Hele gave echo Scorpion! Ik moest even zoeken maar wist uiteindelijk waar te kijken, zo schattig die armpjes en beentjes ook.. Waar laat jij de echo's maken?
Gisteren en vandaag trouwens een mindere dag gehad. Gisteren in meerdere 'etappes' over moeten geven en ik werd daarnaast wakker met weer ontzettende ischias in mijn rug/been. Ik weet dan gewoon niet waar ik het zoeken moet van de uitstralingspijn. Alsof het zo had moeten zijn stond er al weken die middag een afspraak bij de neuroloog. Wat dat betreft was het wel 'goed' dat ik duidelijk kon uitleggen hoe of wat. Echter vond hij het een lastig probleem en vond hij het geen specifiek verhaal dat er mogelijk een zenuw bekneld zou zitten. En als dat het geval was konden ze er nu, ivm zwangerschap, toch niet veel aan doen. Hij raadde fysio aan. Vannacht wel redelijk geslapen, had ik niet verwacht. Mijn hond ging midden in de nacht op mijn benen liggen en ik denk dat dat magnetisch/therapeutisch heeft gewerkt hihi. Vandaag nog wel last maar iets minder. Slik nu dus ook paracetamol. Doe ik het liefste niet, maar die pijn lijkt me ook niet heel bevorderlijk. Meestal zakt het na een paar dagen echt weg en heb ik er weer weken/maanden geen last van. Maar maak me dan wel een beetje zorgen voor later in de zwangerschap. Straks komt het ook terug als ik 36 weken ben, dan weet ik helemaal niet meer hoe ik moet liggen, zitten of staan. Maarja, we zullen zien hoe het gaat lopen. Sorry voor mn egobericht
Goeiemorgen (of bijna middag)! De controle echo is heel goed geweest! Onze baby heeft een neusbeentje wat erop wijst dat er geen syndroom van down aanwezig is! Het nieuws moest gisterenmiddag even tot me doordringen hetgeen 's avonds in de ontlading serieuze hoofdpijn tot gevolg had. Heb opnieuw een foto'tje meegekregen. Bij kindjes met het syndroom van down is er geen neusbeen aanwezig. Maar omdat het risico 1/427, dus niet echt een verhoogd risico, was wilde de gyn voor zichzelf ook meer duidelijkheid want de nekplooi was wel heel goed. Dan konden ze bij de bevalling ook voldoende kinderartsen en eventueel psychologen voorzien. Maar we zijn nu dus heel opgelucht en mogen binnen 5 weken opnieuw naar baby gaan kijken. Zo, nu ga ik verder wat van mijn vrije dag genieten. Voor degene die moeten werken: werk ze! Ik moet zondag ook nog gaan werken, dus dat compenseert.
Hey allen, ik kom mij hier ook maar even melden! zal me even voorstellen: mijn naam is Sharon en ik heb een vriend waar ik bijna 7 jaar mee samen ben en 3 jaar mee samenwoon. samen hebben we al een stoere zoon Jamie. hij is net 13 maanden (en ik ben super trots op hem want sinds een weekje loopt hij!!!) op 1 oktober kwamen wij erachter dat we weer "gepland" zwanger waren! na de 2de ronde al!! een broertje of zusje voor jamie! super! ik ben uitgerekend voor de 1ste juni! over 2 weekjes (17 dec) moet ik weer naar de gyneacoloog (in belgie werken wij niet met vroedvrouwen en verloskundige maar gaan alle zwangere 1x /4weken naar de gyn) dan ben ik 16 weken zwanger en hopelijk kunnen ze dan zien wat het gaat worden!! Groetjes, Sharon
Ben ff paar dagen niet geweest en meteen staan er weer 100 berichten op pffffffffff. Heb ze niet allemaal gelezen hoor. Iedereen met n goede echo gefeliciteerd. Hier gaat het allemaal nog steeds goed. Ben alleen ontzettend moe door ijzergebrek. Staalpilletjes gekregen van VK en hopen dat het nu goed gaat komen. Had ik bij mijn andere zwangerschappen ook dus is niet nieuw. Heb het al aangedurfd om spulletjes voor de baby te kopen en heb me bij de hema helemaal ongans gekocht aan babyspulletjes voor de sint. Zo lief allemaal. Mini-rompertjes, mini-sokjes, mini-pyjamaatjes, mini-slofjes, alles mini. Kon bijna niet stoppen hihi.
