juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hallo dames,
    Wat is het rustig hier!!
    @ego: vanavond gaan we het mijn ouders, schoonouders, en opa's en oma's vertellen. Ben zo benieuwd hoe ze reageren.
    Hebben voor ouders en schouders een beer laten maken met een shirtje met I love opa & oma. Voor opa's en oma's een fiep met I love opa, I love oma......

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ justfortoday
    Wat een vreselijk nieuws! Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar. Van mij krijg je alvast een hele dikke knuffel!

Ik zit hier dus met precies hetzelfde gevoel nu... Ik heb op 2 december een volgende echo. Zal toch bang afwachten zijn tot dan!

Ik denk dat bij mij de onzekerheid wat meer weg gaat zijn als ik het echt ga voelen schoppen. Maar dat is dus nog een tijdje...

@ Melanina
    Wat fijn zeg, weer een goede echo! :)

@ minifien: En en, hoe waren de reacties? ;)

@ hier: Ondertussen gaat het weer iets beter met me. Wel al 2,5 kg afgevallen... Maar had een beetje reserve, dus dat is niet echt een probleem. Mijn buikje is er nog steeds, alleen iets minder dan vorige week :) Hier was ik nl. de laatste tijd het meeste bijgekomen (voor ik zwanger was al), dus daar gaat het dan ook het eerste weg.
    Heb ook bijna geen buikpijn meer, maar het was echt buikpijn van mijn darmen.
    Mijn borsten staan de laatste dagen 's avonds vrij gespannen...

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier is alles goed
    vandaag sinterklaas binnengehaald met me nichtje van 3
    en me eerste zwangerschapskleren gekocht voor volgende week :)
    Nou had er al een echt buikje in en dan niet me vetbuik maar echt al een rondbuikje.

4. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    @yustfortoday hopelijk lees je dit nog....kon me ogen niet geloven wat ik las op het forum ..jouw berichtje heeft me zo geraakt , dit mocht gewoon niet gebeuren het ging zo goed.....
    hopelijk krijg het ooit allemaal een plekje bij je maar eerlijk is het niet , meid ik denk aan je en leef met je mee liefs van mij

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Lieve Justfortoday, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies :(

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Meiden, vandaag de eerste grote aankoop gedaan. Namelijk de Stokke Xplory :) We waren niet van plan iets te kopen, en hebben hem ook nog niet gekocht (maar wel al geserveerd/besteld voor in maart), maar dit was zo'n leuke aanbieding.

We hebben vandaag zo'n beetje alle kinderwagens met mijn rolstoel uitgeprobeerd maar kwamen telkens weer uit op de Stokke. Gewoon ideaal in hoogte verstelbaar, en ook de handvatten zijn geweldig. Die kunnen heel makkelijk naar mij toe gezet worden. Bij andere wagens kon dit niet goed genoeg waardoor ik met mn eigen voetenplank telkens tegen de bak aankwam. Ook is bij de Stokke de wagen aan de onderkant meer opengewerkt waardoor ik voor m'n rolstoel meer ruimte heb.

Bij Babyplanet in Westzaan was de wagen € 875,- in plaats van € 999,- waar we hem in bv. Prenatal gezien hadden. Op Internet hadden we hem ook al voor € 875 gezien. Maar in de Babyplanet waar we dus vandaag waren, hadden ze er nog een leuke extraatje bij. We kregen er, alleen deze week, namelijk gratis de voetenzak (t.w.v. 120 euro) bij cadeau! We hebben de wagen dus alvast besteld zodat we van de aanbieding konden profiteren en in maart wordt hij geleverd. Mocht het onverhoopt toch misgaan dan wordt de koop gewoon ontbonden.

We hebben voor de zwarte wagen gekozen, lekker neutraal (ook evt. makkelijker met later dooverkopen). De voetenzak is 'forest cream'.

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    En dit is de voetenzak, toch een beetje kleur in de buggy als het iets groter is.

We willen, omdat de wagen zelf zwart is, gewoon leuke kleurige accesoires aan de wagen doen of bv. een kleurig dekentje.

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Sorry, nog een egoberichtje. Maar ik kom er net achter dat mijn navel best gevoelig/pijnlijk is als ik er op druk. Trekt dan ook een beetje door naar links in mijn buik. Herkennen jullie dit?

Googlen levert op dat het dan een meisje wordt :p

9. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    @justfortoday, zo bedoel ik het natuurlijk niet hoor...Ik snap het heel goed wanneer je geen behoefte meer hebt aan het forum, maar blijf ajb niet weg, omdat je bang bent anderen onzeker te maken.
    Wel erg lief van je, maar nu moet je lekker aan jezelf denken en niet aan anderen xxx

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Navel drukken wat grappig dat je dat gegoogled hebt.Dan krijg ik een jongetje jeuh

11. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    dwaza mooi hoor ! en die voetenzak vind ik ook super! idd hebben ze ook een parasol in die print zou ook leuk zijn?
    ik vind de zand kleur ook heel mooi
    hier kijken we het nog even aan qwa wagen heb een qeenie maar bevalt me niet zo heel goed ....maar goed op nu een nieuwe wagen te kopen terwijl deze nog harstikke goed is en de maxicosi en de legbak helemaal nieuw zowat nog zijn......

ja je navel herken ik van me dochtertje hahaha nu nog niet
    maar voel me toch niet zo zwanger meer ben zo onzeker soms met vlagen ....hoop dat het 2dec een posi echo is ....
    merk wel dat me buik heel wat duwtjes ect te verwerken heeft
    ...zoals me dochterop de commode die zich ff afzet tegen me buik ...of als ze op me ligt of samen ff knuffeld ja hoor tegen me buik.....ben een stuk minder voorzichtig als met haar toen .... hebben de meiden met meerdere kinderen dit ook en herkennen jullie dit?
    eet gelukkig wel heel goed me fruit weer
    hoe is het hier

scorp hoest bij jouw?

12. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @foekie: ik ben toch ook heel voorzichtig. zeg heel vaak tegen m'n dochter dat ze voorzichtig moet zijn met mama's buikje, dat ze anders babytje pijn doet :)

13. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    moet hier toch iets komen melden. kan het eigenlijk nie geloven. Maar voel al een hele tijd precies beweging in m'n buik. Maar kan dit al zo vroeg??? weet wel dat het bij een 2de vroeger kan omdat je de bewegingen kent. Maar 10 weken lijkt me toch wel heel vroeg. Niet?

14. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    #3214 Mause, 22 nov 2009
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
    hallo mama's! :)

Ik zei vandaag precies hetzelfde! Lijkt me niet kunnen, maar toch heb ik af en toe het idee dat ik de baby voel! Ik lijk het gevoel te herkennen van de 1e keer. Maar goed, zal wel het eea aan het verschuiven zijn, wat ook voor beweging zorgt! :)

15. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ben ik toch niet de enige :) dacht al ik dat droomde :)
    zei het juist tegen een vriendin en die vroeg ook al of het hetzelfde gevoel was als bij m'n dochter

16. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justfortoday: wat ontzettend pech. Ook zo definitief. Veel sterkte!

Zo, ben een tijdje niet geweest, en heb geprobeerd e.e.a. bij te lezen.

@angelsound: xaph, wat voor merk heb je gekocht? De prijzen verschillen nogal. Ik vind het eigenlijk een beetje overdreven, maar het lijkt me ook wel heel leuk, ook om mijn dochter mee te laten leven.

@nijntje, xaph: beterschap!

@ goede echo's en kloppende hartjes: gefeliciteerd. Ik moet nog 2 weken geduld hebben...

@kinderwagen: wij hebben nog de bugaboo cameleon van 4 jaar geleden. Die wagen is perfect, vooral in het OV. Deze gaat gewoon weer dienst doen. Het was inderdaad een dure aanschaf, zelfs tweedehands zijn ze nog duur. Gelukkig had ik een oma die ons sponserde.

Ik voel me inmiddels wat beter. Vooral de vlagen van wee-igheid nemen af. Moe ben ik nog wel. Mijn buik is na een uitpuiling van 1,5 week geleden door mijn darmen niet meer geslonken. Zal wel zo blijven. Maar ik pas mijn broeken nog net.

Stella

17. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    en ik maar denken dat ik gek was.....durfde het niet te melden haha dus ben heeeeel blij met jouw hahaha ik heb het 2 a 3 avonden gevoeld toen ik in bed lag ponk ponk ....

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb zelf helemaal niets met de Stokke's, maar voor jou dus wel perfect met de rolstoel en dat is toch het belangrijkste! :)
    Fijn dat jullie het nu met zo'n goede aanbieding hebben kunnen kopen.

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier is het ook met vlagen foekie... Donderdag en vrijdag wist ik niet waar ik het zoeken moest van de misselijkheid en gister (bijna) nergens last van! Vandaag wel weer iets meer, maar stuk minder dan eerder deze week. Afgezien van de misselijkheid (en moeheid) heb ik verder sowieso nog weinig klachten en die misselijkheid kan ik missen als kiespijn ;) dus maak me er gelukkig ook niet meteen druk om als ik me niet zo misselijk meer voel :p

Hier heeft de buik het af en toe ook zwaar... Vooral 's morgens als we nog even lekker in bed teuten met Maud. Ze klautert graag over mama's buik van het bed af... ;) Als ze op de commode zit ofzo, heb ik er niet zo'n last van gelukkig. Maar onze kleine ukkepukkies zitten goed beschermd hoor. Die kunnen wel wat hebben gelukkig :)

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Een week of 2 geleden begon dat hier al :$ Heel laag (dus echt niet van m'n darmen) hele zachte plokjes tegen m'n buikwand...
    Babytje is natuurlijk nog veel te klein om echt al te kunnen schoppen enzo, maar wel al oud genoeg om een beetje (onwillekeurig) te kunnen bewegen... Heb het idee dat dan door de beweging het vruchtzakje af en toe tegen m'n buikwand aanbotst ofzo... Ik ga er voorlopig dus maar van uit dat het niet 'bewust' de baby is en dat het dus ook weinig zegt over hoe het daar binnen gaat... Dat het eigenlijk alleen zegt dát er een babytje zit. Maar het is evengoed wel een heel lief gevoel :)

Deel Deze Pagina