Heh sjonge dat is niet leuk Hormonen helpen er ook bij hoor.. Zit me namelijk vanaf gisteren ook al enorm op te winden dat mijn schoonmoeder 'ons' nieuws, waarvan ze wist dat dat natuurlijk nog even geheim moest blijven, maar even aan haar 3 zussen heeft verteld.. Zet het dan maar gelijk in de Delftse Post :x Maar laat het je niet raken hoor Nijn, al is het moeilijk
Ik heb het geluk dat mijn schoonmoeder wel heeft kunnen zwijgen, dat had ik eigenlijk niet verwacht! Maar 't is inderdaad niet fijn dat ze het doorverteld terwijl jullie het nog wilden zwijgen... Mijn 2 beste vriendinnetjes hebben wel onmiddellijk gereageerd en dat vind ik veel belangrijker! Ook hun reactie was super!
Goedemorgen meisjes! Kunnen jullie mij misschien helpen aan het volgende antwoord: Morgen moet ik voor de echo, ben dan ruim 8 weken. Maar moet je nu met een volle blaas of maakt dat niet uit?
als ze uitwendig geen hartactie kunnen zien gaan ze toch inwendig kijken.... ik heb de eerste echo's altijd inwendig gehad. je weet nooit helemaal zeker of je al 8 weken bent natuurlijk kan langer of korter zijn ligt eraan hoe je beeb groeit.
Ik heb dinsdag mijn eerste echo gehad op 8+3 en dat was inwendig. Zelfs geen poging gedaan om uitwendig te maken omdat ze dan te weinig zien...
bij het echo bureau heb ik ze uitwendig, maar de 18e heb ik de termijn echo en die is toch echt inwendig. dus ga er maar van uit dat je mag plassen!
Tot 10 weken kan het zijn dat ze inwendig een beter beeld hebben. Afhankelijk van hoeveel lovehandles je van te voren al had .
Ik kan ook niet zeggen of de nekplooimeting via uitwendige echo gaat zijn. Mijn vriend dacht van wel, maar ik heb dat precies niet zo goed opgevangen...
@mamamuts:ik slik ook die van Puur mama maar als je ze te groot vind kun je ze even met een mesje in tweeen breken. Dan zijn ze goed te doen. @iedereen: ik heb helemaal nergens last van.dus helemaal geen symptomen. Maakt me eenbeetje onzeker. Wie heeft er ook last van??
Ah, bedankt! Gelukkig eigenlijk, want die gel van de inwendige echo heeft tot gisterenavond redelijk geïrriteerd! Ik was zo in de wolken van ons kleintje dat ik een aantal dingen niet meer gehoord heb... Ik weet wel dat ik naar het ziekenhuis moet gaan omdat daar een preciezer echoapparaat staat en daar horen we de harttonen ook op.
Hahaha naaaa zeg, daar wonen mijn ouders, in tanthof oost Ik woon in de Hoornse Zoom..Groete kans dat we elkaar kennen hahaha Ben ook wel zo'n typje whiiii hahaha
Hahaha zie je nou wel, Delft is niet zo groot! Daar gaat je privacy hihihi Zit trouwens bij VK-praktijk de Vijverhof (maandag voor het eerst hoor) Jij misschien ook??
Mogge, Melanina, kleintje okee, fijn joh! Maar dan moet je banner nu dus toch een dag of 6 terug. Yustin, 2 bewegende 2 1/2 cm'tjes, leuk zeg! Heb de paarden gisteren door de boerderijpuber laten verzorgen, was totaal uitgeput, en lag om 21.30 uur in bed.