Ja, als ik verhoging heb kan ik me moeilijker concenteren. Dat is bij mij niet anders dan bij mensen die niet ziek zijn. Ik ben altijd al moe, maar dat is dan nog een tikkie erger. Ik moet dus goed opletten wat ik doe. Vanmorgen ben ik omgedraaid halverwege de rit naar mijn werk, goed he? Zitten was pijnlijk en ik voelde me zo duf. Ik had ook weer 38,2. Ik heb mijn leidinggevende opgebeld dat ik mijn uren vandaag en morgen wel thuis maak. Vervolgens ben ik thuis op de bank in slaap gevallen en nu net weer wakker geworden Maar de temperatuur is wel weer mooi gezakt, nu 37,6. Goede keus dus. Dat zitten en lopen zeer doet komt van een hoop littekenweefsel dat ik heb na een gesprongen blindedarm waaraan ik 20 jaar geleden geopereerd ben. Nu de baarmoeder gaat groeien staat daar steeds meer spanning op. Het is niet gevaarlijk, maar wel irritant!
@Yustin / Computerspelletjes Pas bij tweedehands computerspellen wel op. Als het spellen zijn die je moet registreren (bijv. voor updates of om online te spelen) dan is het nummer vaak al in gebruik door de eerste eigenaar en mislukt de registratie. Dan is het spel dus effectief onbruikbaar. Op Bol.com hebben ze soms goede aanbiedingen van net iets oudere spellen. Misschien dat er toevallig een spel van zijn verlanglijstje bij staat?
lijkt mss veel, maar voor mij op het moment echt niet genoeg. slaap ook niet vast, wordt vaak wakker 's nachts.
He meiden, heb net een bestuurbaar helicoptertje gekocht. Zag hem in de aanbieding van 60 euro voor 25 euro. Nu maar hopen dat het in de smaak valt
Mijn vriend is 26 en zou een gat in de lucht springen als hij dit zou krijgen! Denk wel dat dat een goede keuze is.
Nee hoor, er staan al genoeg van die dingen in m'n huis! Zijn een paar jaar geleden op weekend geweest in Noordwijk-aan-zee. Omdat het een dag zo hard regende, gingen we shoppen in Leiden. Daar had meneer bij Bart Smidt zo'n heli gezien, maar hij was niet meer op voorraad. Heb ik in de auto alle BS in de buurt afgebeld voor meneer zijn heli! Ach, zo lang ze maar braaf zijn
Hey Dames Ben hier de hele week weer niet geweest.. Dus heb weer veel terug te lezen wat ik overgens niet ga doen.. Meiden met goede echo's gefeliciteerd Wij mogen morgen weer om 8:30 uur Termijn echo.. Zo spannend... Zal morgen even een update doen... Hele fijne avond verder allemaal.. Doei doei
Ow jee volgens mij het in een schimmelinfectie ofzo.Ik heb sinds gisteren een brandend gevoel als ik geplast heb en het blijft ook wel even aanhouden daarna.Ik heb het nooit eerder gehad maar zou ik hiervoor gewoon de huisarts kunnen bellen en iets kunnen vragen of woensdag bij de gyn vragen(daar moet ik dan toch heen voor echo).
@Hinata: gefeliciteerd en welkom. Succes met de echo! @dagdroom: gefeliciteerd met de goede echo! @xaph: inderdaad goed opletten wat je doet. Veel sterkte ermee. heb je het al lang? @Funkie: succes met de echo. @Gijsje: direct huisarts bellen en urine laten controleren. Dit klinkt als blaasontsteking (en daar heb je een verhoogde kans op als je zwanger bent). Als je niets doet, kun je nierbekkenontsteking krijgen en dan ben je veel verder van huis. Als het blaasontsteking is (ik ben expert, heb het chronisch gehad), krijg je antibiotica en is het zo over. Dat mag, ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad. Verder veel drinken (ze zeggen we cranberrysap of sinaasappelsap, maar ik geloof daar niet zo in). Stella
Ik denk eigenlijk niet dat het een blaasontsteking is,dat branderig gevoel zit echt meer aan de buitenkant van me vagina en schaamlippen.Ook is mi'n afscheiding beetje gelig.Bel morgenochtend de huisarts wel even.
Thx. Ik ben het sinds mijn 15e, maar tussendoor is het ruim 10 jaar erg goed gegaan. Alleen heb ik twee jaar geleden een infectie gehad die pas na 3 antibioticakuren kwijt was en toen was mijn immuunsysteem foets en mijn vermoeidheid weer terug. Allerlei lichamelijke dingen lijken bij mij nooit helemaal normaal te gaan. Daarom ben ik nog steeds stomverbaasd dat we zonder medische toeters en bellen nu een kindje verwachten
nee alleen trekt ze steeds me truitjes omhoog om me buik te kussen en te aaien????????????????????????????????????????????? en kijkt onder de douche naar me steeds dikker worderen buik
@ Hinata: welkom op dit firum en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!! @ ego: ik heb gisteren op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, wilde eigenlijk liever nog wachten maar ivm het plannen en boeken van de zomervakantie 2010 kon ik bijna niet anders. Ze waren enorm blij voor me!!
Hallo Meiden, Iedereen met een goede echo van harte! Wij mochten vandaag eindelijk heen!! Aangezien we een dochter hebben kon de baarmoeder gekanteld liggen en zou de echo wellicht inwendig moeten. Eerst toch zo geprobeerd maar helaas toch inwendig vanwege de metingen. Uitwendig hadden we wel al een hartje zien kloppen!!!! Inwendig viel me reuze mee! Goede echo en zelfs extra foto's gekregen om de familie met Sinterklaas te verassen!! We liggen goed op schema 9wk en 3dgn dat is één dag langer dan gedacht! Nou dat was het weer tot snel!!! Oh ja over drie weken alweer de volgende echo want met de kerstdagen is de praktijk gesloten!!!
@MrsVanOmmen: proficiat met je goede echo @Xaph: amai dat gaat al he. pff hier enorm moe. weer een super slechte nacht achter de rug. Gelukkig heeft dochterlief deze middag wel eventjes geslapen zodat ik wat op de zetel heb kunnen rusten. zal me volgende week varen als ik terug aan het werk moet.
Hey Dames!!! Ms van Ommeren gefeleliciteerd met je goede echo Ook wij mochten vandaag weer. Kreeg een uitwendige echo Alleen minifunkie lag er niet zo goed voor dus we hebben niet zo een goede echo gekregen. We zagen het bewegen. De hersenstructuur zagen we ook en het maagje was gevuld, dus het drinkt ook al vruchtwater. Wat heerlijk om weer te zien. Het was iets groter dan de verwachte datum dus ze zei dat ik verder kon zijn, maar dat kan niet want ik ben natuurlijk met geplande eisprong zwanger geworden Placenta ligt voor zei ze... Op naar de volgende afspraak aanstaande maandag met mijn nieuwe gyn Greetzzz
Gefeliciteerd met de mooie echo's dames,wat heerlijk toch he?! Wij mogen a.s woensdag als we 12 weken zijn,heb er zo'n zin in maar vind het toch ook weer spannend!