juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wij wachten eerst ff de eerste echo af om te kijken of het wel op de juiste plek zit, en als dat goed is hebben we die week erop een echo bij een echo bureau en dan moet ik nog een smoes zien te verzinnen om mijn ouders mee te lokken :D

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha Scorpion denk je niet dat er snel een lichtje gaat branden als ze het echocentrum zien. Wel een leuk idee.
    Mijn ouders, zussen en 2 nichtjes zijn meegeweest met de pretecho in 3/4 D rond de 30 weken. Dat was ook errrrrug leuk. Voelen ze gelijk meer betrokken erbij. Speciaal.

3. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Wij willen het ook pas vertellen wanneer we de eerste echo hebben gehad. Na 13 oktober, dan hebben we het eerste gesprek bij de verloskundige, weten we vast wel wanneer die gemaakt gaat worden. En ondertussen maar wennen aan de dagen die voorbij lijken te kruipen. Zo'n 2 maanden geleden vond ik altijd dat de dagen zo snel gingen en nu lijken ze niet voorbij te gaan hahaha.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    natuurlijk gaan er dan wel bellen rinkelen, maar ze weten nog helemaal niet dat we dan al 7 of 8 weken zijn en dat er dus al een hartje klopt.

Mijn moeder kent alleen de ouderwetse echo's dus dit word helemaal nieuw voor ze!

Maar misschien geef ik haar wel die dvd van moeders voor moeders en zeg ik erbij: die heb ik van MvM. kijken of ze hem dan snapt :D

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL

Pica Welkom! We wachten je voorstellen af ;)

Sabine, tja dat is natuurlijk een hele andere situatie. logisch dat je niet gaat liegen. ik zou ook niet gaan liegen hoor.

Ik denk bij ons niemand echt vermoed dat we al zijn begonnen met proberen ookal weet iedereen dat we graag een derde kindje willen hebben. Op mijn werk maken ze wel geintjes (onder het mom ga je binnenkort weer met verlof) maar ze vragen het niet dus ik hoef geen antwoord te geven. En ik zal het altijd eerst mijn ouders vertellen voordat ik het op mijn werk vertel.

De planning is met Kerst het hoge woord eruit te gooien.. of mischien Sinterklaas als we ons echt niet kunnen inhouden.

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik heb trouwens een paar ideeen voor de site:

wie doe er mee met MvM en v.a. wanneer
    baby horoscoop
    wie woont in welke plaats (makkelijk voor de buddylijst)

en voor de verjaardagen: ik ben 20 november :D

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, die nieuwe echo's (voor hun dan) zijn echt een openbaring. Mijn zussen die een stukje ouder vonden het als echt een wonder dat dit mogelijk was.

MvM zou bij mijn moeder geen bellen doen rinkelen. Misschien is jouw moeder wat scherper haha.

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    iedereen van harte gefeliciteerd met het grote wonder!!!!!

9. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    Hey allemaal!

Moeilijk inderdaad om het niet te vertellen, zeker bij van die meidenavondjes waar flink wat wijn gedronken zal worden en dus non-alcoholisch pour moi! Ik ben ook de enige die al een kindje heeft, dus 1 en 1 is snel twee bij die meiden...

De opa en oma's en ooms en tante willen we het ook op een originele manier laten weten... Een foto van de kleine met een 'grote zus'-shirtje aan of live (haar jas uit en wachten tot ze het zien...) of iets met het toetje doen tijdens een etentje...

Maar we wachten iig tot na de eerste echo inderdaad! Ik heb nog niet eens de verloskundige gebeld, wanneer doen jullie dit dan? De vorige keer belde ik een keer met 7 weken en toen waren ze op zijn zachts gezegd, niet echt blij met mij :D
    Dus ik zal donderdag eens bellen voor een afspraak!

En die steken heb ik en ken ik ook nog van de eerste. Die baarmoeder moet ook flink aan het werk natuurlijk en dat voel je in alle fases... Hoewel ik in het begin van mijn vorige zwangerschao echt even dacht; het zal toch geen bbzw zijn??!! Dus ik ken de twijfels... Die heb ik nu weer, het zal toch wel allemaal goed gaan daarbinnen?

10. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    De eerste 3 maanden vind ik echt heel vervelend, de dagen kruipen voorbij en veel onzekerheid in mijn hoofd. Dit vind ik wel het meest moeilijke gedeelte van de zwangerschap (alhoewel.... bevallen is ook geen pretje :D )
    Morgen komt MvM, toch ook wel spannend! Ik heb het bij de vorige zwangerschap niet gedaan maar begreep dat zij ook weer een test doen.
    Als morgen ok is, dan ga ik ook de VK bellen voor een afspraak.

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Hier helaas Game-Over!

Gisteren verloor ik een beetje bloed maar dat heeft afgelopen nacht totaal doorgezet.
    Ik heb mij dan ook nooit echt zwanger gevoeld dus het kwam niet helemaal als een suprise... helaas.

Desi, je begrijpt dat je een andere partner in crime moet vinden voor de website en als buddy.

Jullie een voorspoedige zwangerschap.

12. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

O koekkie wat zal je je rot voelen het is toch rot ook al heb je je nooit zwanger gevoelt sterkte

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    neeee koekie, dat mag niet!!
    He waarom nou.

ik heb dit in 3 forums al meegemaakt en had zo gehoopt dat ik nu aan het einde van de maand uitgerekend zou zijn zodat ik al deze berichten niet zou hoeven te lezen.
    Ik zou het wel even goed na laten kijken meid, om er zeker van te zijn dat je bm weer schoon is :(

op zich wil ik wel helpen met de site, maar ben ook ik te vaak de mist in gegaan met zwangerschappen die verkeerd aflopen dus vind dat ook wel eng.

@layla, volgens mij mag je meteen al bellen, maar is je 1e afspraak pas rond de 7e week.

vandaag komt bij mij MvM en het hcg begint toe te slaan. teststreep is donkerder dan de controle streep en staat er ook sneller, maar de koppijn en de misselijkheid is er ook!

14. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Koekkie He wat naar! Heel veel sterkte.

15. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Gisteren op mijn werk toch maar aan 1 collega verteld. We stonden even op de gang te praten en ik werd ineens zo duizelig, zag zwart voor mijn ogen. Zij zag dat en nam me meteen mee naar haar kamer om even te zitten en wat water te drinken. Ik kan heel goed met haar opschieten en ze is iemand die je kunt vertrouwen met een geheim, dus ik heb haar verteld dat ik zwanger was. Ze had al haast de BHV erbij willen halen.

Vorige week heeft een andere (mannelijke) collega al gevraagd of ik soms zwanger was. Ik kon toen nog eerlijk zeggen 'niet dat ik weet', was al wel over tijd maar had nog geen test gedaan. Ik heb wat overgewicht maar heb normaal wel een platte buik (gewicht zit op de heupjes zullen we maar zeggen). Maar sinds een paar weken hou ik ontzettend veel vocht vast dus ik heb nu al een behoorlijke buik. Dat gecombineerd met een tuniekje zorgde ervoor dat ik er blijkbaar al behoorlijk zwanger uitzag.

Volgens mij is het trouwens een typische mannenactie om dat te vragen, een vrouw zou dat niet zo snel doen. Hij voelde zich in elk geval behoorlijk stom. Zal grappig zijn om hem over een paar weken te vertellen dat hij toch gelijk had!

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jeetje juni alweer
    wat gaat dat snel !!
    geniet er lekker van !!

Liefs een april 2010 mama

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hele dikke knuf
    (was ook eigenlijk een juni 2010 mama)

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    voor de meiden die het nog niet weten heb ik misschien wel een leuke tip

na een paar weken word het lijntje op je test lichter.
    Wil je dat deze de kleur behoud voor b.v. in een album maak dan de test open en spuit de hele strip in met haarlak en de kleur blijft hetzelfde :D

19. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    :( Heel veel sterkte! En inderdaad wel even goed in de gaten houden en anders even na laten kijken.

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden. Het heeft gewoon niet zo mogen zijn.

Ik heb nu een soort mega ongesteldheid en net ook het vruchtzakje verloren dus het is echt game over.

Goede tip van jullie om er later toch nog even naar laten kijken. Ik wacht het bloeden af.

Ik was nu natuurlijk niet zover dus ik beleef het heel anders als mijn MK 3 jr terug toen ik 11 weken was.

Maar ik blijf hier niet hangen met schrijven want dat maakt jullie alleen maar onnodige ongerust om jullie eigen zwangerschappen.

Bij jullie gaat het allemaal goed... geloof daarin meiden.

Geniet ze en ik kom nog wel eens langs.

Deel Deze Pagina