juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    oh en een misschienw el heel stom vraagje, ben al wel een hele poos 'bezig' maar nieuw op het forum, hoe krijg ik zo'n mooie banner onder mijn berichten??

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, kom me hier ook melden ! Heb vandaag positief getest dus alles is nog heel onwerkelijk. Het was de derde ronde voor ons en dat is best snel want in juli heeft mn mannetje en herstel operatie ondergaan van zijn sterilisatie. Hoop gezellig met jullie te kletsen en allemaal gefeliciteerd meiden !

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Snoozy, ja we hebben er iets voor over moeten hebben, maar het is gelukt :D!!!
    Kwaaltjes? Vlagen van misselijkheid, 's ochtends makkelijke ontlasting 's avonds obstipatie, gevoelige borsten, donkere tepels...

Jullie??

LIefs

4. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Nienchen83

Zo krijg je een banner onder je bericht:
    * Zoek eerst een leuke banner op. Op dit forum is genoeg inspiratie. Klik op een leuke banner (bijvoorbeeld die van mij :D) en pas die aan aan jouw situatie. Vervolgens kopieer je de BB-code (code selecteren, CTRL-C). Ter info: Vaak kun je kiezen tussen HTML en BB, BB is de code die forums gebruiken.
    * Ga terug naar het forum.
    * Klik op de link 'Gebruikersinstellingen' boven in het menu
    * Klik op 'handtekening wijzigen'
    * Plak nu je code (CTRL-V) en voeg eventueel eigen teksten toe
    * Klik onderaan op 'Handtekening opslaan' et voila!

5. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ook ik meld me aan!

Gistermiddag en vanmorgen harstikke positief getest! :D:D

Super blij, alleen begin het nu wel een beetje eng te vinden, omdat ik nog maar net zwanger ben en het duurt nog zo lang voor ik de 12week bereikt heb...:)

Maar het zal vast wel goed komen, daar gaan we in ieder geval wel vanuit!

Jullie allemaal gefeliciteerd!!:D

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Gefeliciteerd...spannend he??
    Heb bij de 1e de ervaring dat de eerste 12 weken idd spannend zijn, maar daarna blijft t eigenlijk ook spannend.
    Probeer dus deze keer alles maar over me heen te laten komen..
    Is t voor jou de 1e?

Groetjes

7. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Layla; Nee ik wil heel bewust geen vroege echo. Bij de zwangerschap van de tweeling die mis ging kreeg ik een echo bij 7 weken toen konden ze niets zien en moesten we rekening houden dat het niet goed was. Voor controle 1 1/2 week daarna weer terug toen was er opeens wel activiteit. Toen een echo bij 12 weken en waren het er opeens 2.... :( al met al veel onzekerheid. Dus wil niet het risico lopen dat zoiets nog een keer gebeurd.

@Scorpion, mooie site heel overzichtelijk en professioneel

@Alle nieuwe zwangeren: Welkom. Gezellig hoor het wordt al echt een drukke boel.

Gelukkig weer de laatste dag van de week, ik vind vrijdag nooit een fijne dag, ben er dan een beetje klaar mee ;)

Heb gisteren de VK gebeld en heb mijn intake op 26 oktober (zal het zo ff pb-en).

Oh ja die flessen van MvM ruiken niet echt prettig. Gelukkig ben ik niet misselijk maar anders kan ik me voorstellen dat die lucht nogal zwaar valt op je maag pfff :)

8. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Als ik 2 september voor het laatst ongie was hoever ben ik dan nu ongeveer heen? :)

9. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ohh ik weet het al 8 juni zal ik waarschijnlijk uitgerekend zijn! :D

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    he allemaal, ik meld me hier ook aan :D

Eindelijk na 2,5 a 3 jaar mag ik zeggen dat ik zwanger ben :D

Woensdag heb ik verschillende positieve testen gedaan!! Ik denk dat ik er vandaag weer één ga doen, want ik kan het nog niet geloven!!

mh1113, ook ik heb die angst hoor pfff !!

11. mama van 2 meiden

@Cynthia; vlgs mij klopt t onderschrift van jouw banner niet; moet dat niet 2008 zijn? Anders ben je echt een medisch wonder....hihi.

Net VK gebeld; ik heb op 16 november de 1e afspraak en echo. Met 10 weken dus...

12. mama van 2 meiden

Yustin gefeliciteerd!! Mag ook wel zeg na zo lang wachten....Fijn voor je dat t gelukt is!

13. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    @Femke, dank je :D

14. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @yustin, gefeliciteerd en welkom.

@Femke: Thanks, beetje dom haha, heb het gelijk aangepast

15. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Welkom alle nieuwe juni 2010 mama's!

Met mij gaat het weer wat beter. Dat rusten helpt echt, gisteren al een stuk minder buikpijn en vandaag amper nog. Ik heb zelfs weer trek in eten! Ik blijf het wel even kalm aan doen, in elk geval totdat ik de uitslag van de echo heb.

16. kees1982

kees1982 Nieuw lid

13 jul 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Juni 2010 mama's!!!

Ik kom me ook aanmelden bij jullie. Wij hopen op 3 juni 2010 papa en mama te worden. Wel spannend allemaal.
    Op 21 oktober de eerste ECHO.

hoe gaat het met jullie? veel last van kwaaltjes? Ik heb vrij weinig kwaaltjes.

groetjes kees1982

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hoi meiden even een snelle reactie alle meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
    ikzelf ben nu 5 weken en 4 dagen en heb vandaag de eerste echo gehad en we krijgen een tweeling !!!!! dat was wel even een schok maar we zijn er super blij mee.....
    volgende week en de daaropvolgende week ook weer een echo en dan maar hopen dat alles goed gaat....

lieve groetjes silvia

18. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Dag iedereen,

@ kees1982 en Yustin welkom en proficiat!

@ Xaph fijn om te horen dat het beter gaat, en gewoon je rust nemen als je lichaam daarom vraagt.

Ik heb net de afspraak voor de eerste echo gemaakt : 30 oktober! Was wel lastig om de verloskundige weer te spreken, gevoelens van vorige maand kwamen natuurlijk weer naar boven.
    Maar ben vooral ook erg blij!

De kwaaltjes vallen bij mij ook mee, al herken ik ze wel duidelijk als bij de zwangerschap horend: moe, gevoelige borsten en boeren.

Groetjes dagdroom

19. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    @ Silvia, whooow een tweeling, super leuk zeg!!

@ kees, ik heb bijna geen kwaaltjes, ben wel al de hele dag moe en duizelig..
    Borsten deden gister mer pijn dan vadnaag. Hoop niet dat het iets verkeerd betekend.

Ik ga straks nog een test halen, die met tijdsindicatie, vind ik wel heel leuk te zien en eigenlijk ben ik opzoek naar een extra bevestiging

20. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    wauw Silvia, Proficiat!!

Deel Deze Pagina