Nou MvM is net geweest en ik kan meteen beginnen met verzamelen! Dus tot 23 december ben ik in flessen aan het plassen Ik mail nog wel even mijn nieuwe gegevens naar Scorpion! @Scorpion: Wat heb je een mooie site gemaakt! Super overzichtelijk hoor! En heel begrijpelijk dat je meerdere testen wilde doen natuurlijk, dat kan ik me voorstellen na die geschiedenis. Ik mail je zo mijn MvM dingen en afspraakdata! @Xaph: Laten we hopen dat het gewoon 'groeipijn' van de baarmoeder is, dat voelt ook als menstruatie-achtige kramp... Maar wel erg vervelend dat je zoveel hebt moeten dokteren in het verleden zeg! Ik hoop dat dat nu tijdens je zwangerschap niet hard op komt spelen... @Femke28: Maar je hebt dus geen pijn van het bloedverlies? Ze zeggen dat 1 op de 5 vrouwen dat heeft in het eerste trimester toch? Ik zou toch echt schrikken... Maar je hebt het al eens eerder meegemaakt. Kan iemand mij vertellen wat er ook alweer bedoeld wordt met buddy's op de site? Wat houdt dat dan in? Thx!
@Layla; het voelt soms wel menstruatie-achtig, maar dat is nu natuurlijk ook omdat de baarmoeder een beetje gaat uitzetten. t Is niet leuk om te hebben; ik schrok er bij Iris elke maand weer van, maar ja...kan er niks aan doen. Uiteindelijk denk ik maar dat ik evenveel kans heb op een MK als ieder ander; ik moet maar zien...
Hoi allemaal, Ik kan me ook bij jullie voegen Volgens mij ben ik op 12 juni 2010 uitgerekend voor de eerste, maar we moeten nog naar de verloskundige. Spannend allemaal, he? Ik vind het zo leuk! Het was bij ons raak in ronde 2 (en in ronde 1, maar dat was zo kort... dat telt niet.) Voorlopig heb ik nog geen klachten, behalve wat kramp in mijn buik. Hoort erbij, geloof ik! Hoe gaat het met jullie? Ik zag hier al meiden die ook bij MvM zitten, supergoed!
@Zilvervosje: GEFELICITEERD!! Leuk om je erbij te hebben! @Femke28: Iedere maand?!!! Jeetje! Dus het was zelfs een soort van pseudo-menstruatie? Dat hoor je ook wel vaker. Dat er (ik denk wat meer gezette) vrouwen zijn die denken iedere maand ongesteld te zijn en er dan tegen het einde achterkomen zwanger te zijn!! Heb je opeens maar een paar weken de tijd om aan het idee te wennen en alles te regelen... En wat denk jij dat het deze keer zal gaan worden? Ik heb ook al een kleine meid van 15 maanden rondlopen, denk toch deze keer een jongen te krijgen, maar alles is mooi!
Ik denk een jongen...maar dat dacht ik de vorige keer ook, hihi. Het lijkt me leuk een jongen en een meisje te hebben, maar Iris is een superleuke dame dus nog een meisje is ook prima. Ik hoop niet op een tweeling...mijn vriend en ik zijn allebei van een 2-eïïge tweeling dus we hebben verhoogde kans, maar vind 1 baby tegelijk genoeg...
ik kom me alvast melden als juni 2010 mama...morgen heb ik mn 1e echo en weet ik precies de datum als het goed is ik heb op 1 september positief getest en dat is precies 2 jaar en een maand later dan de 1e keer van mn zoontje en die was uitgerekend op 8 mei 2008 (geboren op 28 april 2008) dus ik ga nu uit van een maand later dus begin juni... maar goed morgen weet ik het precies te vertellen denk ik hahahaha hopenlijk verloopt deze zwangerschap beter dan de eerste en kunnen we er heerlijk van genieten. lieve groetjes silvia
dank je wel mijn 1e zoontje en onze nieuwe baby zijn allebei onstaan uit cryo's. dus de kans dat er een tweeling is of dat de cryo's zijn gaan wandelen naar andere plekken is wat groter vandaar dat ik eerder gecontroleerd word....
@Scorpion Bedankt voor de waarschuwing. De buikpijn lijkt minder te worden nu ik meer rust. Ik hoop daarom dat het gewoon ligt aan het 'settlen' van mijn baarmoeder en dat het geen bbz is. Gelukkig heb ik daar dinsdag al uitsluitsel over. Of ze een hartje kunnen zien is nog niet zeker, ben dan 6 weken en 4 dagen, maar ze zouden toch op zijn minst moeten kunnen zien of het kindje in een eierstok of in de baarmoeder zit. Daarbij is die koorts voor mij niet ongebruikelijk, dat heb ik de afgelopen jaren vrijwel continu gehad als ik moe was. Voorlopig ga ik er dus maar gewoon van uit dat alles goed is! @Sylvia @Femke Gefeliciteerd!! Zijn jullie nog in het stadium of inmiddels in het stadium?
