Dit forum is er toch juist om elkaar steun te bieden? Ook als het misgaat blijf je erbij horen hoor! Zo denk ik er in elk geval over, maar ik ben niet zo snel ergens ongerust over dus misschien heb ik gemakkelijk praten.
Hallo Meiden, Ik mag me hier geloof ik ook komen melden, met veel plezier Al is het allemaal nog heel pril, net 4 weken, maar zou dan rond 17 juni uitgerekend zijn! Mijn dochtertje is 22 september 1 geworden en deze maand besloten om voor een brusje te gaan. Ik zat inmiddels al op dag 16 van cyclus (ben na bevalling niet meer aan de pil gegaan, maar condooms). Maar blijkbaar precies op het goede moment, hahaaha, want nu gewoon al zwanger! Dus eigenlijk maar een halve rond Groet Snoozie
Oh ja, in maart heb ik waarschijnlijk een vkm gehad, we waren toen niet bezig nog en gewoon met condooms, maar werd maar niet ongi. Heb toen 1 keer een lichte posi test gehad en 2 dagen later niet meer. Toen duurde het nog ruim een week voor ik ongi werd. Zou dit een eventuele indicatie zijn voor een vroege echo?? Je wordt namelijk toch onzeker hiervan. Groet Snoozie
Zo dat hebben jullie ook snel voor elkaar Gefeliciteerd! Was het bij jullie eerste ook zo snel? Geen idee of dit eventuele indicatie voor een vroege echo zou zijn. Ik ben nog helemaal nergens in 'thuis'. Maar het lijkt mij dat je gewoon de verloskundige kan bellen met deze vraag?
een vroege echo word er denk ik niet voor gedaan tenzij het voor je dochter ook nog een paar keer fout is gegaan. Maar voor je eigen gemoed rust kan je er altijd om vragen natuurlijk. Ik heb het boek genomen van MvM. Over 10 min staan de foto's in mijn album.
Jullie ook gefeli he! Bij mijn dochter was het in de 4e ronde raak, dus ook erg snel. Voor mijn dochter is het niet eerder mis gegaan, gelukkig maar. Dus die indicatie wil ik eigenlijk ook helemaal niet hebben. Tis alleen zo fijn om al iets eerder naar je kindje te mogen gluren dan die 11 weken pas. Bij mijn dochter heb ik een echo met 8w2d gehad omdat er twijfel over de zwangerschapsduur was. Scorpio, is MvM nu al langs geweest?? Bij mijn dochter kwamen ze pas met 6 weken...ik wil nu ook weer mee doen! Spannend allemaal he? Ik ben echt weer helemaal een soort van zenuwachtig!
@Koekkie: dat meen je niet meid!!wat erg!!jeetje dit is zo ontzettend k** jeetje meis, rustig aan en sterkte!!
ik zal de site niet in m'n 1tje gaan redden denk ik...want de maand duurt nog lang voor juni2010 mam's... scor en xaph, jullie willen evt helpen toch??? zal ik jullie de gegevens ff mailen??
leuk scor...!!! ik zal je ff pb'en! en heb net je testen bewonderd!mooi hoor!! ik heb er net ook weer 1 in mijn album geplaatst!
@Desi Klopt, stuur maar een PB-tje. Ben ook al een eigen site aan het maken, met een blog + fotoalbum. Die staat alleen nog voor iedereen dicht totdat we het gaan vertellen.
@koekkie....ik vind het ontzettend erg wat er is gebeurd, ik ben helemaal een beetje van slag, (ook omdat we buddy's zouden worden, iedergeval meid, rustig aan, en bedankt voor de hulp op de site!!
aan alle nieuwe juni 2010 mama's wil je op de lijst van de juni 2010 mama's??? stuur ons dan een PB, dit kan naar: DESI23 SCORPION & XAPH laat ons weten: uitgerekende data ziekenhuis/thuisbevalling hoeveelste kindje FV/BV Meisje/jongen(wat denk jij, en je man/vriend) afspraken MvM
Dag allemaal, Ook ik zo graag mee willen kletsen de komende tijd! Ik schreef eerst mee met de april mama's maar helaas kreeg ik ruim 4 weken geleden een miskraam. Nu dus weer zwanger, superblij maar ook heel spannend. Al heb ik er wel een erg goed gevoel over deze keer! Ik wens ons allemaal een voorspoedige zwangerschap en prachtige kindjes in juni, liefs dagdroom
Hallo allemaal, ik ben begonnen met lezen, maar er is geen doorkomen aan dus ik spring maar gewoon in Ik vind het overigens heel eng om me hier aan te melden Ik heb helaas net als Sabine een heel verleden ( zwaai naar sabine we kennen elkaar al) Voor wie interesse heeft, vraag maar raak Maar goed ik ben dus zwanger en ben tussen 4 en 8 juni uiterekend Dat is nog even onduidelijk ivm IVF 19 oktober heb ik de 1e echo ik heb zelf geen voorgevoel over geslacht, maar ooit is wel eens een voorspelling gedaan, tot 2x toe werd een jongen voorspelt Het maakt ons niks uit, we zijn blij als we na bijna 5 jaar eindelijk een kleintje in onze armen mogen sluiten Ik heb overigens nog niet veel kwaaltjes of ik durf het nog niet te voelen je zou bijna bang worden omdat je zoveel verhalen leest van mensen met heel veel kwaaltjes Maar ik hoop maar dat alles goed gaat daarbinnen Ik zal nog niet heel actief meeschrijven want ik heb een paar drukke dagen voor de boeg, maar daarna geef ik me aan jullie over