Goeiemiddag iedereen! Nou sluit mij ook aan bij dé juni mama's! Haha Rond 7 juni kunnen wij ons eerste kindje verwachten, als alles goed mag gaan... Ben daar wel erg zenuwachtig over... Tot nu toe valt het allemaal erg mee, ben alleen in de ochtenden wat misselijk en superrrr moe, maar verder voel ik me tot dus ver prima! Nou dames allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap. Juni is een mooie maand en juni 2010 wordt mooier dan alle voorafgaande juni's!! Doei doei Marije
Foekie, ik had hier bij mijn eerste een paar keer last van gehad, ben toen uit gaan zoeken wat ik er aan kon doen en mij werd magnesium tabletten aangeraden. Ik heb toen echt goede tabletten gekocht van Solgar en dan Magnesium/calsium 2:1. Ik heb nog laten uitzoeken of ik ze toen mocht slikken als zwangere, en dit werd juist veel gebruikt door zwangere vrouwen. na 3 dagen slikken had ik nergens last meer van! Ze staan nu ook al weer in de kast!
Hey Dames!! Scor: dikke knuf voor jou. weet eigelijk niet wat ik moet zeggen!!! Nieuwe aankomende mamma's welkom Hier vandaag de 2de echo gekregen.. Was zo zenuwachtig al de hele week of het allemaal nog goed zat... Het liep natuurlijk weer meer als een half uur uit.. Had tegen mijn vriend gezegd.. Kijk jij maar op het schermpje, en ik zie wel aan jou gezicht of het goed is.. En ja hoor alles is GOED We zagen het zelfs al bewegen.. Zo cool... het is nu bijna 3 cm alweer.. Alles lag goed op schema.. En heb me voorgenomen om nu proberen wat meer er van te genieten. Morgen gaan we iets kleins leuks voor de beeb kopen.. Misschien tot vanavond nog eventjes.. Doei doei
Daar was ik in de 1e zwangerschap ook heeeel bang voor, voor die kramp, zeker omdat ik daarvoor ook met enige regelmaat al wel wakker werd met kramp, dus zag de bui al hangen... Maar viel gelukkig heel erg mee bij mij! Dus hoop dat het nu weer zo meevalt... Met Maud d'r oortjes... het lijkt nu wel goed te gaan, maar ik durf het nog niet al te hard te roepen, ze heeft er ook zo lang last van gehad... Dus ben nog wel bang dat ze over een week ofzo toch weer meer last ervan gaat krijgen...
Ik heb me in de vorige zwangerschap ook elke avond ingesmeerd met die buikbalsem (vanaf dat er een buikje zichtbaar was...), maar het heeft niet veel mogen baten Van de één op de andere dag zat er toch echt een prachtige (ahum) tijgerprint op m'n buik Maar het voelde wel lekker, dat smeren, aan m'n buikje, dus daar deed ik het toch vooral voor Ik was (ben) gelukkig niet zo iemand die gelooft dat dat soort spul het ook echt tegen zou kunnen gaan...
Heftig hoor Melanina... Hoop toch dat je snel van die misselijkheid af bent, want is echt helemaal niets zo
vandaag alle schade ingehaald hoor heb goed gegeten en gedronken alles jus de orange kwam eruit maar de rest bleef zitten Dus moet denk toch meer rust nemen
meiden, jammer dat er dan ook gewoon niet meer gereageerd wordt.. voelde me wel 1 van de juni mama's.. helaas.. succes allemaal met de zwangerschap!
goeie morgen dames misselijkheid: dacht dat het bij misselijkheid ging blijvenen het overgeven dus gedaan zou zijn. maar gisteren een soepje gegeten, dacht das lekker licht. is er helaas niet in gebleven. blijkbaar kan ik soep niet meer verdragen. slapen: kheb nu al een paar nachten achter elkaar dat ik rond 4u wakker wordt. en er is geen aanleiding voor. Dochterlief slaapt gewoon door.
HI meiden, Een kort berichtje van mij. In het begin heb ik hier meegeschreven omdat ik een junimama zou worden. Ik hielp ook mee met de website maar heb toen afscheid moeten nemen omdat het mis ging. Raar genoeg ben ik weer zwanger. Raar... eh ja want je cyclus is meestal mega in de war na een (v)mk (daar heb ik ervaring mee) en heb maar 1 keer sex gehad haha. Maar dat is blijkbaar meer dan genoeg Je hoort wel vaker dat je meer vruchtbaar bent maar na de vorige mk heeft het een jaar geduurd voordat ik zwanger werd dus dit keer totaal niet op gerekend. Ik ga even hier op zoek naar 'oude bekenden' ik hoop dat alles voorspoedig gaat met jullie en dat de kwaaltjes niet te erg zijn en dat jullie in juni een mooie gezonde baby mogen krijgen.
@koekkie: proficiat meid. kheb nog ooit zo'n verhaal gehoord. die was zwanger en rond de 8weken zoiets ging het mis. maar daarna kreeg ze haar regels maar niet. ging ze bloed laten trekken, was ze dus onmiddellijk na haar miskraam terug zwanger. ik duim mee dat het goed blijft gaan nu.
@Dingetje heb net even je verhaaltjes terug gelezen wat sneu voor je..heel veel sterkte hiermee. ik denk dat het hier gewoon te snel gaat tenminste voor mij wel als ik een halve dag niet geweest ben moet ik drie pagina's terug lezen en daar heb ik geen zin meer in ik snap er de helft maar van waar iedereen het telkens over heeft ik sta hier gewoon op de leesstand maar vond dat ik op jou wel even moest reageren vandaar nogmaals heel veel sterkte en succes in je volgende ronde meis.....komt vast allemaal wel goed lieve groetjes silvia
Koekie wat goed zeg! gefeliciteerd meid!! welkom terug zal ik maar zo zeggen (L) .. Ja het is zo dat je meer vruchtbaar ben.. Ik had eind april een vmk gehad.. en in juni had ik alweer een positieve test in handen wat jammer genoeg weer misging.... succes meid!!
@dingetje, Ik heb ook even teruggezocht en wil je veel sterkte wensen. Zoals Silvia al aangeeft, er wordt hier zo veel gekletst en als ik dan even online kom ben ik eerlijk gezegd te lui en moe om alle berichtjes terug te lezen.. Denk niet dat het onwil is van mensen, van mij in ieder geval niet. Nogmaals veel sterkte x
Gisterochtend dacht ik nog dat het mis was omdat alle symptomen verdwenen leken te zijn. Nou ik heb gistermiddag en avond alles dubbel en dwars ingehaald. Pffffff wat voelde ik me ellendig. En dan zo'n last van mijn darmen pffffffff. Ben al wel wat minder zenuwachtig voor de echo maandag maar het blijft spannend. Vorige keer kregen we met deze echo te horen dat het mis was maar toen voelde ik me (achteraf bekeken) al niet meer zwanger. Nu voel ik me mega zwanger maar ben toch blij als over n paar weken dit ellendige gevoel minder wordt. Pffffff. Je zou je bijna afvragen waarom je ook alweer zwanger wilde worden haha. Maar als maandag de echo goed is, durf ik te gaan genieten en plannen te gaan maken en zwangerschapskleding aan te schaffen (ik pas echt mijn broeken niet meer)............