juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen over alle goede echo's!

Jammer dat ik inderdaad tot 20 weken moet wachten. Maar vermaak me wel met mijn angelsound. En ik ben aan het aftellen voor vrijdag, dan vertellen het onze dochter.

Stella

2. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    dwaza bij mijn lieve vk

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Alle dames met eengoed echo,gefeliciteerd!
    Wij hebben vandaag 12 weken echo gehad en was helemaal goed :) Weer een hele opluchting!!Ik zal de foto's ook in mijn album neerzetten!
    Ik heb alleen last van een schimmelinfectie,in heel me leven nog nooit gehad maar bij zwangerschap kan het blijkbaar sneller voorkomen.Mag nu zo voor het slapen een of andere tablet inbrengen,gets!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Melanina en krissie: mooie echo's dames! :)
    @ Gijsje: gefeliciteerd met jouw goede echo!

Vannacht niet zo best geslapen... Moest de hele tijd aan baby denken... Ga straks bellen voor de volgende afspraak en al eens informeren of ze al de uitslag van de combinatietest heeft.

Gisteren ook nog fijn met mijn ouders en zus gebabbeld. Mijn moeder had zelfs echo's van mij uitgehaald! :D Helemaal te gek! Maar je ziet er zo ongelooflijk weinig op in vergelijking met de echo's van nu. :)

Vanmorgen ook begonnen met zwangerschapsvitaminen te slikken. Heb zo een staaltje van Centrum vitaminen meegekregen van de gyn gisteren. Dat is een vitaminepil en een capsule. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost om dat binnen te krijgen! Maar had de laatste weken ook zo'n moeite om dat kleine foliumzuurpilletje binnen te krijgen... ;)

5. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Goodmornng dames! Iedereen met een goede echo gefeliciteerd!!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Pfff, ben net opgebeld door mijn huisarts. Mijn risico na de tripletest is nu 1/427. Maar mijn gyn wil een bijkomende echo doen om naar het neusbeentje te kijken. Moet om 14u naar het ziekenhuis voor de echo.

Ben nu echt wel ongerust hoor! 't Is dat dit onderzoek hier standaard wordt uitgevoerd, maar ik zou het dus niemand aanraden om in zo'n onzekerheid te zitten!

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb ook nog een leuke echo foto van 11weken en 6 dagen.

denk dat niet veel hem zo hebben;)

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    wauw scorpion denk dat niemand hem zo heeft!!!!

Nijntje heel erg veel succes bij je echo vandaag ik hoop op een mooie resultaat....doe kalm aan..

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Nijntje dit is dus de ellende van zo'n test,je zit in de zenuwen maar eigenlijk zegt het nog bijna niks.Heel erg veel sterkte kan me voorstellen dat je in de zenuwen zitProbeer in je hoofd te houden dat de kans nog steeds het grootste is dat er niks aan de hand is.

Scorpion,mooi hoor! Hoe komt het dat je zo'n luxe echo hebt?

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Pretecho gok ik ;).

11. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Kom me tussen alle Sinterklaasvoorbereidingen door, ook weer eens hier melden.

@iedereen met goede echo's: gefeliciteerd!
    @vlindertjes: las helaas ook weer slechte berichten, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie vlindertjes...
    @kwaaltjes: nog steeds moe (al had ik gisteren zo waar een goede dag en ben zelfs 's avonds nog gaan sporten...) en weinig eetlust. Kan normaal niet van koekjes afblijven, maar die liggen nu onaangeroerd in de kast. Ach, zolang het met ukkie daarbinnen maar goed gaat, heb ik het er heel graag voor over.
    @12 weken-echo: nog 4 nachtjes slapen, en de spanning begint weer toe te nemen. Gelukkig heb ik de afspraak om 9.00 uur, dus hoef ik die dag niet te lang in de zenuwen te zitten.

Tot gauw!

12. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    wauw scorp! jij mazzelaar.......hahha
    ooo meiden met 16 weken mag ik weer naar de vk om harte te luisteren maar ben gebrand om voor 20 euro een geslacht echo te laten doen ben nu toch benieuwd wat het word...ik zeg al vanaf dag 1 meisje maar wil het zeker weten...

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @foekie83. Wij krijgen met 20 weken ook pas weer een echo maar ik heb gisteren bij een echobureau hier in de buurt een afspraak voor een geslachtsbepalingsecho gemaakt, dan ben ik 16 weken en 3 dagen. Erggg spannend. Wij denken zelf ook een meisje dus ben erg benieuwd.

14. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gijsje: gefeliciteerd met je echo. Zo'n schimmelinfectie is helemaal niet zo vreemd. Kun je krijgen na bijv. een antibioticakuur.

@Nijntje1984: hoe was de echo? En een kans van 1/427 is toch klein? Wat is dat met het neusbeentje?

@scorpion: mooie echo! Hoe gaat het ermee, al minder misselijk?

Stella

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hallo allemaal!

Weer goede echo's voorbij zien komen! Proficiat!

Scorpion, sorry maar denk dat het aan mij ligt :) Kan ècht niet aan de echo uit... Waar moet ik wat zien... :):);)

16. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    nou meisje kijkt dan nog maar een keer goed hahahaha je zit in het midden een mooi mini mensje

dwaza ooo nu ga ik me man vragen om het ook te laten doen haha ik zeg 99% een meisje hij zegt 100% een jongen ..lijkt me zo leuk weer om t eweten , of het nu met 20 weken een verassing is of met 40 weken
    anders loop ik 40 weken te denken aan een meid en dan komt er een jongen uit hahaha ik heb geen voorkeur maar me gevoel zegt een meid

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dat rechtse deel dan?

Wat is het linkse eigenlijk?

18. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    in het midden ligt er een heel mooi klein mensje, zie je t nu wel of....

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    tot 12 weken hebben wij iedere week een echo laten maken (heb een pakket) en nu om de 2,5 week.
    had er met 8 weken ook al 1. bij iedere echo spieken we ook ff 3 en 4d. meer staan in me album

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mooie echo hoor scorpion
    lekker genieten van al die echos :)

Deel Deze Pagina