ik mag me ook melden op deze topic! Ben 18 juni uitgerekend! Iedereen van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!! xxx
Hallo allemaal! Kom me ook nog eens een keer melden hier! Probeer wel bij te lezen tussen alle drukte door, maar reageren lukt niet altijd, zeker niet met die vermoeidheid erbij... Iedereen met goede echo's, gefeliciteerd! @12 weken-echo: nog 9 dagen, pff, vind het ook weer spannend, zeker na het bericht van Eltime. @Eltime: weet niet of je het nog zult lezen, maar wil je toch heel veel sterkte wensen met het verlies van je vlindertje. @sporten: nog meer dames hier die sporten en merken dat ze toch echt gas terug moeten nemen? Pff, dat belooft nog wat voor als we eenmaal wat verder in de zwangerschap zijn. Sta vaak na de warming-up van de Zumba al te hijgen, ben dat niet meer gewend. Dacht nog wel dat ik een redelijke conditie had. Maar ja, beeb gebruikt nogal wat energie om te groeien natuurlijk.
helaas dames, ik kom ook afscheid nemen. Vandaag de termijn echo gehad maar er was alleen een vruchtzakje te zien en geen hartje. Ik zou 12 weken zijn vandaag dus er had zeker te zien moeten zijn. Waarschijnlijk is het al met 6 weken gestopt met groeien. Nu afwachten of het spontaan komt, maar het zit er al 6 weken dus heb daar weinig hoop op. De afspraak met de gyn om over een curretage te praten staat al gepland voor komende dinsdag. Dus hopelijk ben ik er nog voor het einde van de week vanaf. Wel raar allemaal voel met nog steeds zwanger en voel ook nog dezelfde 'beweginkjes' als ik eerder voelde. Dus had dit absoluut niet verwacht. Ik wens jullie allemaal nog veel succes in de zwangerschap en hopelijke hebben jullie in juni allemaal een babytje in de armen! Groetjes Yvette
Och Yvette, wat vind ik dit verschrikkelijk om te horen. Zo onwerkelijk. Heel veel sterkte meid. Liefs
ycj stjeee zeg! vind het ook zo achterlijk dat zoveel van jullie pas zo laat een echo krijgen...... kom je erachter na 12 weken pas! meid dikke kug ! hoe is het met je verder moet een goede klap geweest zijn! xxx
YJC heel erg veel sterkte met dit verlies van jullie vlindertje... ik hoop dat je het een plekje kan geven. knuff
@Yjc: wat een schrik en verdriet. Veel sterkte! @goede echo's: gefeliciteerd. @susy26: welkom en gefeliciteerd? heb je al een echo gehad? @ego: vandaag 12 weken en gisteravond zelf nog even naar het hartje geluisterd. En een goede vriendin belde me ze is 11 weken zwanger van de 4e! Echt erg leuk, alleen jammer dat ze een dag reizen bij me vandaan woont (in het buitenland). Enfin eind december zie ik haar op een bruiloft. Dat wordt buiken vergelijken. Stella
@ Yjc: Veel sterkte de komende tijd. @ Susy26: Welkom, leuk dat je mee komt schrijven. Vandaag al heel vaak naar mijn mooie echo foto's van gisteren gekeken. Ik zit echt eindelijk op die roze wolk. Ondanks de moe- en misselijkheid!
