juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

@Mex griep en inenten: Hier vandaag bericht van KDV dat de eerste mex. griep is geconstateerd. Mijn dochter gaat er 3 dagen heen, nu nog herstellende van waterpokken, dus ben wel een beetje huiverig of ik haar moet laten gaan. Want dat inenten duurt inderdaad nog even.
    Zelf denk ik dat ik me ook laat inenten, werk in het onderwijs, dus toch wel grote besmettingshaard wanneer het eenmaal opduikt. Maar er is een kans dat mijn griep van 3 weken terug de mexicaanse was, dus dan zou ik al antistoffen hebben en hoef ik niet ge-ent te worden, morgen even uitzoeken of dat getst kan worden...ppfff wat een lastige keuzes allemaal ineens ;)

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Je mag je toch niet laten enten in het begin van de zws? God weet wat een stoffen daar in zitten! Klussers mogen zelfs de eerste 3 maand niet zwanger worden :$ Wil niet weten wat er in die spuiten zit...

3. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    goed zo meis ik mistje je hier al :D

4. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    hier laat ik me dochter inenten liever vandaag als morgen...
    zelf hoef ik het niet en heb ik er ook niks mee te maken zei me vk....ik moest er over op houden maakte mezelf helemaal gek ermee...

dus............... hopelijk krijge we snel een oproep

hier vandaag een betere dag qwa kwaaltjes
    heb er in een pizza in liggen (inde oven) maar heb ineens geen trewk er meer in )

jvtje hoe was je echo??????????????

meisje anders gewoon nog een keer bellen en vragen om een echo

hier nog nooit een inwendige echo gehad ....had toevallig wel een volle blaas deze keer...

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik laat Iris ook enten. Wij mogen (nog) niet ingeënt worden; dit raden ze echt af voor 13 wkn zwangerschap!!!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Meisje89, je hoort het veel ja maar kan me voorstellen dat je ongerust bent, is toch jouw lichaam he.. Even in de gaten houden meis!
    Wat goed dat je even uitlegt hoe dat gaat, zo'n inwendige echo. Mag maandag voor het eerst en ben gewoon benieuwd of het in- of uitwendig is... Ben ook niet zo'n held 8) We zullen zien!

@Hier, zit the lake house te kijken, volgens mij wordt dat zo snikken geblazen :(

7. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2987 stella0610, 12 nov 2009
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
    @meisje89: hopelijk is het vals alarm. Sterkte!

Ik laat mijn dochter ook inenten als de oproep komt.
    Stella

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @the lake house (film, was net op net5), beetje voorspelbaar maar boehoe tranen met tuiten hoor :(
    Leve de hormonen...

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Dankje! Wij hopen ook op vals alarm! (logisch)

Zit op internet vanalles te zoeken, maar er zijn zowel posi als nega verhalen dusja, kan beter stoppen met lezen en gewoon afwachten. En naar bed! Want ben al van 8u eigenlijk al best moe... En moet morgen werken ook! Dus nu maar snel naar bed.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Meisje89: als je bevallen bent maakt dat broek uit je niks meer uit hoor? Kreeg mijn eerste in het ziekenhuis. Lampen aan en team van ca. 3 man die in en uit loopt, en toen ook nog dienstwissel. Klinkt stom, maar gaat daarna erg makkelijk ;).

@Prik: mijn vk raadt hem af. Ze raadt zelfs de gewone griepprik af. En DSman wil niet dat ze een naald met troep in dochterlief steken, dus zij krijgt ook niet. Ze gaat ook niet naar kdv.
    Spannend is wel dat ik in een ziekenhuis op de poli longziekten werk, en zelf astma heb.

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja dat wel natuurlijk.. maar toch :D Nu vind ik het toch nog maar gek hoor :D

12. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen dames,
    Pfffff, zijn jullie ook zo moe??
    Ik ga optijd naar bed en ben 's morgens nog steeds doodop.
    Weten jullie hoe lang die vermoeidheid duurt??

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge.
    Da's best schrikken, Meisje. Hoe gaat het nu?

Straks om 14.00 uur mogen wij ons kleintje weer zien, en geven we door welke tests we wel/niet willen.

14. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Goedemorgen!

@inenten; ik werk in de zorg, dus kregen wij het advies om ons in te laten enten, gisteren zijn ze begonnen.
    Maar voor mij geld dat dus niet, omdat ik nog geen 13 weken ben.
    Ik laat trouwens mijn dochter wel inenten. Ik zou mezelf het niet kunnen vergeven als ze ernstig ziek wordt omdat ik te eigenwijs was haar niet te laten innenten.

Mijn vk gaf me wel een folder mee over de griep/vaccinatie, toen ik zei dat ik daar toch niks van doen had, zei ze ja klopt, maar straks als je 13 weken bent kun je er wel over na denken. ;)
    Maar dan is die vaccinatietijd toch allang voorbij, ik bedoel... ze blijven toch niet eeuwig door vaccineren? De vk wist dat niet zei ze..

@meisje; komt idd veel vaker voor bruinverlies, maar schrikken is het wel!

@klachten; wat ik gister al schreef, het beroerd zijn is een stuk minder ineens ;). Dan denk ik, nu al? Gisteravond kwam het wel terug, maar heb nu best energie moet ik zeggen... :( Bij m'n vorige zwangerschap duurde dit alles zeker wel tot een week of 12.
    Jee, je kunt je overal zorgen om maken merk ik...

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Meisje: Hopelijk is het loos alarm meid! Wanneer is je volgende afspraak?
    Met de inwendige echo had ik geen probleem. Ga immers elk jaar op controle bij de gyn en laat dan ook elk jaar een uitstrijkje nemen... Er zijn ergere dingen hoor! ;)

@ Nancy: Ik heb een hele leuke job! :p Zou echt niet willen vertrekken.

@ foekie: Ik las dat je ineens geen zin meer had in je pizza die in de oven stond. Dat heb ik ook al een paar keren gehad. Vriendlief ging frietjes halen en geef door waar ik zin in heb, maar als het dan bijna hier is, ineens geen zin meer... Denk dat dat een van de kwaaltjes zijn ;)

@ hier: Vannacht heel goed geslapen! Ga vanmiddag met m'n mama shoppen in Maastricht. Er is daar op heel wat plaatsen midseason kortingen. Daar gaan we dus eventjes van profiteren ;)

16. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    @justfortaday, veel plezier straks met de echo! Leuk dat je er weer een hebt!

@minifien ik ben ook doodop ieere dag weer hihi, maar ik heb het er graag voor over :D

@ inenten, ik doe het ook niet, heb er gewoon geen fijn gevoel bij!

@Iedereen: BIJNA WEEKEND!!!!

17. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    @meisje 89, hoe is het nu met je?

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil dochterlief dus niet laten inenten omdat ik het mezelf nooit zou vergeven als ze juist door de inenting iets (op de lange termijn) oploopt.

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Als je er geen goed gevoel over hebt, moet je het idd niet doen.
    Zo zal het bij iedereen weer anders zijn. ;)

20. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hallo meiden,
    wij hebben deze middag een echo gehad van ons ukje. alles was in orde. Grootte kwam overeen met duur van zwangerschap. alles perfect op schema. Hebben het hartje ook zien/horen kloppen. deed wel weer raar.
    7 december mogen we terug. Dan gaan ze nekplooimeeting doen.

Deel Deze Pagina