juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Cycaa: ik denk dat veel meiden hier alleen nog meelezen (zoals ik) omdat het heel moelijk is te reageren. Het gebeurt namelijk vaak dat sommige hier geen reactie terug krijgen.
    Dus mijn vermoeden is dat wanneer je iedereen van de lijst haalt die meer dan 30 dagen niet gereageert heeft, er weinig lijst over blijft!

Vind het zoiezo raar, want je kan niemand dwingen tot meekletsen!

Sorry, misschien wat hard, maar wel waar....

2. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik heb ook een angelsound, en vond op internet de tip dat je met volle blaas beter het hartje kan vinden.
    Volgens mij is het namelijk zo dat je baarmoeder op je blaas ligt! (toch??)

Voor mij werkte het juist beter met volle blaas.... En wat is het toch fijn!

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja sorrie dat bedoel ik oh god jemig gaat weer lekker hier hoezo last van me geheugen ;) Ben in de war met een echo laten maken jemig. Haha Lag van de week ook al de afstandbediening in de koelkast dus gaat goed hier :)

4. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Priscilla, nu al???

Dat gaat nog wat worden met jou :D

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ja nou volgens mij is het nooit meer goed gekomen na de bevalling van me dochter ;)

6. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik ben het met Moettie eens;)

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    was juist aan het praten met een vriendin die even ver is als mij. En zij ging bij een andere gyn een 3D en een geslachtsbepaling laten doen omdat ze vond dat ze bij haar gyn veel te lang moest wachten. Nu was ik aan het denken om ook een 3D-echo te laten nemen de komende tijd. Wou dat bij onze dochter ook laten doen. maar dat was toen niet hier de buurt en vonden het beetje zot om daar 100de km voor te rijden.
    wie laat dat nog doen?

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik laat het zeker weer doen een 3D/4D echo maar wel weer met 26 weekjes was zo prachtig mooi. En toen had ik echt pas 100% zekerheid dat het een meisje was. toen was het overduidelijk te zien :) zo mooi raadt het iedereen aan. 100 km is inderdaad erg ver jammer dat er niets in de buurt was.

9. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    @ tihany: Wij willen ook een 3d pretecho laten maken, maar dat doen we dan pas vanaf 24wk. Het is inderdaad heel moeilijk om nu nog tot de 20wk echo te wachten, maar de pretechobureau's hier in de buurt doen pas een geslachtsbepaling vanaf 18wk (betrouwbaarder geloof ik). En nu scheelt dat maar 2 weken met de 20wk echo, dus zou t zonde zijn om dan nog een echo te betalen.

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ik krijg volgende week bij de gyn weer een echo, ik ben dan 15 weken.
    Zou hij dan al iets kunnen zien?? aaagh spannend :D

11. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    @Yustin: Is 't trouwens nog gelukt met je angelsound?

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Heb met 16 weken toen nog een echo gehad van me dochter en deze vrouw kon het toen wel zien dat het een meisje werd. Maar volgens mij is het zo dat voor de 18 weken het nog een beetje op elkaar lijkt dus 100% zeker was het niet. Jeetje kan die site niet meer vinden waar je dat op kon zien. Zal is even goed zoeken.

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Priscilla, wist niet dat dementie blijvend was.... :p

Pretecho doen wij niet!
    Mannetje is geloof ik een beetje bang dat we er dan per ongeluk achter gaan komen wat het is.....

14. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    jaaaaah hahaha ben er super blij mee...Was toch een beetje gek dat ik niets hoorde...
    Lief dat je het hebt onthouden!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hallo allemaal!

Nieuwe mama's welkom!

Danique, wat een buikje al :eek: Bij mij zie je nog laaaaaaang niet zo veel !! Waauw!

Zijn er nog dames waar je nauwelijks wat ziet? Die ongeveer even ver zijn als ik? Heb de indruk dat iedereen hier al zo vroeg een buikje heeft :)

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ja bij mij is het blijvend haha! ;)
    Heb hier wel een buik nou ja je hahaha maar dan nog van me vorige zwangerschap :p

17. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    @meisje: hier ook weinig buik te zien hoor!

Hebben jullie al kraamzorg aangevraagd?

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Nee nog niet, ook nog niet uitgekeken voor opvang, gaan we nu wel mee beginnen.

Wanneer moet je met doopsuiker en geboortekaartjes beginnen?

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik weet nog niet of ik een 3D echo laat maken. Mijn vriend wil het geslacht ook niet weten, dus dan moeten ze al goed opletten ;)

@ Belgische meiden: Wanneer beginnen jullie aan de suikerbonen? Ik wil ze nl. zelf maken en wilde in de kerstvakantie eens met m'n vriend gaan kijken. Heb bij ava maar 1 ding gevonden wat ik wil, dus wilden we eens bij Makro gaan kijken.
    Maar ik weet dus niet goed wanneer ik daar best aan begin. Ik werk nog voltijds en tussendoor moet mijn huishouden ook nog gebeuren natuurlijk.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Meisje: Ik vroeg mij net hetzelfde af! :D

Geboortekaartjes wil ik na de 20 weken echo gaan kiezen. Wat boeken halen enzo.

Deel Deze Pagina