Yjc heel veel sterkte met jullie verlies.. weet verder niet wat te zeggen Vanmiddag naar de stad en zelf de eerste spulletjes en kleinigheidjes voor de uitzet halen.... Hihaaaaaaaaaaaaa oeeeee leuk leuk leuk Verleden week al van me moeder een tal van kadootjes gekregen. En woensdag van me nicht en vriendin kadootjes gekregen. Mijn vriend en ik kregen allebei een tasje van prenatal en bij hem zaten er pappa dingetjes in en bij mij mamma dingetjes.. spenen rompers enzo.. Fijne dag x
Wij hebben ook lekker geshopt vandaag. Twee heerlijk zittende spijkerbroeken en een rokje en twee tuniekjes. nu even wachten op de dertiende maand haha
Hallo Meiden, Al een aantal keer aan een verhaal begonnen, maar er kwam steeds iets tussendoor. Ik heb wel steeds meegelezen. Wat een verdrietige berichten hier, heel veel sterkte met dit verlies YJC. Aan de nieuwe dames: Welkom! Gefeliciteerd met de goede echo's, dat is altijd weer een opluchting wanneer je die gehad hebt. Wij hebben a.s. maandag weer een echo, ben toch best een beetje zenuwachtig.... Hier erg moe en erg druk met klussen in het nieuwe huis, weinig puf dus om heel persoonlijk op iedereen te reageren, sorry! Groetjes Snoozie
@Funkie: leuk hè, om al een beetje te shoppen. Omdat wij alles nog van onze dochter hebben, zal ik niet zoveel te shoppen hebben. Maar zij moet naar een andere kamer gaan verhuizen dus dat is ook een klus (al ga ik de muren van die andere kamer gewoon licht groen laten). @ Snoozie: veel succes met het klussen. Kan me voorstellen dat het zwaar is. Ben nu nog steeds elke avond (eigenlijk op de middag al) gevloerd. Hier alles rustig. Vandaag het sinterklaascadeau voor mijn dochter gekocht: een poppenhuis (maar dan niet al te duur). Heb ik net alvast in elkaar gezet, zodat als ze het uitpakt, er direct mee kan spelen. Bovendien kon ik zo ook nog 3 extra cadeautjes maken van alle meubeltjes en poppetjes die erbij horen. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Stella
Yjc wat vreselijk nieuws zeg... Ben je blij dat je de 12wk hebt bereikt, en dan blijkt dat het toch niet goed gaat Héél veel sterkte voor jou en je partner! Hadden jullie eerst al een echo gehad? Voor deze? Hier vanneweek weer bruinverlies gehad, gister en vandaag ook weer een beetje. Maar veronderstel dat alles wel in orde is. Krijg geen mails meer van het juni 2010 topic! Heel raar! Want van de andere topics waarop ik geabonneerd ben krijg ik ze wel... Met gevolg dat ik dus niet kan bijlezen want heb geen idee waar ik het laatste gelezen heb!
Meiden, allemaal bedankt voor het medeleven. Dat doet me goed! ´Gelukkig´ is de miskraam op gang gekomen, dus hoef ik niet naar de gyn om het weg te laten halen. Mijn lichaam heeft echt de knop om gezet zoals m'n verloskundige al voorspelt had. @meisje89, ik had nog geen echo gehad, ik heb geen medische indicatie dus dan krijg je maar 1 termijn echo. We hadden gewacht tot de 12 weken omdat je dan al een helemaal ontwikkeld kindje zou kunnen zien. Ik had helemaal nergens last van, geen bloed of bruinverlies of gewone zwangerschapsklachtjes. Nu naderhand denk ik wel van, goh de misselijkheid was plots weg, ik had geen bandenpijn en ik was helemaal niet moe. De vorige zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes dus maakte me er niet druk om. Dit kwam dus echt als donderslag bij heldere hemel. De volgende keer wil ik dus echt wel een vroege echo! Want om nog een keer 6 weken met iets rond te lopen dat niet leeft wil ik echt niet meer. Nogmaals: meiden, allemaal heel veel plezier en geluk met de zwangerschap, geniet er lekker van en hopelijk hebben jullie allemaal een mooi kindje in jullie armen in juni! Ik ga lekker genieten van de feestdagen door alles te kunnen eten en drinken en volgend jaar gaan we er opnieuw voor. Groetjes Yvette
Lieve YJC, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Vreselijk @ All. Heb vandaag zelfgemaakte tiramisu gegeten (mijn vriendin kan die zo lekker maken) maar er zaten rauwe eieren in. Ik heb er eigenlijk niet bij nagedacht en dus lekker van gegeten.. Lees nu dat het helemaal niet goed is. Wat nu?
@Dazwa84: wat is er mis met rauwe eieren tijdens de zwangerschap behalve dat het nooit goed is omdat je kans hebt op een samonellabesmetting? Ik denk zelf dat dat nu weer het enige risico is, maar als je niet ziek bent/wordt dan lijkt het me dat je je geen zorgen hoeft te maken. En zelfs als er nog een ander risico is, is er nu niets meer aan te doen. Zou me niet al te veel zorgen maken. De meeste eetadviezen zijn zo, omdat er inderdaad een risico is, maar dat is toch wel ook heel klein. Dus 1 keer je er niet aan houden, daarover moet je je niet al te veel zorgen maken. Doe je dat toch, dan zou ik de vk bellen. Stella
Dwaza het is idd niet zo'n ramp hoor en er is nu toch niks meer aan te doen (Of je moet je maag leeg willen laten pompen hihi).