juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Zo, jullie zijn al lekker bezig met regelen! Leuk lijkt me dat. Ik lees graag mee voor handige tips.

Ik ben weer beter. Kreeg na de verkoudheidskoorts er een buikgriep bij. Tja, dan merk je wel dat je gevoeliger bent. Gisteren ook mijn 12-weken echo gehad en kan ook goed nieuws brengen. Hij/zij groeit goed en was druk aan het bewegen. Leuk om te zien! Vandaag heb ik het op mijn werk verteld.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ vogelinnetje

Buikgriep is geen lachtertje als je zwanger bent! Heb het ondertussen al 2x gehad... Gelukkig ben je alweer beter.

Fijn, een goede echo! :)

En hoe reageerde je collega's?

3. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hi Lady's

Na even hier niet geweest te zijn.. Plaats ik maar weer een berichtje vanaf deze kant..
    Ben de laatste dagen toch weer heel moe, hoofdpijn en een zuur gevoel ...
    Gister jarig geweest visite gehad en weer leuke dingetjes voor de beeb gekregen..28 alweer hahaha. Mooie leefdtijd om moeder te worden
    Zie dat het over het algemeen goed gaat met iedereen..
    Alleen aan Desi wil ik even zeggen.. Heb je verhaal gelezen en phoe heejjj dat moeten zwaren weken voor jou en je vriend zijn geweest.. en nog steeds denk ik.. Ben blij te horen dat het nu beter gaat en mijn vingers are crossed voor jullie...

Nog steeds geen foto's geplaatst van de echo's en buikje..
    Maar dat komt echt binnenkort wel..
    Pas mijn broeken allemaal nog al zitten ze niet zo lekker meer en een riem laat ik ook maar achterwegen die zit zo in mijn buik te porren..
    Nog 3 dagen werken en dan heerlijk fijn 2 weken verplichte doorbetaalde vakantie...
    Dan zal ik hier ook wat vaker zijn en reageren.
    In mijn omgeving weer gehoord dat er een aantal zwanger zijn en allemaal dicht bij elkaar.. Kan er zo 2 handen op tellen die zwanger zijn echt heel leuk...

Dames misschien tot vanavond nog eventjes... Krijg wel visite maar dat is mijn lieve zusje...

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag Funkie :) Ik ben trouwens in oktober 33 geworden en nu in verwachting van ons 1e kindje.Wat is de gemiddelde leeftijd hier?

Gisteren nog even langs de gyn geweest,omdat ik vaak zo'n pijn in de zijkant van me buik heb en veel rugpijn dachten ze mischien dat ik een blaasontsteking had.Gelukkig niks aan de hand,heb gewoon al heel vroeg last van m'n rug en liezen,ga voorlopig halve dagen werken.Wel nog even echo gemaakt en ons ukkie weer gezien,das altijd leuk :)

5. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    funkie nog gefeliciteerd met je verjaardag.

bedankt voor jullie lieve reacties.
    het zijn inderdaad rare weken geweest voor mijn man en mezelf, maar zeker ook voor ruben, die maar niet snapte waarom ik zo vaak naar het ziekenhuis moest, arme schat!
    maar ik ben nu wel zover, dat ik nu echt wel kan genieten en dat ik maar al te goed besef dat ik nu me echt zwanger kan voelen :)
    en dat we gewoon heel veel geluk hebben gehad.

als het deze keer mis had gegaan, was dat de 3e keer op rij geweest, en dan hadden we ook de handdoek in de ring gegooid, dus we zijn ontzettend gelukkig dat het toch zo goed is blijven gaan,

6. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xaph, Fijn dat het beter met je gaat. Inderdaad verstandig niet direct weer 'vol' aan de slag te gaan.

@Bonus, welkom en gefeliciteerd. Vreemd verhaal. Had je zo'n onregelmatige cyclus dat het zo moeilijk te bepalen was? fijn dat het wel goed zit.

@Lin71: fijn dat je minder misselijk bent. Dat hartje gaat ze vast proberen te vinden en anders zou ik er op aandringen dat ze het probeert (met in je achterhoofd dat het kan zijn dat ze het nog niet vindt).

@nijntje1984: gefeliciteerd met je jubileum! enne, je kunt nu alleen nog vergeten naar de infosessie toe te gaan. ;)

@Cycaa: Ha, ha! Er zullen nog wel meer rare dromen volgen. Heb er zelf nog geen last van gehad.

@vogelinnetje: gefeliciteerd met de goede echo!

@Gijsje: vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk wordt het niet erger, maar juist minder erg. Is het je bekken?

@Desie23: Fijn dat je nu wel kunt genieten.

Stella

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @gemiddelde leeftijd denk dat ik de jongste ben :) ben 22 over 8 daagjes 23 dus nog lang geen dertig! ;)

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ gemiddelde leeftijd ik denk dat ik 1 van de ouderen ben met mijn 38 !! Haal ik de grens even weer omhoog. hahahaha.

