juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Heb even quick scan gemaakt en dit is wat ik onthouden heb:

@Koekkie, wat een wonderlijk iets, echt heel gaaf voor je! Gefeliciteerd meis en probeer van te genieten

@Funkie, enorm gefeliciteerd met je goede echo! Wat heerlijk dat je heb kunnen genieten van een bewegend frummeltje :)

@Miepke, spannend maandag! Gaat vast helemaal goedkomen :) En jammer dat je je zo rot voelt :(

Hier helemaal stuk.. 2 avonden verjaardag vieren waarvan de laatste vannacht eindigde in 4 uur is niet goed voor een zwangere! Veelste veel hooi op mijn vork genomen, dus goed om een stappie terug te doen nu. Maar hoort erbij, helemaaaal niet erg! :)
    Dus vandaag lekker rustig aan, heerlijk met mijn ventje, dus gaat goed komen :)
    Fijn weekend allemaal!

2. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Hoi ik kom me hier ook melden volgens mijn eigen berekening is de uitgerekende datum 2 juli.
    Ik heb echt al wat kwaaltjes dus voel me echt niet zo lekker ik hoop dat dat snel overgaat!

Wanneer vertellen jullie het aan je familie??

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

:$:$:$:$:$ Dat is snel!
    gefeliciteerd!

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dan moet je topic verder denk ik :D

Dit is JUNI!

gefeliciteerd

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames,ben stiekem nog eens komen spieken hier! hoe gaat het met jullie?

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

moe;)

en met jou?

7. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    hey petatteke! Alles goed in het juli-topic? :)

Met mij gaat het goed, afgezien van de kwaaltjes waar bijna iedereen wel last van heeft (misselijkheid enz). Moet nog twee weekjes wachten tot mijn eerste echo, dan ben ik ruim 9 weken en weten we of alles goed is.... Ik ben héél benieuwd naar de uitgerekende datum die uit de echo komt, want ik weet namelijk dat mij ei-sprong veel later is dan gemiddeld (heb een cyclus van ong. 45 dagen). Dus wie weet wijkt die datum wel af van de standaard berekening! :)

8. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

koekie wat gaaf voor je gefeliciteerd gelukkig is het weer snel gelukt bij je zal wel weer spannend zijn voor je

dingetje ben niet veel op de site want er word weinig gereageerd dat ik net zo goed niks kan schrijven
    hoop dat het weer een beetje beter met je gaat

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou sabine valt toch wel mee haha er word genoeg gekletst hoor

goedemorgen btw
    petaatje ja gaat goed hoor alleen gesloopt na het shoppen van gisteren heb gember capsules gehaald voor de misselijkheid en een zwitsal mama pakket lekker voor bad buik en borsten.
    Kookie heb wel dat je nu lekker kan genieten en niet te veel angst heb .

10. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Koekkie, wat bijzonder zeg, zo zie je maar.... Meid, ik ga voor je duimen dat het deze keer allemaal voorspoedig verloopt en wens je heel veel plezier in het topic bij de buren! (juli-mama's). :)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Koekkie: Gefeliciteerd meid! :)

@ funkie: Gefeliciteerd met je goede echo! :)

@ Melanina: Ik heb die buikbalsem van zwitsal ook gekocht: ruikt heerlijk! :D Ben er wel van overtuigd dat het de striae niet gaat tegenhouden, omdat ik er in mijn pubertijd veel op m'n benen heb gehad. Maar ach, het is gewoon leuk, dat smeren! ;)

@ hier: Weer last van elke nacht dromen... Word de laatste nachten ook steevast tegen 4u wakker om daarna niet meer in slaap te vallen totdat mijn wekker afloopt om te gaan werken... ;) Vannacht bijna 2u wakker gelegen, maar vond het te koud om op te staan :p
    Verder gisterenavond heel beroerd na het eten van wat frietjes en vanmorgen licht misselijk opgestaan.

