Hey Meiden!!!! Ben hier een hele week niet geweest... Hoe is het met iedereen.. Heb niet alles terug gelezen want dat is veelste veel.. Veel globaal snel gebladerd. Zie veel goede echo's!! Gefeliciteerd meiden.. Hier vandaag alweer de 11 weken gehaald.. Symptonen zijn ver te zoeken, dat maakt me wel weer onzeker.. Alleen ben echt heel moe savonds en heb nu al een paar dagen last van lage rugpijn. Ben benieuwd hoe het met iedereen is... Xap beterschap!
@Funkie, hoi hoi! Ik miste je al 11 weken alweer pffff kwou dat ik het was, wat is dat dan een verschil met die 8 weken van mij he Ja een hoop meiden hier zitten in onzekerheid door weinig symptomen... Vriendinnetje van mij is nu 12 weken en bij haar nemen de symptomen ook zo goed als af, dus ga er vanuit geen reden tot paniek. Fijn weekend in ieder geval!
@meisje89, gefeliciteerd met je mams! Een staande ovatie dus van je fam, beter kan niet!! O wat vind ik dat goed dat je bruinverlies weg is zeg! Super meid!
@ Nanc: Ahh wat fijn dat je me miste tenminste iemand die me mist haha Ja als je het zo bekijkt idd 3 weken verschil.. maar dat zal iedereen altijd blijven houden.. Veel vriendinnen en kennissen zijn zwanger van me.. allemaal rond de 15 a 16 weken. En dan denk ik: Ahh was ik ook maar al zo ver maar ja dat komt vanzelf als het goed is.. Ben alleen thuis.. Mijn vriend is met zijn werk een weekendje weg.. Hij komt vanmiddag laat weer thuis.. Heerlijk hooor alleen thuis.. Maar mis hem wel hahahah Gister naar sinterklaas intocht geweest met mijn nichtje van bijna 3. Geweldig om te zien hoe die kinderen reageren op iets wat eigelijk niet bestaat... schandalig eigelijk hoe wij de kinderen voorliegen.. maar het is wel leuk... Vandaag lekker weinig doen.. heb al een paar wasjes gedraait.. dalijk even de kamer op orde brengen en naar de appie avond eten halen. Eigelijk geen zin in door het klote weer maar ja er moet toch gegeten worden.. Ben blij als ik volgende week vrijdag de echo weer heb.. 12 wkn 5 dgn. en dan eindelijk shoppen voor de beeb... Ook ben ik het spuiten zat .. De injecties.. Ze gaan met de dag zeerder doen en de blauwe plekken nemen ook toe.. En dan moet ik dit nog de gehele zwangerschap doen.. Pfffff maar ja het is voor een goed doel... Zo ik heb weer gesproken hahahahha
@Funkie, wel leuke dingen gedaan, maar saai dat je alleen thuis bent! Leuk he met je kleine nichies op pad en dan vooral Sint Nicolaas. Kweet dat ik me als klein kind zo in de maling voelde genomen :x haha Ja we willen allemaal die grens over, wat een geduld moet je dan hebben he... Kan ook niet wachten om te gaan shoppen! Jij woont in Scheveningen toch? Wij wilden ook even naar de boulevard maar met dit weer vind ik daar weinig aan Injecties?? Heb ik wat gemist?? 8) Ga nu weer even naar mijn dvdtje terug (heb weer de Sex & the city schoenendoos uit de kast getrokken, LOVE IT!) Lees later weer even bij!
Ja super he Moet er al de hele tijd aan denken, vond het heerlijk! Had ik niet verwacht Funkie, heerlijk 11 wk al! Zoals Nancy zegt, was ik er ook maar al Zit nog steeds op mn buikje te wachten maar er komt nog niks haha, terwijl er hier toch al een aantal zijn die een buikje hebben! Is het voor jullie dan al het 2/3/4e kindje? Dat het zo snel te zien is?
