juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    jeetje Scorpion, het blijft wel spannend bij jullie zeg! Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid! :) Ik ga voor jullie duimen!

Dazwa, fijn dat de echo goed was, super hoor! :)

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dazwa,fijn een goede echo :)

Scorpion,jeetje spannend hopelijk word morgen alles duidelijk!

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hallo allemaal!

Ik zag slecht nieuws voor Natjuh en zilvervosje... Sterkte meiden!!!

En paar goede echo's! Gefeliciteerd!
    Scorpion hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!

Hier: Gister ook 1e echo gehad !!! En hebben het hartje zien knipperen!! We zijn super fier :)

Kijk over 5 min nog eens in mn album, ga ze nu online zetten!

4. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!
    Las helaas weer slechte berichten, Natjuh en Zilvervosje: heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel!

Gelukkig ook nog goede berichten/echo's, Dazwa en Meisje: gefeliciteerd!
    @Petatje: jammer dat je ons gaat verlaten, maar wel een mooie echo gelukkig!
    @Scorpion: tje, het blijft spannend bij jullie, hopelijk morgen meer duidelijkheid.

Hopelijk gaat het verder met iedereen goed.

Gisteren begonnen met plassen voor MvM. Jemig, wist niet dat ik op een dag zo veel urine produceerde, sta er echt van te kijken. En die stank van die bussen! Al kan ik het nog enigszins hebben als ik mijn neus dichtgeknepen houd. Ach, het is voor het goede doel, zullen we maar zeggen.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Echo en 1e buikfoto van vorige week staan in mn album!

Ga nu naar bed, was vanmorgen weer om 3u wakker en ben steendood...

Slaapwel!

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @Meisje: jij ook gefeli met je goede echo, wat fijn dat je goed een hartje zag knipperen! Ben zelf ook zo blij dat ze al iets leken te zien knipperen bij ons, had het namelijk met 5 weken 6 dagen echt niet verwacht.. 't was nog wel zwak hoor. Wat heb jij trouwens een prachtig buikje, om jaloers op te worden :)

@scorpion: He, nog steeds onzekerheid. Ik hoop voor je dat je morgen meer duidelijkheid hebt meis!

@Yvy: erg he die geur! Ik moet mn neus ook dichthouden..

7. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Natjuh en zilvervosje: heel veel sterkte!

@Krissie: ik heb dezelfde kwalen in dezelfde mate als bij mijn vorige zwangerschap.

@Scorpio: wat een vreemd verhaal. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

@Xaph: beterschap

Hier niet zoveel te melden. Intake met vk ging goed, volgende keer is pas 7 december; vind ik wel wat laat ( ben ik ruim 13 weken).

Stella

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Tip voor een strakke buik: PAARDRIJDEN! Krijg je echt een wasbordje van :p Nu wel jammer dat ik moet stoppen want die buikspiertjes verdwijnen ook meteen haha. Maar daarom ziet die buik langs de zijkant er zo gek uit (vind ik toch) die streep, is ook spier! Maar nu begint toch wel buikje miniem te komen heb ik de indruk. Of het nu door de baby komt, of door het niet rijden, geen idee, vind het gewoon heerlijk :p

Maar nu echt door, echt wel slapen! Morgen weer om 7u de wekker...

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Meisje en Dazwa, gefeliciteerd met de goede echo's!
    Scorpion, da's niet fijn, die onzekerheid, morgen dus weer een echo. Hoe laat mag je?
    Wij morgen om 10.15 uur bij de gyn, ben benieuwd of er weer een echo wordt gedaan.

Trusten allemaal!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    scorpion hopelijk krijg je vandaag helderheid
    voor alle meiden die vandaag een echo krijgen geniet ervan.

Ik heb morgen me echo en al geniet ik 100% van me zwangerschap ben ik toch wel een beetje bang
    Me ontlasting is een drama me boobs doen zeer nu ook me tepels auw .
    En moe ben ik al helemaal krijg echt niks meer gedaan

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen dames!

@Meisje en Dazwa, gefeliciteerd met de goede echo zeg! Super!

@Scorpion, die kleintje(s) van jou houden het wel spannend he! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

@MvM, ik ben maandag begonnen maar inderdaad wat een stank brrrr en dan ben ik niet eens misselijk!

Verder alles goed, weer lekkere krampjes en vannacht/vanmorgen leek het wel of mijn boobies op ontploffen stonden! :$ Maarja goed teken neem ik aan. Verder best wel moe, omdat de nachten van 5 a 6 uur me nu op beginnen te breken.
    Morgen jarig; ben ik twintiger af! Morgen visite en vrijdag visite dus zal wel gesloopt zijn van het weekend. Hopelijk genoeg energie voor de beurs zondag! :D

12. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hey meiden,

Ben 's avonds niet echt meer in staat om gezellig te babbelen. Lig voor pampes op de bank. Beroerd en ook nog eens een zere keel maar probeer het bij te houden!

Tot snel!!

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Beterschap voor de meiden die zich niet zo fit voelen!

Vrijdag zou ik samen met mijn moeder oppassen op mijn neefje (1 jaar). Nu is alleen de vader van mijn neefje geveld met mexicaanse griep, heeft alle verschijnselen. Mijn neefje is nu dus voorlopig even bij zn opa en oma logeren. Ik denk dat het oppassen gewoon doorgaat, maar zou ik via mijn neefje besmet kunnen raken? Misschien beetje paniekerig hoor, maar wil het toch wel graag weten :)

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    MrsvO hier ook heeeel moe hoor na het eten gelijk naar bed :)
    MvM komt hier donderdagavond intake houden enz . Spannend heb ik iig wel me echo gehad en weet ik of alles goed is .

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik werk bij de plaatselijke overheid, op het toeristisch infokantoor. Maar mijn taken zijn ruimer dan alleen maar toerisme.

16. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Meiden,

Hier veel onzekerheid, vanacht een flinke bloeding gehad. Ik schrok me rot. Het is nu gestopt en ik heb geen krampen gehad, dus vk denkt niet dat het nu een miskraam is, maar ik moet zeggen dat ik de moed al aardig verloren heb, zeker i.v.m. verminderde symptomen. De echo die ik morgen heb staan, die blijft staan, want met deze indicatie kon het toch niet eerder volgens vk. Dus fijn nog een dag en nacht in spanning.

Baal flink, want als het fout is wil ik het ook gewoon graag weten.

Groet Snoozie

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben nu rustiger aan't worden omdat mijn gynbezoek minder dan een week is. En ik stel mezelf ook positiever in. Moet zeggen dat dat helpt en de dagen gaan veel sneller voorbij! :)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat heb jij een figuur zeg!!! :) Da's om jaloers op te zijn :p

Mooie echo trouwens! ;)

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Snoozie dat is schrikken. Nog even volhouden en hoop dat je morgen een goeie echo hebt.

@hier kwaaltje : ben zo moe kan wel heel de dag slapen maar heb een klein meissie rondkruipen die erg actief is en overdags amper slaapt. pfoeii hopelijk voel ik me snel weer fit.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, da's wel vervelend dat je tot morgen moet wachten! Je zit inderdaad nog een volle dag en nacht vol onrust... Voorlopig de moed nog maar niet opgeven en blijven hopen op een goede echo! *knuf*

Deel Deze Pagina