Het waren dan ook nog provinciebelastingen en belastingen op onze grond... Maar we hebben maar een beetje extra moeten bijsteken in onze pot deze maand, dus da's wel positief (had veel meer gedacht, maar heb zuinig gewinkeld vorige en deze maand zodat we wat extra over hadden). En deze week komt het loon weer. Geniet van je filmpje!
Goedemorgen! Wat een rotnacht heb ik gehad. Tot 3 uur heeft Caro liggen 'zingen' in haar bedje, ze had gewoon geen slaap. Het was wel grappig hoor maar ben nu wel erg moe. Verder weinig te vertellen. Zijn er vandaag nog meiden die een echo krijgen? Zo ja, veel succces!
@ Cycaa: Hoe was je film? Ik ben halverwege de mijne in slaap gevallen, dus ben uiteindelijk maar mijn bed ingekropen... Ik heb redelijk goed geslapen vannacht, alleen af en toe wat steekjes in m'n buik (richting mijn lies). Denk dat baby flink aan't groeien is, want als de steekjes over waren, begon mijn buik heel fel te jeuken...
Da's inderdaad jammer! Ik had 'yours mine and ours', maar heb de helft dus gemist... En weet niet meer hoe hij afloopt... Ach ja, hij zal nog wel eens op tv komen!
Ik ben ook een juni 2010 mama Ik ben 5 juni uitgerekend vind het wel een mooie tijd om te bevallen, we lopen tenminste niet met onze dikke buik in de warme zomer
Goede morgen meiden.. Even een sinterklaasvraagje. Ik heb een neefje van bijna 12 jar die alleen maar computerspelletjes op zijn verlanglijstje heeft staan...... Nog dure ook (van 50 euro) Ik vind het te duur en ik wil hem graag eens iets anders egven dan iets voor de peecee/spelcomputer. Heeft iemand een leuk idee? Van zo rond de 25 euro?
@Hinata, welkom. We houden ook een aparte lijst bij, als je daarop wilt moet je even je gegevens (hoeveelste kindje, thuis of ziekenhuis bevalling, borst of flesvoeding etc) aan mij pb-en. Zie de link in mijn onderschrift
@ Yustin: Da's een moeilijke! Alleen maar computerspelletjes... Als hij nog andere interesses heeft een boek hierover. Of zo'n hersenkraak spelletje is ook altijd tof (als je weet wat ik bedoel). Een leuk t-shirt, CD, DVD, ...
Yustin ze verkopen bij de game mania ook 2de hands spellen meestal zijn ze nog in hele goede staat alleen zijn mensen het spel zat en verkopen ze hem misschien moet je daar is kijken of vind je dat niks
@Justin, ik kan je hier niet mee helpen. Ben totaal niet creatief in het bedenken van cadeautjes en mijn neefjes zijn een stuk jonger dus kan ook niet uit ervaring spreken.
hier ook een slechte nacht gehad ging gisteren rond half 10 naar bed. begint opeens m'n dochter keihard te wenen. ik ga naar haar toe om haar te troosten. Trekt ze haar bijna aan mij op uit bed. had ff geen zin om hele tijd heen en weer te lopen, dus haar maar bij mij in bed gepakt. Ventje was nog beneden. maar na een uur of zo, was ik haar gewoel langs mij zo beu. Heb ik haar maar terug in haar eigen bed gelegd en heeft ze toch doorgeslapen. maar om 9u was madam weer wakkker. zeer tegen de zin van mama.
@ Tihany....dan heeft je dochter toch nog van ong 23-9u geslapen?? Dat lijkt me niet verkeerd qua slaap-uren voor jou... Hier nog steeds ziek; de griep....lig als een bejaarde op bed... Iris is de ochtend bij een vriendin van mij, dan leg ik haar hier rond 13u op bed en om 16u komt oma om voor haar te zorgen; fijn hoor. Morgen is mijn vriend gewoon thuis
Dag dames, Heb al lang geen berichtje meer achtergelaten. Ben de laatste weken erg moe, misselijk enz. geweest. Maar het was het allemaal waard! vandaag de termijn echo gehad en alles zag er goed uit. Hartje klopte mooi regelmatig en ons kleintje was aan het bewegen. De handjes en beentjes waren goed te zien, zelfs het neusje al! Ben zo opgelucht, al had ik wel een goed gevoel blijft toch spannend. Omdat ik gelijk na mijn miskraam zwanger ben geraakt nu wel 4 dagen terug gezet. Dus vandaag precies 11 weken. Ga zo even terug lezen hoe alles met jullie gaat, maar moest eerst dit goede nieuws even melden!
@dagdroom, super gefeliciteerd met je goede echo! Het blijft spannend he? Ik heb verlende week een super goede echo gehad en volgende week krijg ik er weer één, maar twee weken wachten vind ik al lang...Op internet lees je zulke nare dingen soms @Femke, beterschap dames bedankt voor de tips, ik ben er alleen nog niet uit hihihi
@ Yustin, lastig misschien een bon voor een leuk uitje: bios, bowlen etc. @ Hinata: welkom hier, veel lees-schrijf plezier. @ Femke: beterschap hopelijk ben je vlug weer opgeknapt.
@ alle mama's met lieve, maar vermoeiende kindjes. Lijkt me idd vermoeiend als je al een kleintje hebt. Heb nu wel het geluk dat ik regelmatig even extra kan gaan liggen. Maar ook extra speciaal om te vertellen tegen je kindje. Merken jullie dat ze aanvoelen/doorhebben dat er iets speciaals staat te gebeuren?
@Femke: Beterschap @Dagdroom: Gefeliciteerd met de goede echo, mooi om te zien he dat het al zo'n compleet kindje is!! Het is inderdaad wel zwaarder als je al een kindje om je heen hebt, geniet er maar extra van dat je nu nog precies kan bepalen wanneer je even gaat relaxen of uitslapen. Mijn dochtertje is echt nog te klein om het te begrijpen maar wil wel steeds meer tegen haar gaan herhalen dat er een baby in mama's buik zit dan gaat ze het echt wel snappen