Fijn die berichten over goede echo's! en mooie plaatjes ook. @miepke, vervelend dat ijzergebrek, hopelijk knap je snel een beetje op. @dazwa: vervelend die pijn. Hopelijk gaat het snel over en blijft het een hele tijd weg. Vanavond onder het eten onze dochter verteld dat 'er een baby in mama's buik zit' . Ze reageerde heel enthousiast en werd direct ontzettend vrolijk. Met de angelsound eerst haar hart geluisterd, het mijne en toen die van de baby. Vooral haar eigen hart vond ze zeer interessant. Ze is al een tijd bezig met het feit dat ze geen broertje of zusje heeft, ze weet ook precies van alle kinderen op de cèche hoeveel broertjes en zusjes ze hebben. Bij het naar bed gaan suggereerde ze dat ik misschien wel 2 baby's in mijn buik had, zodat ze een broertje en zusje zou krijgen. Dat toch maar direct ontkent, maar ze had als argument dat het best kon, want een kindje van de crèche had ook een broertje en zusje tegelijk gekregen. Zo zie je maar dat er heel wat in zo'n hoofdje omgaat van een meisje van bijna 4. Stella
goedemorgen stella schattig he kindjes van die leeftijd Eergisteren vroeg een van mijn kdv kindjes waarom mijn buik zo groot was haha ik zo omdat er een baby in zit . Zij o en hoe komt ie daar dan ja euhhhhh hahaha daar sta je dan met je mond vol tanden
Leuk he hoe kinderen kunnen reageren. Mijn zoontje van 6 wil perse alleen maar n broertje. Hij had al gezegd als we een zusje kregen dat ze dan maar in de prullenbak moest. Ik heb hem uitgelegd dat we dat niet voor het kiezen hebben en als ie een zusje krijgt dat ie daar vast ook heel blij mee is. "Nou dan moeten jullie maar nog een baby krijgen en dat moet dan maar n jongen zijn"hahahahaha. Ik vind het na deze wel genoeg. Maar ben toch heel benieuwd hoe hij reageert als het toch een meisje is.
Hai Hai dames... Paar dagen weer niet geweest en ik blijf lezen hahahha Hoe is het met jullie? En de kwaaltjes? Hier toppiejjjj!!!! Eergister had ik een angelsound besteld. Half uurtje geleden binnen gekregen. Snel open maken gel op buik smeren. Doet ie het niet Wij balen natuurlijk. Batterij al ruim 2 maanden over de datum heen en geen lampje wat ging branden. Vriendlief snel naar de winkel, hij was snel terug wilde natuurlijk ook luistern. Ik zeg ga jij maar eerst luisteren Ahh heerlijk zeg... Steld mij enigzins gerust.. eerlijk waar... dat je dan dan beseft het leeft nog.. ja ben nogal een stresskipje wat dat betreft na 2 vmk Dalijk heerlijk sinterklaas vieren met mijn nichtje van bijna 3 Degene die ook sint gaan vieren heeeeeeeeeeel veel plezier en dat jullie maar goed verwend worden door de heiligman.. hahaha Groetjes
Goodmorning lady''s this is youre wake up calll hahah het is al middag maar goed... where is everybodyyyyy
funkie leuk heh die angel sound ik heb hem ook maar hoor alleen maar gerommel in me buik net of me kleintje zwemt haha Maar maak me niet druk hoor weet dat me kleintje het doet En di heb ik de nekplooi meeting dus mogen we weer kijken *smelt* Er komt een dag dat we het hartje wel gaan horen
hee junimeisjes, ik durfde weer eens te komen kijken na mijn VMK eind oktober. moet zeggen dat het me veel doet, de mooie banner van 12, 13, 14 weken.. jullie zijn haast uit de grootste gevarenzone! wens iedereen een happy zwangerschap verder, sigtig aan doen! knuffel klingel
He Meiden, ik kom weer even om het hoekie kijken Hoop dat jullie ook een fijne sinterklaas hebben gehad!
Hoi allemaal! Donderdag de laatste keer hier geweest, en er was maar 1pg bijgekletst! Dacht dat ik er 10 zou moeten lezen Alles goed nog met iedereen? Msny mooie echo zeg! Wat liefff! Wij donderdag ook!! (ze hebben nog niet afgebeld, als ze dat wel doen, word ik super kwaad en ga ik ze dwingen om ons te ontvangen, met hun klote agenda ook) Ben zo benieuwd wat er te zien zal zijn! Hier begint het buikje ook te komen! Hoera hoera!! Eerst was het enkel 's middags en 's avonds, en dan 's morgens was ie weer weg Maar nu is het 's morgens ook nog wat dikker! Jeeeej! Hebben gister van mn vriend zn moeder sinterklaaskadootjes gekregen, héél leuk!! Ook 1 paar babyslofjes *smelt smelt* Hele warme, zal goed van pas komen in de winter. Vind ze echt super schattig. Ze heeft ook voor mij een zwskleedje gekocht (voor in de zomer) Vind wel raar, het is maatje 40, terwijl ik 38 (soms zelfs 36) heb, en het past gewoon?! Hoe kan dat? De maten in NL vallen dan wel heel klein uit? Bij schoenen vallen ze net groter uit, heb hier maatje 39, en in NL 38.
ik ben er ook weer. druk weekend gehad. Ben vrijdag terug beginnen werken na een maand thuis geweest te zijn. moet zeggen dat ik het wel heel zwaar vind. Ben doodop als m'n uren erop zitten. mja nog wat volhouden. Vandaag zijn we op controle geweest. We hebben de nekplooi-meting gehad. Was in orde. met ukje is ook alles goed. alles zit er op en er aan. zat met het handje aan het gezichtje Eind december moeten we bloed gaan laten trekken bij de huisarts en 18 januari mogen we terug op controle bij de gyn. Hopelijk krijgen we dan al het geslacht te zien.