende buikpijn... @symptomen, hier merk ik ineens dat mijn symptomen minder worden. Ik word niet meer zo misselijk wakker en mijn borsten doen geen zeer meer. Dit baart me wel zorgen, omdat het hiervoor wel was. Gelukkig heb ik donderdag een echo, dan zullen we meer weten. Hier gister de intake bij de vk gehad, zelfde als met mijn dochter, erg leuk om daar weer te zijn. Ook de sleutels van ons nieuwe huis gekregen, daar natuurlijk gelijk heel de dag geweest, het is echt een super huis helemaal blij!! Alleen een minpuntje, er ligt een verschrikkelijke jaren 70 plavuizen vloer (die we binnenkort gaan verwijderen ) waar mijn dochtertje even over heen ging kruipen, klapt ze zo met haar mondje op de vloer, is re een stukje van haar tand afgebroken! Zo sneu, gelukkig maar een klein stukje! Fijne avond allemaal, Groet Snoozie
Hoi meiden, Eindelijk is de laptop vrij zodat ik wat kan schrijven over de echo. Die was goed! Ben inderdaad 5 weken en 6 dagen. Eerst dacht de gyn. 7 weken maar die had vanaf mijn laatste menstruatie gerekend terwijl ik een hele late eisprong had gehad. Maar er was dus een mooi vruchtzakje met dooier te zien. Ze dachten (was een arts en arts in opleiding) al wat te zien knipperen, maar dit was wel heel moeilijk te zien en nog vrij zwak. Dit was normaal omdat het nog zo vroeg in de zwangerschap is. Op mijn vraag of de echo goed was antwoordde ze: hij is absoluut goed! Dus dat is wel heel fijn De foto's staan in mijn album. Je ziet vooral de vruchtzak (het zwarte rondje) en linksboven in de vruchtzak zie je heel wazig het embryo.
Heerlijk meid, geniet er van! Op naar de volgende mijlpaal: het kloppende hartje Wanneer krijg je de volgende echo?
Dazwa, wat fijn dat alles er goed uit zag! Op naar de 16e om een sterk kloppend hartje te zien! Scorpion, wat spannend!! Ik hoop dat je het vanavond nog even laat weten!! Krijg je die echo bij de gyn? Wat een rare tijd is dat dan??
het lijkt er wel op maar kan minder hebben , luste bij de 1ste alleen geen koffie en nu....geen koffie geen thee en geen water alleen appelsap gaat er nog goed in ...en idd heb enorm veel dorst vanmorgen en gistermorgen kwam de ochtend misselijk heid ook goed opzette trouwens heb het net weg kunnen slikken baH! verders lees ik p me oude profiel hier terug en lees ik dan dingen die ik helemaal vergeten was met de 1ste zwschap , zo vaag he dat je zo iets vergeet ...me boops zijn trouwens super!!! haha
ik zei toch dat die leuk was! meid hou het wel ff in de gaten met je astma ect ..als de benauwdheid aan blijft zal ik de ha op ze minst een telefoontje geven je mag toch niet naar de praktijk komen , hoop het niet voor je en dat het gewoon een griep is
o snooz wat zielig voor je dochter zeg! dat was zeker brullen! knuf voor haar! en wat leuk een nieuw huis! enne niet zo onzeker dames een beetje vertrouwen in ons lichaam hebben , we hebben al zoveel narigheid hier gehad , nu alleen nog maar goed nieuws! afgesproken!
scorp ben je er weer??? ben benieuwd meid! dwaza gefeli met je goede echo! ook alle andere die ik vergeten ben ! naatje en zilvervosje heel veel sterkte!
nou of we hebben 1 kindje wat het presteerd om met 8 weken al een volledige placenta en navelstreng te hebben, of het zijn er toch 2 waarvan er 1 goed groeit en de ander achterloopt en niet de juiste vorm heeft. Nog steeds 2 hartslagen te zien, maar dus niet duidelijk hoe of wat. Morgen heb ik een echo in het ziekenhuis.
Hey Scorp, Jammer dat jullie nog niet echt meer duidelijkheid hebben, hopelijk worden jullie bij de echo van morgen een stuk wijzer. Succes morgen! Groet Snoozie