juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisyL

DaisyL Lid

10 mrt 2008
    8
    0
    0
    Ik heb dat ook heel erg... was altijd een enorme carrière jager,
    nu interesseert het me echt niets!

2. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Mag ik me ook aansluiten bij jullie forum. Ook ik ben een juni 2010 moeder en vind het leuk om ervaringen te delen met andere (as) moeders in dezelfde termijn.

Ik zal me even voorstellen.
    Ik ben een 38-jarige moeder van een meisje van 8 en een jongen van 6. Dat waren wereldzwangerschappen. Was allebei echt meteen raak en tijdens zwangerschap nergens last van gehad. Maar nu was alles en beetje complexer en moesten we er bijna een jaar over doen voor ik zwanger was en helaas is die na een half jaar afgebroken door een MA. Vol goede moed verder en eigenlijk de hoop al een beetje opgegven omdat ik eigenlijk niet meer de jongste ben en ineens had ik toch zomaar onverwachts een positieve test in mijn handen. Doordat ik een miskraam heb gehad en eigenlijk geen idee had hoever ik was, mocht ik al meteen een echo laten maken en een hele goede deze keer. Een mooi krachtig hartje. Nu mag ik komende dinsdag weer voor echo en vind het zoooooooo spannend. Ik blijf toch een beetje schrik houden door de vorige keer maar heb er nu wel een beter gevoel bij dan de vorige keer.

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, combinatie test en vp waarschijnlijk. Maar zit best in dubio. Stel voor dat alles okee is he, en 't krijgt zuurstofgebrek bij de geboorte en is daardoor gehandicapped... weet je, er kan altijd van alles gebeuren. Ik ben me er ineens van bewust hoe klein en hoe fragiel zo'n kleintje is. Ivm mijn leeftijd zijn de testen wel gewenst, 't voelt alleen zo confronterend vandaag. Nou ja, zal wel gewoon een emodag zijn ;)
    Zit er vandaag niet echt mee dat we geen echo hadden, 't voelt wel heel goed vandaag.

4. DaisyL

DaisyL Lid

10 mrt 2008
    8
    0
    0
    Ik stond gisteren bij de Appie af te rekenen, caissière zat lekker te hoesten in haar hand (zo'n lekkere droge mexicaanse griep hoest :$) en ging vervolgens vrolijk door met afrekenen. Moest echt op het puntje van mijn tong bijten om er niets van te zeggen, of stel ik me nu aan? ;)

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    9 van de 10 mensen die zich nu bij de huiarts melden met griep hebben de mexicaanse griep. Belangrijkste voor je kleintje is zorgen dat je niet lang met koorts rondloopt omdat het kleintje zijn/haar eigen temp nog niet kan regelen. Kwestie van onderdrukken met paracetamol dus.
    Maar wel zwaar kl*te. Mijn collega liep hier ook heel de week te snotteren, vorige week. Was ik ook best pissig om, kon dat ook niet gebruiken.

Miepke, welkom!

6. DaisyL

DaisyL Lid

10 mrt 2008
    8
    0
    0
    He Miepke, welkom hier! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen goed gevoel en die is ook geëindigd in een miskraam... nu heb ik ook een beter gevoel (alleen nog niet bevestigd door een echo), raar is dat hè?

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou we zijn in het ziekenhuis geweest. Geluk en verdriet ligt heel dicht bij elkaar. het ene kindje is nu 2,2 cm en 8w5d. die groeit als kool dus.
    de andere was alleen nog een vliesje van te zien, geen hartslag niks meer en werd dus al opgenomen door me eigen lichaam.

Je bent blij voor de een en verdrietig om de ander.
    Ik kan nog ff niet zeggen wat er door me heen gaat ik weet alleen dat ik aan stuk door zit te huilen dat dit nu de 4e al is.

Ik heb medicijnen gekregen om het braken tegen te gaan en waardoor je automatisch meer gaat eten en drinken. Ik mag hiermee 3 dagen niet werken en niet autorijden. daarna moet ik kijken hoe het gaat.
    Slik ik deze pillen niet dan lig ik vrijdag aan het infuus omdat ik te weinig voeding binnen krijg.

Ik ga vanavond of morgen proberen het hele verhaal v.a. vorig jaar op papier te zetten, ik hoop dat dat me helpt voor de verwerking.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    scorpion kan me je gevoel zo erg voorstellen . Maar probeer toch te genieten van het overlevende kindje hoe moeilijk ook.

Mag ik vragen hoeveel jij spuugt want ik spuug ook elke dag bijna wel een paar keer :( eten hou ik bijna niet binnen drinken probeer ik binnen te houden wat soms wel lukt en soms niet .

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb nu ook koorts had gisteren 38,7, ik spuug als ik me druk maak maar ik denk zo een 1 a 2 keer per dag, maar omdat ik niet lekker in me vel zit weiger ik heel dom te eten en te drinken omdat ik me dan nog minder lekker voel.

die pillen zijn dus meer tegen uitdroging etc.
    De baby krijgt genoeg, maar het gaat om mij.

