juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    @ Egooo berichtje, Alles was goed :D met uk en puk...
    Over 2 weken een nekplooimeting! Vind ik wel super spannend hoor...
    Doen jullie dat ook?

2. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Oef ben ik niet de enige dan met afscheiding gelukkig. Maak me soms veel te druk om niks hihi

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nee hoor, Miepke, je bent zeer zeker niet de enige!

Nancy, mooie echo gehad, jammer dat je naar juli gaat. Wie weet zetten ze je over een paar weken wel weer een week vooruit, je zal niet de eerste zijn waar dat gebeurt ;)

Uk en Puk zijn ook nog in orde, ik WIST het! Goed zo! Mijn nekplooimeting, eh, die van Wurm 1.4, is 8 december. Doen we ivm mijn leeftijd.

Meisje89 heeft een goedkope buggy gevonden, scheelt veel geld zeg!

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo allemaal,

miepke, hier ook veel afscheiding hoor! ga er maar vanuit dat dit de gehele zwangerschap blijft ;)

Yustin, wat fijn dat alles goed was! Hier gaan we ook een nekplooimeting laten doen, die hebben we over twee weken.

Inenting, ik laat het wel doen, werk in het onderwijs en dochter gaat naar KDV, grote besmettingsbronnen. Ik vind het aan de ene kant eng dat er nog niet veel over de gevolgen bekent zijn, maar ik vind het voor nu een naar idee dat als je de griep krijgt dat je dit het leven of/en die van je kind zou kunnen kosten.

Meisje, wat een leuke reactie van je nicht, en wat een rare schoonmoeder heb je zeg, ronduit aso dat ze er niet op reageerd, hoe staat je vriend daar tegenover?

Hier alles goed, flink aan het klussen in het nieuwe huis, erg leuk maar ook erg vermoeiend!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    #3085 NAncy79, 16 nov 2009
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
    Dag dames,

Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties! Nou ga ik jullie helemaaaaaal missen hoor... :(
    Echo's heb ik net in mijn fotoalbum gezet voor de liefhebbers :p

Meld mij bij deze dus officieel af hiero en ga dan naar de juli-mama's... maar kom zeker nog eens kijken hoor!

Meiden heel veel succes met alles en we horen elkaar! ;)

Liefs Nancy

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Egooooo: vanmiddag de echo gehad; helemaal goed. De kleine was onwijs druk aan t zwaaien met z'n armpjes....de VK heeft wel een paar x gemeten of ik niet verder was, zo bewegelijk was de kleine. Nee hoor.....wel ietsie verder; nu precies 10 weken.
    Joehoe!!!!!

7. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi meiden,

Ik krijg morgen een extra echo... Vind het erg spannend...
    Onze dochter mocht niet mee, ivm met mexicaansegriep... Zeiden ze er meteen bij...

Ik vind het wel erg fijn dat ik een echo kan krijgen, ben zo onzeker, door het bloedverlies vorige week, en het afnemen van de kwaaltjes...
    De verloskundige zei er helemaal niks over, of dat erbij kan horen of niet... Had ik wel gehoopt...

Groetjes Catheleine

8. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hier misschien een geruststelling, ik heb ook bloedverlies gehad tegelijk met afnemende kwaaltjes. Maar hier was gelukkig helemaal niets aan de hand! En de kwaaltjes wisselen bij mij nog steeds iedere dag.

Veel succes morgen!

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

Hier de echo gehad vandaag en die was goed! Hartje te zien én te horen, geweldig..

10. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen,
    Ik heb even bijgelezen maar er is niet zo veel gekletst...
    Zal wel door de vermoeidheid komen denk ik...

11. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Zoooo wat een goede echo's allemaal gisteren, super!!!
    @Nancy, plezier bij de juli mama's, wel jammer dat je ons gaat verlaten.

Afscheiding, heb ik ook wel erg :(

Nekplooimeting, wij hebben besloten het niet te doen

Hier heerlijk geslapen en vandaag lekker vrij. Hopelijk regent het vandaag niet te erg.
    Jullie nog leuke plannen vandaag?

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik moet dalijk ff de gyn bellen heb namelijk last van bloedrig afscheiding en pijn in me buik en rug
    Dus wil weten of ons babytje het nog goed doet .

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge
    Dazwa en Femke, gefeliciteerd met de goede echo's!
    Melanina, goed dat je gelijk gaat bellen, hopen dat het niets ernstigs is, ik duim voor je.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Je begrijpt mij helemaal! ;)

Ik heb ook last van afscheiding hoor. In het begin dacht ik steeds dat mijn ongi toch doorkwam, maar nu ben ik er redelijk gerust in. Bij mij is het zowat wit/gelig.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb morgen over 2 weken ook een nekplooimeting. Hier doen ze dat standaard, mijn huisarts vroeg er zelfs om.
    Naar aanleiding van de nekplooimeting moet ik aanstaande vrijdag ook bloed laten prikken en nog allerlei dingen laten testen.

@ iedereen met een goede echo: Fijn zo meiden! ;)

@ Melanina: Hopelijk is het loos alarm.

16. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

@Melanina; sterkte zo; hopelijk valt t mee. Ik heb bij Iris bijna elke maand bloedverlies gehad, soms gepaard met krampen, Uiteindelijk met 41 wkn een supergezonde dame....

Ik moet zo naar de dokter; ben al sinds vrijdag grieperig maar t zet niet echt door. Omdat ik zwanger ben willen ze me toch even zien....

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou moest me volgens de gyn geen zorgen maken
    is innestelingsbloed en bandenpijn denkt hij
    Donderdag heb ik zo ie zo een afspraak dus hopelijk klopt het en is alles goed met frummelbeeb

18. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik heb al wel in de gaten dat ik echt niet de enige ben die zich zorgen maakt over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Pfffffff wat kan je je onzeker voelen. Ik kan me niet herinneren dat ik me bij de vorige zwangerschappen zo onzeker heb gevoeld. Iedere keer als ik maar iets voel, ben ik al bang dat het mis is. Terwijl ik toch ook echt wel weet dat je de eerste weken verschrikkelijke bandenpijn kan hebben. En dat die pijn in mijn onderbuik erbij hoort maar toch zit het me dan niet lekker en ben ik bang dat er bloedverlies aan gaat komen. En dan voel ik natuurlijk ook nogal eens die afscheiding lopen en ben ik dus bang dat het bloed is en dat er een miskraam gaat komen. Pfffffffffff wat kan je jezelf voor de gek houden en druk maken om niks. Ben blij als ik straks verder ben en leven ga voelen dan weet ik dat het goed is zolang ik de baby voel.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ miepke: Inderdaad als we ons kleintje gaan voelen, weet je dat het goed gaat he.

Maar ik heb ook wel buikpijn, maar bandenpijn enzo. Dus niet de pijn waarvan ik denk nu is er iets mis met m'n kleintje. En de laatste 3-4 weken ben ik ook geruster als ik afscheiding voel. Hoewel ik toch graag zo snel mogelijk naar de wc spurt om te kijken... :)

@ hier: Gisteren heeft mijn diensthoofd een collega naar de huisarts gestuurd omdat hij zo aan't hoesten was. De rest heeft opdracht gekregen om niet ziek te komen werken (hetgeen een naaste collega vorige week de hele week heeft gedaan terwijl ze griep had) en zo snel mogelijk naar de dokter te gaan. Want ze wilt niet dat ik ziek word. Vond het wel lief van haar! :)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Weet eigenlijk iemand hoe het komt dat mijn bannerbaby al voorbij de 10 is?

Deel Deze Pagina