juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Goedemorgen meiden,

@Zieken: allen van harte beterschap en dat jullie maar snel opknappen!

@melanina: hoezo alweer een echo?

@hier: alles goed ben om wat voor reden vandaag enorm opgewekt en wel een nog steeds beroerd en moe!
    MvM komt eindelijk maandagavond!!!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mrs v ommen ik word wekelijks in de gaten gehouden

MvM doe ik nu ook bijna een week aan mee en de geur van die kannen valt mee
    Ik heb btw het boek gekozen ;)

3. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hoezo wordt je wekelijks in de gaten gehouden?? (ben niet fit genoeg geweest om alles bij te houden sorry)

MvM heb ik mij zo'n twee weken geleden al aangemeld maar ik was bij de informatrice de bij door geslipt!! Wacht het allemaal wel af wat er allemaal te wachten staat met name de geur van de kannen!!!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb in feb mk gehad maar het hormoon wou niet uit me lijf dus kijk operatie gehad en daar is een addertje gaan lekker dus weer ok op en nog steeg het hcg hormoon .
    dus ze nemen even geen risico :)

enne ik vind die kannen echt mee vallen en ze zijn veeeeeel kleiner als ik dacht haha

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik snap de link met hcg en echo nog niet zo... maar blijf je dus wekelijks onder controle gedurende de hele zwangerschap? Lijkt me zwaar worden.

6. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Wat vervelend van de mk en de hele na sleep. Ga maar lekker genieten van al die extra echo's!!!!

De lucht van de kannen heb ik alleen maar over gelezen. Doe voor het eerst mee!!!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nee denk tot 12 weken
    haha
    sorry was even een beknopt verhaal maar denk dat ze geen risico nemen omdat mijn lichaam soms raar doet haha
    Maar elke week een echo is wel erg leuk hoor :)

8. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Meiden,

Ga nu maar eens verder met mijn werk!!!

Tot later!!!

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ze ruiken niet lekker, en bij mijn eerste zwangerschap werd ik er misselijk. Tot op heden valt dat mee dit keer. Maar goed, ik adem door mijn mond wanneer ik de urine overschenk.

10. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    @ Stella Het geboortjekaartje ga ik inderdaad zelf ontwerpen.

@ mause Ik had zelf 6 juni berekend omdat ik bijna zeker weet wanneer mijn eisprong was en mijn cyclus is altijd hetzelfde geweest. Maar gister heeft ze het zelf aangepast naar 2 juni.

@ JFT Ja, heel apart om het zo te zien. Klein duimpje was gelijk in beeld, en je zag armpjes en beentjes. Het hartje klopte.

@ Xaph Beterschap! Goed uitzieken hoor... even de tijd voor nemen.

Zal eens kijken of ik mijn banner aangepast krijg.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tot 12 weken... nee okay.

Ik ken iemand die de hele zwangerschap wekelijks onder controle bleef. Was op een gegeven moment een hele opgaaf. Want je kan niks meer plannen. Alles moet je dan om de controle heen plannen. Zover ik weet was die controle elke week een echo.

12. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    haha, verander net mijn banner. Staat er in enen 11 weken :)

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil naar huis, en slapen...:)

14. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Goedemorgen meiden!!!

Aaagh een zenuwachtige dag weer, want ik heb weer een echo! Ik hoop zo dat alles nog goed is! Maar zelf denk ik dat de kans best klein is na al een apar goede echo's..Ik hoop het tenminse wel hihi

Gister vreselijke maagpijn gehad die gelukkig na 2 uur weg was..Neeeeej had ik vanacht toch kramp in mijn kuiten!!!! zoow ik denk wel 10 keer hihi
    Kan er nu wel weer om lachen, maar het was vreselijk!

Hoe is het met jullie meiden???

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goedemorgen dames!

Heb snel snel bijgelezen. Alleszins dames met een goede echo: gefeliciteerd!

@ melanina en Yustin: succes straks met je echo!

Was gisteren te beroerd om online te komen. Opgestaan met migraine en toch gaan werken. Na een uur ben ik naar huis gegaan, want kon me niet meer houden... Vermits ik zo misselijk was durfde ik ook geen paracetemol nemen, want die ging er rechtstreeks terug uitkomen! Dus thuis maar met een warm waterblaas mijn bed in gekropen en het is gelukkig over gegaan.

De rest van de dag misselijk geweest en gelukkig mogen we nu tijdelijk bij mijn ouders gaan eten. Want koken lukt me momenteel ook niet meer...

Gisterenavond voor de eerste maal bij de gyn geweest en jawel hoor: ik heb een echo gehad!!! :D Alles zat perfect op schema, precies 8 weken en 3 dagen gisteren. Moet nu 20 november bloed laten trekken en op 2 december nekplooimeting laten doen (is standaard hier). Met deze 2 wordt dan een eerste risico op afwijkingen bepaald.

't Was echt schattig, die korte armpjes en beentjes :) Ben helemaal verliefd op ons kleintje! :p Vriendlief straalde natuurlijk ook en is zo fier als een gieter!!! We gaan het nu vandaag officieel vertellen aan een aantal mensen en de rest zal de tam tam wel doen :D

In het weekend ga ik ook nog met m'n mama shoppen voor positiekleding. Ze was gisteren in Maastricht en in verschillende winkels was er korting. Dus daar gaan we dan even van profiteren! :)

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @yustin ---> Natuurlijk is alles goed met je beebs. je gaat net als mij lekker uitdijen en over een paar weken worden we samen helemaal gek van het getrappel van 2 frummeltjes in onze buiken hahahahahaha.... gaat het goed met je buik? groeit ie al goed?

liefs silvia

17. hoie meiden,
    even snel een berichtje,
    gisteren voor het eerst de vk gehad. alles prima qua bloeddruk enzo (alleen die kutweegschaal vind ik niks haha) en heb volgende week woensdag mijn eerste echo, spannend!!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik had ook een migraine aanval toen ik ong 6 weekjes zwanger was en een paracetemol gooide ik er ook uit dus wat heb ik gedaan een kinderzetpil ingenomen is en een lichtere dosis en het hielp wel :)

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's nog eens een idee! ;)

Heb nog maar 2x migraine gehad tijdens de zwangerschap. Vorige keer was het echt hormonaal, maar deze keer was het puur van vermoeidheid. Na 3 nachten niet te kunnen slapen en toch moeten gaan werken, wreekt zich dat bij mij... Maar vannacht heerlijk geslapen dus dat maakt ook weer veel goed! :)

20. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0

Whiiii bedankt voor je lieve opbeurende berichtje!!
    Het zal vast wel goed zijn hoor, dat weet ik wel, maartoch blijft het spannend zo die eerste 12 weken!

Buikje is al aardig dik aan het wroden..Ook mijn "lovehandles"zijn goed aanwezig weer sinds een paar jaar hahaha
    Mocht alles goed zijn vandaag op de echo dat ga ik dit weekend ergens wat zwsch kleding kopen...Moet nu wel
    hihi

En hoe is het met jouw buikkie?
    xxx

Deel Deze Pagina