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    meisje miss kan je dalijk iets als symbool voor alle vlindertjes doen miss een vlinder lok bloem in je tuin/balkon .
    Ik wil als ik bevallen ben voor mijn vlindertje een tattoo van een vlinder laten zetten zo laat ik voor mijn gemoedsrust weten dat ik me kleintje dat niet had mogen zijn nooit zal vergeten.

En scorpion wel goed voor jezelf zorgen meis een gezonde frummel heeft niks aan een zieke mama

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    er was al iemand bezig met het maken van een beeldje. daar komt nu gewoon een frummel bij.

12. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames!
    Allereerst voor Scorpion: wat dubbel meid! Aan de ene kant groeit de ene frummel als kool, aan de andere kant ben je wel een kindje kwijt geraakt. Lijkt we heel moeilijk om mee om te gaan, zeker als je al een aantal vlindertjes verloren hebt.

Kwaaltjes: moe, met vlagen misselijk, en mijn darmen werken ook een stuk trager nu. Ik kon me vandaag ook minder goed concentreren, kan door de moeheid komen, maar ook door de zwangerschapshormonen. Nu ja, duik straks maar een beetje op tijd mijn bedje in, en zie dan morgen wel of ik mijn hoofd beter erbij kan houden.

13. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hey meiden,

Ga me weer afmelden kan mijn oogjes bijna niet openhouden en het huishouden moet even wat aandacht hebben!!!!

Tot snel!!!

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies, laat nog even mijn virtuele neus zien hiero.. ben deze week weer gaan werken en vind het wel fijn. Heb een hekel aan zielig zijn, life goes on.. zal mijn kleine ieniemini nooit vergeten hoor..

Gisteren op het werk vertelde een collega dat zijn vrouw even ver is.. 25 juni uitgerekend.. dus dat zal wel confronterend blijven helaas.. maar ga er van uit dat ik dan wel zwanger zal zijn.. :)

Hoe gaat ie hier verder met alle beebs? Hoop niet dat er nog meer vlindertjes bij zijn gekomen?
    Inmiddels dames nog mooie echo's gehad?

15. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Lieve scorpion,
    Wat ontzettend balen!!!
    Maar inderdaad ook wel weer mooi dat 1 kindje het zo goed doet.
    Heel veel sterkte in ieder geval!
    Knuffel!!

16. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Scorpion: Jeetje dat is echt heel dubbel zeg! Ik wil jullie veel sterkte wensen, maar ik hoop ook dat je evengoed geniet van het wondertje dat groeit als kool!!

@ Nancy79:
    Gelukkig is alles goed gegaan bij de arbo! Ik heb me (zoals gewoonlijk;)) weer veel drukker gemaakt dan dat nodig was.
    De mevrouw was heel erg aardig en ze had er gelukkig alle begrip voor. Ik moet van haar rustig aan doen en zelf aangeven wanneer ik weer denk dat ik kan gaan werken, want zij konden hiervan niet een stappenplan maken, omdat je niet weet hoe dit loopt natuurlijk. Dus het viel gelukkig allemaal mee! Over een week of 2 zou ze weer telefonisch contact met me opnemen.

17. hoi meiden,
    ben een tijd niet online geweest:) dus hier veel gemist...
    @scorpion, wat een vreemd naar dubbel gevoel moet je hebben, sterkte meid....

verder nog niks teruggelezen...
    hier alles goed, soms wat misselijk en dizzy, maar verder niet veel last...
    wel net een 3de test gedaan (had nog liggen en voelde weinig symptomen e was nieuwsgierig ;)) en binnen 2 seconden een vette dikke streep, best grappig om te zien....

moet nu al 2 nachten er 's nachts uit omdat Jurre verkouden is en dan helemaal huilend wakker wordt en niet meer wil slapen, zei voor de grap tegen mijn hubbie 'dacht dat slapeloze nachten pas in juni weer kwamen, maar mogen alweer oefenen'

18. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He Scorp, wat ligt geluk en verdriet toch dicht bij elkaar! Heel veel sterkte met het verlies van je ene kindje. Gefeliciteerd dat het met het andere kindje zo goed gaat. Probeer je verdriet een plekje te geven en dan weer te genieten van je kindje dat in je groeit.

19. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @snoozie: veel sterkte.

@ alle goede echo's: gefeliciteerd!

@justfortoday: pff, dat moet inderdaad zwaar zijn. Wel fijn dat je volgende week weer een echo krijgt. Wat ga je met de testen doen?

@scorpio: je zult inderdaad een dubbel gevoel hebben. Hopelijk hoef je niet opgenomen te worden, dat lijkt me echt vervelend. Succes met de medicijnen en met het schrijven van je verhaal.

@Melanina: ik denk dat je inderdaad moet opletten dat je niet gaat afvallen. waarschuw op tijd de HA, anders beland je misschien nog in het ziekenhuis. (zo klinkt het nl. wel).

Stella

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hoi allemaal!

Scorpion idd wel een dubbel gevoel... Sterkte met jullie 4e vlindertje! Maar hoop dat jullie andere kindje het goed blijft doen!

Dingetje, heb jij ook een mk gehad? Heb dat gemist volgens mij :):( Sorry!!! Veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina