juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo ,

Ook wij hebben vandaag de eerste blik mogen werpen op ons uk. En wat blijkt ik ben zwanger geweest van een 3 ling, alleen is er 1 kloppend hartje te zien. De andere 2 waren al aan het verschrompelen.
    9 dec mag ik weer voor een echo. Ook om tekijken of mijn lichaam het allemaal heeft opgeruimd, ik moet er wel rekening mee houden dat ik kan gaan vloeien.
    Maar het ons ukje klopte wat betreft mijn termijn en een mooi kloppend hartje gelukkig !

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Tihany, gefeliciteerd met de goed echo!! Maar wat bedoel je met "het deed raar"? :(

@Lin71, WOW een 3-ling!? :$ Dat is niet mis meis... Hoe voel je je er onder? Wel fijn dat je 1 sterk kindje hebt gezien.

@Meisje89, hoe gaat het nu met je??

@Hier, vanmorgen in Rotterdam wezen shoppen bij de Primark (veel jurkjes voor op leggings enzo, kunnen we lekker in groeien :D) en bij de Prenatal geweest voor meegroeibh's (1 roze en 1 zwarte). Maar nu ben ik echt helemaal kapot, niet normaal... :$ Dat wordt lekker bankhangen vanmiddag en vanavond, filmpie erbij en deze hier is helemaal tevree! :D

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Tjee Lin, 't waren er 3! Gelukkig dat 1 het goed maakt, maar wat ontzettend jammer van de andere 2. 't Waren toch beginnende leventjes...

Tihany gefeliciteerd met je goede echo!

Bekijk bijlage 28292
    Alles okee hier , 2 1/2 cm, tjee... we krijgen echt een beeb...
    Bloeddruk is echt te hoog, dus ga naar internist, en die beslist met hoeveel we mijn bloeddrukverlager verhogen.

Afspraken zoals ze nu staan
    4-12 internist
    8-12 nekplooimeting (bloed voor combitest heb ik net al gegeven)
    11-12 uitslag combitest bij gyn

4. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Gefeliciteerd met je goede echo!!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Justfortoday, WOW wat een duidelijke echo zeg! :$ Super joh, gefeliciteerd! :) Wel jammer dat je bloeddruk nog steeds zo laag is...

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Justfortoday, je afspraken heb ik op de agenda van de Juni mama's-site gezet

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank je wel Nancy. Bloeddruk is te hoog, niet te laag ;)
    Ben net gebeld door ziekenhuis, afspraak internist is vervroegd van 4-12 naar 17-11. Moet daar maandag weer bloed voor gaan geven.
    Sorry voor de wijziging, ik leg de foon net neer.

8. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Nancy: het gaf een raar gevoel dat weer te zien. Is al 3 jaar geleden dat ik dat gehoord had bij mijn dochter :)

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Justfortoday, geen punt hoor, heb het gewijzigd :)
    DUH stomme ikke, hoge bloeddruk dus ;)

@Tihany, ach bedoel je het zo! 8) Dacht dat het kindje gek aan het doen was hihihi Ja zal heel vreemd zijn dan ineens weer :)

10. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Alle echo-dame's; gefeliciteerd met de goede echo's!
    @Lin; jeetje in aanleg een drieling...hoe voel je je hier onder?
    Ik heb ma een echo; kan dat gewoon uitwendig met 9,5 week? Vind t niet zo'n probleem, maar heb toch liever geen inwendige echo...
    Ben koortsig, spierpijn en erge hoofdpijn. Lijkt niet echt door te zetten...maar even kijken wat t wordt.

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Femke28, ben ook benieuwd of het uit- of inwendig is... Mag maandag ook maar ben dan 8 weken en 1 dag

12. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    meiden met een goede echo gefeli!

justfortoday wat een duidelijke zeg! super

hier dood moe ineens op me werk en moest nog staan ook...kon wel omvalle
    mama is onderweg met gember thee dus ben benieuwd
    meiden ben nog steeds goed weeig en als ik op tijd niks eet komt dat kokhalzen ...ben zo blij als we daar vanaf zijn

krijg ook een buikje nu goed t ezien zeg!

13. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Zelf heb ik met beide een echo rond de 8 weken gehad. Bij mijn dochter was deze uitwendig en daar leek het eigenlijk net een 'garnaaltje'. Bij deze zwangerschap kreeg ik een inwendige, en op deze echo zie je echt al veel duidelijker de vormen van het kindje, echt veel leuker!!! Dus zeker bij zo'n vroege echo is een inwendige wellicht toch wel de moeite waard!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou je hebt me overtuigd! ALS ik zou mogen kiezen, zou ik zeker voor een inwendige gaan maandag. Al ben ik dan niet een erge held denk ik 8)

15. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tihany: gefeliciteerd met de goede echo!

@lin71; jij ook gefeliciteerd. Tjsonge een 3-ling, dat zou me wat geweest zijn. Fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt mogen zien!

@justfortoday: fijn dat je ene goede echo hebt gehad. Balen van je bloeddruk. Hopelijk krijgen ze die snel onder controle.

@femke28: beterschap. Hopelijk zet het niet door, ik heb me in jaren niet zo ellendig gevoeld als afgelopen week, was ook ziek. en zelfs nu wordt het nog niet veel beter. Duurt me veel te lang...

@foekie23: ja, ik leef met je wee-ige gevoel mee. Nu ik aan de beterende hand ben, weet ik dat ik me niet meer helemaal beter ga voelen, omdat ik al weken wee-ig ben. Nog 2-3 weekjes, dan wordt het vast beter (was bij mijn vorige zwangerschap tenminste zo).

@snoozie en nancy79: ben het met jullie eens dat je op een inwendige echo meer ziet. En zo'n inwendige echo vond ik nogal meevallen, maar had er ook al vaker een gehad.

Stella

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hoi meisjes!

Kom even melden dat de echo goed was!

XXX

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    moettie goed zeg :)

enne ik krijg nu elke week nog steeds een inwendige echo gelukkig merk ik er weinig van .
    Vandaag ben ik volgend de Gyn 9 weken jippie

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hoi dames!

Meiden met de mooie echo: proficiat!!
    Lin, 3, wauw! Doet het niet raar? Weten dat er 2 het niet gehaald hebben? Maar langs de andere kant, wat zouden jullie dan gedaan hebben moesten ze alle3 leven? Lijkt me ook even schrikken :)

Hier: gister en eergister bruinverlies, nog steeds geen krampen ofzo. Heb ook niet echt door dat ik zwanger ben, heel raar. Ben ondertussen weer gewend aan het bruinverlies (had het tenslotte elke maand, en nu weer, dus lijkt niet zo bijzonder) Alleen ben ik nu zwanger en de vorige maanden niet...

Hoop maar dat alles nog ok is!!

19. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Bij mij was het een inwendige echo. ik was 9 weken en 2 dagen en dat was nog te vroeg voor een uitwendige zei de gyn

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik heb met 6 weken en 3 dagen een inwendige echo gehad, met 8 weken en 3 dagen een inwendige. En gisteren met 9 weken en 4 dagen een uitwendige, was geweldig en genoeg op te zien en te horen ;).

Zie de echo foto's in mijn album

Liefs

Deel Deze Pagina