Ik begin nu ook zenuwachtig te worden voor mijn gynbezoek aanstaande dinsdag. Las daarnet dat er nog iemand last van had (maar ben vergeten wie...). Gelukkig vliegt mijn weekend tot nu toe al om en is het momenteel heel druk op m'n werk. Kan ik mijn gedachten toch even verzetten.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heb net mijn eerste buikfoto in mijn fotoalbum gezet. ;)

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Nijntje, wat een prachtig buikje zeg! :)

Hier, wat een heerlijk weer ineens! Wij willen er eigenlijk op uit maar weten nog niet helemaal wat we willen gaan doen ;)
    Vannacht weer heerlijk 8,5 uur gemaakt in één ruk, heeeerlijk!
    Fijne zondag allemaal!

14. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    wat een schattig buikje! :)

Voor wat betreft het smeren op de buik en Striae... ik zal jullie even hoop geven in bange dagen...! ;) Ik heb héél erge straie op mijn benen, overgehouden uit de puberteit. Dus ook ik dacht, bye bye buik.....! :D Heb af en toe gesmeerd, maar niet zo vaak als dat nodig is volgens het smeersel en heb uiteindelijk helemaal géén striae gekregen op m'n buik. Verklaring volgens 'deskundigen' is dat als je richting de 30 gaat, je huid sowieso wat slapper is dan rondom de puberteit. En als je huid al slapper is, zal het minder snel gaan scheuren (=> striae) dan wanneer het nog strak staat. Volgens mij klopt het ook echt, want waar ik wél striae heb gekregen is op mijn borsten, die ook echt heel mooi stevig en strak waren.... :( Die hebben het dus erg te verduren gehad....

Volgens mij kan je dus smeren wat je wilt, het zal best íets helpen, maar tis verder gewoon hoe jouw huidstructuur is, hoeveel je last gaat krijgen van striae. :)

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Goedemiddag Dames :)

Ik ben al een tijd hier niet meer geweest door drukte en enorme vermoeidheid/beroerd zijn... heb ook niet alles terug gelezen.
    Maar ik zag wel een aantal vlindertjes voorbij komen helaas :(. Sterkte meiden!

Had vandaag ook moeten werken, maar ben gister in m'n avonddienst eerder naar huis gegaan en me voor vandaag ook maar meteen ziek gemeld. Is niet te doen nu, tot 23.00 werken en de volgende ochtend weer om 8.00 beginnen, pfff...

Ps. nog bedankt meiden, voor de lieve reacties van m'n oma. De begrafenis was heftig, mede mogelijk gemaakt door de aanwezige hormonen. ;)

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nijntje mooi buikje al
    Mijn buik was al groot dus zal wel ff duren voor het een echte zwangerschapsbuikje word haha ben wel nieuwschierig nu naar andere buiken :)
    Enne smeren doe ik meer tegen de jeuk enz.
    Ben nu bijna 31 jippie slappe buik lol

17. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    He nijntje, dat was ik. Ik moet morgenochtend n echo laten maken en ben zo zenuwachtig. De vorige keer kregen we met deze echo te horen dat het mis was dus vind het echt heel eng.
    Snap helemaal hoe jij je voelt. Alvast succes dinsdag.

Wat n lief buikje trouwens

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies, bedankt voor de felicitaties. Helaas moet ik nu wel verder schrijven bij de juli mama's ipv van hier maar vond het wel leuk om te melden hoe snel het kan gaan na een (v)mk om weer zwanger te worden. Geeft misschien ook andere meiden weer hoop. Want ik zag dat er meer vlindertjes bij waren gekomen op de website. Triest!
    Hoop dat jullie ook snel weer zwanger mogen worden meiden en dat jullie het een plekje kunnen geven.
    Hier durf ik nog niet echt blij te zijn. Ik wacht het allemaal een beetje af. En ik ben nog steeds onder de indruk dat het weer raak is... zo snel zonder er echt voor te gaan.
    luck is on our site ...

19. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hallo,

is er ook iemand??

20. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik zit al 2 weken thuis vanwege de misselijkheid, kokhalzen,braken. Niet leuk, nou ja echt vervelend vind ik het niet. Voel me alleen zo rottig m.b.t. mijn werk. Voel me toch een soort van bezwaard en heb het gevoel dat ik moet en dat van me verwacht wordt. Maar daar ben ik toch echt te beroerd voor. Ik kan gelukkig ook nog wat thuis doen voor mijn werk, dat is wel super fijn!

Deel Deze Pagina