@Koekkie, wat rot zeg... jeetje. Heel veel sterkte toegewenst! @Desi, even een vraagje, want ik zag jouw test in je album... Ik zie dat je vandaag 5+3 zwanger bent en dat de test 2-3 aangeeft (4-5 weken), maak je je daar zorgen om? Ik had namelijk ook met 5+3 zo'n test gedaan en toen stond en ook nog steeds 2-3 weken, ben er knap onzeker door geworden helaas...
maar die testen zijn een indicatie, maar bij iedereen is het hcg anders. bij mij zal hij nu denk ik al 3+ aangeven terwijl ik 4 weken ben. niet te druk om maken. Test is posi en daar moet je naar kijken
Alle meiden die ik nog niet heb gesproken: HARTELIJK GEFELICITEERD!!! Sommige heel snel en sommige met een heel verleden, maar allemaal enorm gewenst en dat maakt het zo mooi! Heel gezellig om met jullie te kletsen de komende tijd en ik duim dat het bij iedereen voorspoedig mag verlopen!
Voor iedereen die hyves heeft: juni2010.hyves.nl je kan je gewoon aanmelden, het is voor je vriendin niet zichtbaar. de hyves komt ook niet tussen je hyves te staan, dus word pas veranderd als iedereen 12 weken is.
Waarom denk je dat hij bij jou 3+ aan zal geven Scorpion? Heb je zoveel last van kwaaltjes? Misschien wordt het dan wel een tweeling
@Scor; morgen komt MvM bij mij langs en ik hoop dat ik mee mag doen, hoewel mijn HCG level volgens mij wel goed zit, voel me behoorlijk zwanger (dat zegt misschien nog niks...). Ik ben blij dat ik iets terug kan doen na het krijgen en verwachten van die wonders! @desi23; sorry dat ik niet mee kan helpen aan de site, daarvoor heb ik net iets te weinig tijd over, maar als ik ooit even in moet springen dan doe ik het graag! Ik zal ook morgen even de VK bellen voor een eerste afspraak, heb wel al mijn eerste echo geboekt (ivm drukte) en die heb ik op 2 november, dus met zo'n 9 weken. Aangezien ik hem in het zkh laat doen en niet in een echobureau. Spannend weer!! Voor degene die al opgezette buiken hebben; misschien een idee om vast wat basis-zwangerschapsshirts aan te schaffen? Die zitten wat ruimer om de buik, maar bij een goeie pasvorm lubberen ze niet! Of creatief met vesten en blazers... Dan blijft je geheim wat langer onopgemerkt (ik kan niet wachten om allerlei mooie dingen aan te schaffen uit mijn winkeltje!!)
Hoi meiden, ik ga me hier heel voorzichtig melden...ik durf het bijna niet... Heb in 4 jaar tijd 4x een miskraam gehad en dit is mijn 5e zwangerschap. (helaas nog geen kindjes) Het zwanger worden gaat hier niet soepeltjes, we hebben 7x iui gehad en 2x ivf waarvan in totaal 9 embryootjes die teruggeplaatst zijn. Sabine en confidence ken ik van het ivf-topic en de rest van jullie ga ik vanaf nu leren kennen!! Maar allemaal alvast gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Ga ik nu even een klein beetje terug lezen...
@eltime, kijk maar naar mijn testen in mijn album. bij 3 weken en 3 dagen was het al goed duidelijk en op me nod was de teststreep donkerder dan de controle streep. en ja alle kwaaltjes zijn er ook
aan alle nieuwe juni 2010 mama's wil je op de lijst van de juni 2010 mama's??? stuur ons dan een PB, dit kan naar: DESI23 SCORPION & XAPH laat ons weten: uitgerekende data ziekenhuis/thuisbevalling hoeveelste kindje FV/BV Meisje/jongen(wat denk jij, en je man/vriend) afspraken MvM
Pat, Sabine en Confidence, wat mooi dat jullie zwanger zijn en wat spannend tegelijk! Fijn dat jullie elkaars verleden kennen en zo ook steun aan elkaar kunnen hebben!! Ik duim voor alle juni 2010 mama's...
*inbraak* WOW! alweer juni 2010 mama's!! wat vliegt de tijd!!! hoop dat jullie allemaal ontzettend genieten van je zwangerschap en ook in juni een super lief mini mensje mogen vasthouden! Geniet ervan, liefs bloempje29 (juni2009 mama)
GEFELICITEERD aan de nieuwe zwangeren onder ons!! Eltime: ik zal de data's aanpassen van mijn test de nieuwe test is de 1e foto(2 testen onder elkaar) die digitale is al van een week terug!had er een data bijgezet. dus hoop dat ik me geen zorgen hoef te maken. (nou ja ben wel heel nerveus vanwege de MA &curretage vorige keer) ik had maar 1 foto vandaag geplaatst en die was van afgelopen zondag, en daar zag je dat het streepje stuk duidelijker was geworden. heb jij 2 dagen geleden dan die digitale nog gedaan???misschien ben je iets korter zwanger dan je denkt, of maak je wat minder snel hcg aan dan een ander....?????
Hey hallo allemaal 4 uurtjes geleden Positief getest! ben er nog helemaal onderste boven van! Mijn vermoedens en voor gevoel zei het al, de test bevestigde het! whhhaaa wat nu? Dikke kus
Het wordt al aardig druk hier, ik hoop dat ik wat namen ga onthouden Vooral voor de meiden uit het ivf topic, wat heerlijk dat jullie je hier ook mogen melden! Dat we met zijn alle straks in juni maar heel wat blije en gezonde babietjes op de wereld mogen zetten! Layla, nu ben ik wel benieuwd naar je winkeltje, een linkje misschien?? En je hebt het over een echo boeken? Heb jij ook een verleden met mk zodat je met 9 weken al een echo krijgt?? Groet Snoozie
@Koekkie, wat een vreselijk slecht nieuws. Sterkte Welkom aan de nieuwe meiden! Vandaag is hier ook MvM geweest, test was gelukkig nog positief dus ben vandaag gelijk aan het 'inzamelen'. Heftig trouwens om te lezen dat er een groot aantal meiden zijn met een lange en/of minder goede voorgeschiedenis. Zelf heb ik 2 x een mk gehad, 1 x met 12 weken en 1 keer met 14 weken van een tweeling. Bij mijn vorige zwangerschap was ik tot 20 weken erg nerveus en onzeker maar merk nu dat ik er meer nuchter over ben. Heeft ook geen zin om te gaan stressen (makkelijker gezegd dan gedaan maar ok) Ik ga nu filmpje kijken
scor zit je op de site???hahahaha ik moet steeds opnieuw inloggen omdat ik er vanaf gegooid word omdat er al iemand anders op zit hahahah