Nanc ik weet niet of je wat gemist hebt.. heb het hier gezegd toen ik net zwanger was dus dat is alweer een week of 6 geleden.. Ik ben drager van een bloedstollings ziekte daar ben ik achter gekomen nadat mijn nicht met 42 weken bevallen was van een dood kindje. Ze had een infarct in de placenta gehad.. En omdat het erfelijk is en ik al 2 x eerder een vmk had gehad.. Vonden wij het handig en nodig dat ik mijn er ook op zou testen.. Dus via het iui traject werd ik daarop getest.. En idd ik bleek ook drager te zijn van Factor 5 Leiden. (je hebt dan meer kans op trombose en vmk) Toen zei mijn FA dat als ik nu zwanger zijn ik gelijk met de injecties moest gaan beginnen. Het zijn bloedverdunners (Fraxiprine ofzo) Dus die spuit ik nu al vanaf 3 wkn en 6 dgn ofzo iedere dag in mijn buik. Het zijn vervelende spuiten.. Maar tot nu is de zwangerschap intact gebleven of het daardoorkomt weten we niet.. Dus ik heb nog aardig wat prikken te gaan.. en heb er al aardig wat versleten... Ja ik woon in scheveningen.. Het is nu wel droog en qwa wind weet ik het niet ben nog buiten geweest....En het zonnetje schijnt heerlijk. Ik zou lekker gaan als ik jullie was nu het nog kan... @ Meisje... Dit is mijn eerste goede zwangerschap.. Je ziet het bij mij wel al maar ik had al een heel klein buikje omdat ik met hormonen zwanger ben geworden maar ik ben wel afgevallen...... We maken wel af buikfoto's iedere zondag.. zal er van de week 1 opzetten...
Zo even n beetje bijgelezen maar jullie gaan welheel snel hoor. @Iedereen met goede echo, gefeliciteerd. @meisje heel positief dat je bloeden gestopt is. Ik heb het ook paar keer gehad tussen 6e en 9e week en je weet dat het normaal is, maar toch schrik je en maak je je druk. Ik hoop dat je snel een goede echo mag maken. Wij hebben vrijdagavond de kids het leuke nieuws verteld. hadden beschuit met muisjes neergezet en de kinderen zeiden nog, hmmm lekker das lang geleden. Zegt de jongste van mijn vriend ineens, waarom hebben we eigenlijk beschuit met muisjes. Zegt mijn zoontje ineens, voor mama's baby. Ik vroeg welke baby, nou die in je buik. Pffffff kinderen zijn echt niet gek. Maar ze vonden het alle 4 helemaal leuk en waren heel blij. Zaterdag op verjaardag van mijn schoonvader,heb ik n buikband aangedaan met daarop, broertje of zusje van ... en dan alle 4 de kinderen erop. Nou sloeg in als n bom. Iedereen had het meteen door en vond het ontzettend leuk. Echt een leuk idee hoor die banden.
@Meisje89, Nee is ook mijn eerste maar je ziet nu al wel echt wat. Kweet ook niet hoe het kan (sommigen gokken op een tweeling maar dat weten we morgen echt zeker ) @Funkie, ai heb ik zeker gemist! Wat heftig zeg! Zal vast niet meevallen en dan spuiten in je buik! Zou geloof ik niet helemaal goed worden Het klinkt aanlokkelijk (Scheveningen) maar toch besloten thuis te blijven.. @Miepke, wauw wat leuk gedaan zo met die band! En wat gaaf dat de kinderen al iets door hadden. Ja kinderen hebben die antennetjes nog wel he om bepaalde signalen op de te vangen. Super!
Goedenmiddag, Ik heb nachtdienst maar moet zeggen dat het me zwaar valt deze ronde. Gelukkig nog 1 nachtje en dan ..........Zien we wel weer eens. @ iedereen bedankt voor de feli van onze ech. Ja het is een dubbel gevoel. Superblij zijn we dat er 1 hartje te zien is, maar het is een dubbel gevoel dat het er 1 is van 3. Hoe is het verder met iedereen??
Funkie fijn dat alles goed gaat ondanks die nare spuiten Hier heerlijk geslapen tot net haha ja was echt op na het uitje van gisteren avond KLachten nemen hier ook wel af hoor alleen de moeheid en soms de misselijkheid niet . Maar me borsten doen al een stuk minder zeer
Hoi lieve meiden. Wat is er weer veel bijgeschreven! Iedereen met een goede echo wil ik van harte feliciteren! Wij hebben morgen onze 2e echo. Vind het erg spannend. Ben zo bang dat het weer van ons afgenomen wordt, terwijl we er al meer dan 4 weken van hebben mogen genieten. Maar er zijn geen tekenen dat het mis zou zijn dus ga ik er maar vanuit dat het goed komt.