Ik ga zo op mijn fietsje de kou in en aan het werk. Vanmiddag met dochterlief de vaccinatie halen tegen de mex.griep ( zij ikke gelukkig niet pffff heb een hekel aan naalden , terwijl ik zelf regelmatig mensen moet prikken ).
    Prettige dag allemaal en werkse voor wie mag gaan werken.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben 31 jaartjes alweer pfff

Hebben jullie dat ook dat je je steeds minder zwanger voelt ?
    De krampjes en steken worden minder en ook me borsten doen geen pijn meer energie komt langzaam terug en misselijkheid nog af en toe.
    Gelukkig dalijk weer ukkie gluren want hoor nog steeds niks met me angelsound haha lekker eigenwijsje .

10. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    ik ben ook 31....

@melanina: dat heb ik nou ook, vraag me ook regelmatig af of het nog wel goed zit (heb wel pijn in mijn onderbuik). Ik moet nog even wachten tot de controle. pffff 30 dec pas

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    het enige waar ik me aanvast hou dat allses goes gaat is het spugen pff ging ff goed maar sinds maandag weer helemaal niet meer :(

12. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    das niet zo mooi dan, ik dacht dat dat na 12 weken over zou zijn???
    Ik heb er zelf geen ervaring mee gelukkig

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ik had het al verwacht had na me ei ook altijd spuug momenten heb gewoon een gevoelige maag denk ik .

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik heb dat ook dat ik me helemaal niet meer zwanger voel. Nu had ik niet echt symptomen maar wel het gevoel dat er iets anders was. Nu ook dat weg is, slaat de onzekerheid weer hevig toe.

Het zal vast allemaal wel goed zitten

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    De middelste drie maanden voel je je het beste (zeggen ze geldt niet voor iedereen natuurlijk) Maar dan kan de misselijkheid over zijn en je je vol energie voelen. Ga me nu ook eindelijk weer zo voelen die eerste weken ben ik echt misselijk en moe geweest. :)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Melanina: Ik voel me nog steeds zwanger. Heb nog steeds geen zin in zoete dingen (waarvoor ik anders een moord zou begaan :p) en mijn (.)(.) doen geweldig zeer en tintelen bijna de hele dag.

@ Stella: Bedankt! ;) Ja, ik kan inderdaad nog altijd vergeten te gaan, maar ik heb het alvast in m'n agenda en hier in m'n handtekening staan. Maar ja, met die zwangerschapsdementie weet je maar nooit! :D
    Waarschijnlijk ga ik ook nog inschrijven op de infosessie over borstvoeding omdat ik er nog niet uit ben of ik borstvoeding of flesvoeding ga geven. Volgens mijn collega zou dat heel interessant zijn als je nog twijfelt...

@ slapen: Weer super goed geslapen vannacht! Zalig gewoon! Ben 's morgens een heel anders mens! :) Nog 2 daagjes werken en ik heb 2 weken vakantie dus kan ik elke dag uitslapen. ;)

@ dromen: De dochter van een collega is zwanger van haar tweede en uitgeteld voor 7 februari. Ze was zondagnacht aan't dromen dat de oudste voor een auto inliep en wilde haar redden. Maar toen ze dat wilde doen, is ze uit bed gevallen: op haar elleboog, knie en buik... Omdat ze vlak daarna weeën begon te krijgen is ze opgenomen in het ziekenhuis en krijgt ze weeënremmers. Normaal weten ze vandaag meer, maar het kan dus zijn dat het een van de dagen geboren wordt.

@ leeftijd: Ik ben er 25. ;)

17. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Moge dames,

@leeftijd.. zondag 33 geworden, maar ik voel me 25 :)

@zwanger voelen.. had ik ook steeds minder. Zie wel aan mijn lichaam dat er echt wel wat aan de hand is daar binnen maar verder niet echt eigenlijk.

@hier.. gisteravond naar de vk geweest voor controle. Bloeddruk was prima en toen hartje luisteren. Vorige keer hoorde we echt zo'n treintje maar nu was hij ergens in de verte te horen. Ze vertelde dat hij/zij erg druk was, schopte zelfs nog wat je duidelijk hoorde. Vond het wel een beetje jammer dat ik het alleen in de verte hoorden.
    Straks bellen voor de afspraak voor de 20 weken echo. Ben benieuwd wanneer we terecht kunnen.

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik heb alleen maar trek in zoute dingen me vorige zwangerschap juist zoet toen heb ik me gek gegeten aan kitkat kan je nu nog zien helaas ;) Hahaha.

@ Duimpje fijn hoor dat het goed gaat! ja ze zijn druk he ze hebben nu nog alle ruimte :)

@ leeftijd je bent zo oud als je je voelt al voel ik me soms wel is 80 hahahaha

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey meisjes!

Hier iemand van 30, denk ook dat dat wel de gemiddelde leeftijd zal zijn.

Lang leve de angelsound....
    Had vanmorgen wat bloedverlies! :$
    Heb mijn kleintje nog wel gehoord daarna....
    Denken jullie dat ik nu contact op moet gaan nemen met de vk?

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Doen wat je gevoel zegt. Ze zitten er voor je dus je kan altijd bellen als je onzeker bent hierover.

Deel Deze Pagina