Hallo Meiden, @dames van de site, ziet er mooi uit hoor! @Layla, ziet er ook erg leuk uit! Kan me voorstellen dat je buikje al wel weer mag groeien! @Femke, wat leuk om jou hier weer te zien, ik ben vandaag ook precies 4 weken!! Wel naar dat je bloedverlies hebt. Xaph, wat vervelend je kalchten, goed dat je even de rust neemt en nu dus al merkt dat het beter gaat. Fijn dat je een vroege echo krijgt, gewoon even het zekere voor het onzekere nemen. Hier af en toe vlagen misselijkheid, maar nog niet echt veel gelukkig. Heb een aar dagen wat krampjes gehad, maar dat is nu weer even weg. Vind het zo leuk weer allemaal!! Groet Snoozie
Dag Meiden, Proficiat voor alle nieuwe meiden. Wat ziet die site er mooi uit, leuk om alles zo bij te houden! Morgen ga ik de verloskundige bellen, ben benieuwd wanneer mijn eerste echo kan zijn, waarschijnlijk eerder dan normaal vanwege de miskraam van vorige maand. Ga nu even een minidutje doen, ben toch moe geworden van het werken! Hebben jullie ook zo'n behoefte aan slaap? Groetjes dagdroom
Hallo mama`s juni 2010 Vanmorgen getest en ook zwanger en uitgerekend op 17 juni 1 dag voor mijn eigen verjaardag. Hopelijk komt ie op de dag zelf of na 18 juni. anders wordt het een drukke dag. groetjes Jolande
Hey mama's Juni 2010!! Ik heb afgelopen zondag positief getest! En gisteravond nog een keer door moeders voor moeders. Ik denk zelf dat ik rond 1 juni ben uitgerekend, heb nl een onregelmatige cyclus. Volgende week donderdag de 1e echo, wow wat spannend allemaal!!! Geniet er allemaal van! Liefs, Linda
Met hoeveel weken bellen jullie eigenlijk de vk?? Want ik hoor al heel wat afspraken staan. Bij mijn dochter deed ik dat pas met 7 weken... Groet Snoozie
mijn afspraak voor de vk staat al buddy;s geven aan de site door hoe het met jou is als je aan het puffen bent zeg maar haha Ik heb de handige links op de site aangevuld. met hele mooie filmpjes ook. echt de moeite waard om even te kijken
Hé Snoozie ook hier? Wij hebben idd samen 'geforumd' bij de 1e...was dat t flairforum? Kom ik eigenlijk nooit meer... Wel apart; we zijn even lang zwanger maar ik ben (volgende de berekening) de 17e uitgerekend en jij de 18e... Ben verbaasd dat er al zoveel een afspraak bij de VK hebben en ook zo snel al...bij mijn VK is t gangbaar rond de 8e week te bellen en rond de 12e week krijg je dan de 1e afspraak + echo. Hier alles goed, nog wel een beetje vebouwereerd en vanochtend toch maar even een 2e test gedaan; prima. Hing net al gezellig boven de wc dus dat is ook genoeg bewijs. Volgende week maandag komt MvM.
@Femke, ik ben inderdaad ook de 17e, dat moet even aangepast worden. Al denk ik dat er na de echo's nog heel wat veranderingen zullen plaatsvinden bij iedereen... Fijn dat de test ook weer posi was! Hier komen ze woensdag van MvM. Hoop dat ik het wel weer trek zo 's morgens met je misselijke koppie boven die stink flessen hangen, hahaha! Maar we doen het voor een goed doel!! Bright, jeetje, spannend ook voor jullie, wellicht zijn het er wel twee! Jullie hebben er heel wat voor moeten doen, zo in je onderschrift te lezen! Heb je al kwaaltjes??
Alle nieuwe meiden welkom hier!! Wil je op de site mail dan naar mij of naar desi23 of xaph -uitgerekende datum -borst/flesvoeding -thuis/ziekenhuisbevalling -wat denk jij dat je kindje is j/m en wat denkt papa -afspraken die je tot nu toe hebt -hoeveelste kindje
Hee juni2010 mama's!!! Ook ik meld mij nu hier, nadat ik eerst 2 dagen erover gedaan heb om alles op dit forum een beetje te lezen Jeetje wat gaat dat soms snel zeg!!! Maar het lijkt me ontzettend leuk om hier mee te kletsen! Ik ben uitgerekend op 11 juni, dit is ons eerste kindje, heb een mk gehad met 11 weken in juni dit jaar. Nu goede hoop dat alles goed komt dit keer! Dinsdag 20 okt eerste afspraak met echo, zoooo spannend!! Nou we gaan genieten allemaal, op dat we allemaal mooie gezonde beebjes krijgen in juni!! Liefs, Nienchen