@Moettie30 en Bright; gefeliciteerd met je goede echo! @nancy79: morgen je eerste echo, spannend! veel sterkte en hopelijk plezier! @meisje89: fijn dat het bruinverlies weg is! @xaph: beterschap. Niet te snel weer gaan beginnen hoor, goed je rust nemen. Heb ik ook gedaan afgelopen week, ga morgen weer beginnen. Fijn dat je een goede echo had! @miepke: leuk dat je kinderen en de familie zo positief reageerden. Leuk idee van die buikband. @dazwa84: veel sterkte en hopelijk plezier met de echo morgen! Hier gaat het alweer beter met me. Heb weer gewoon last van mijn zwangerschapskwaaltjes (wee-ig, moe), maar voel me alweer een stuk beter dan afgelopen week. Morgen weer aan de slag en zie er niet meer tegenop. Gisteren de sint-intocht, was super met zo'n meisje van bijna vier. Vandaag een druk familie-dagje en zowaar mijn mond kunnen houden. Mijn buik is inmiddels wel aan het uitzetten, maar dat komt door mijn maag en darmen die nogal opgeblazen zijn. Gisteravond leek het alsof ik 6 maanden was, verschrikkelijk. Ook een vervelend gevoel trouwens. Hopelijk komen mijn darmen gauw weer tot rust. Ga maar roggebrood kopen, dat wil mij meestal wel helpen. Stella
Het heerlijke luie weekend zit er weer op en vandaag de 11 weken gehaald!! Yes Vrijdag het goede nieuws aan hele goede vrienden verteld die we helaas te weinig zien. Leuke was dat we elkaar mochten feliciteren want een 3 weekjes voor ons zullen zij bevallen van de tweede. leuke verrassing. Ben gerustgesteld door ervaren mamsen dat het afnemen van de symptomen normaal is. Heb er alle vertrouwen in dat deze beeb gaat komen. dinsdag naar VK en vrijdag ECHO!! en dan ga ik opgelucht adem halen. To be continued.....
Goedemorgen dames! Ben al 2 weken niet langs geweest, echt schandalig!! Het kwam er gewoon steeds niet van , maar ik merkte ook wel dat ik er veel te veel mee bezig was als ik telkens aan het lezen was en daardoor ging de tijd best langzaam. Ik las dat er veel dames zijn geweest met goede echo's, gefeliciteerd!! Hier gaat alles goed, vrijdag de 12 weken echo, erg spannend. Voel me verder wel goed, mijn buik groeit ook dus dat zou een goed teken moeten zijn . Vandaag ga ik maar het nieuws aan mijn baas vertellen en als het vrijdag goed is dan mag de hele wereld het weten haha. Hebben jullie er al aan gedacht of je jezelf laat inenten als je voorbij de 13 weken bent? Ik ben er nog niet uit maar denk dat ik het wel ga doen. Iedereen een fijne dag vandaag en ik ga nu weer lekker meeschrijven. Groetjes
Ik had al in een eerder bericht van je gelezen dat het eerst een 3-ling is geweest, ook wel erg dubbel neem ik aan. Maar het is wel fijn dat je lichaam zelf beslist als iets niet goed is.
@ ego: vanavond gaan we het aan de eerste vertellen; mijn schoonzusje, ik ben zo benieuwd hoe ze reageerd...
hebben jullie soms ook bloed verlies na je ontlasting ik net wel grrr maakt me weer ff onzeker zeg weet dat het niks hoef te betekenen hoor
Misschien kan het zijn dat je last van aambeien hebt. Maar ook is het heel normaal dat je af en toe wat bloed verliest omdat je baaarmoedermond heel erg doorbloed is. Zelfs door niezen kan je al bloedverlies krijgen. Of door sex maar dus ook door ontlasting. Waarschijnlijk omdat er dan druk op komt, springt er een bloedvaatje ofzo. Heel normaal en nix om je druk om te maken. Maar ik snap je wel hoor. Ik heb ook n paar keer licht bloedverlies gehad en dan gaat er toch n angstig gevoel door je heen.