\ik heb niet eerder gereageerd op lijsten en hyves paginas omdat ik echt eerst wat meer zekerheid wilde hebben dat deze ukkepuk blijft zitten en toen dus compleet vergeten.... Ik zou het liefste een lijst op deze pagina willen omdat je dat elke keer tegenkomt als je hier bent. Roep maar wie ik mag pb-en hierover. Liefst vandaag nog want morgen ben ik een jaartje ouder hahaha grapke
Juni 2010 mama's Afspraken 23-12-09: Pat controle vk 28-12-09: Bramtim controle vk 29-12-09: Desi23 controle gyn + hartje luisteren 30-12-09: Minifien controle vk + hartje luisteren 31-12-09: Moettie30 controle vk; 10.45 15-01-10: 20 weken echo 18-01-10: Desi23 ontrole gyn + 20 weken echo Uitgerekend 1 juni; Butterfly83 4 juni; Confidence, DaisySanches, Mandje, Xaph 6 juni; Desi23, Duimpje, Funkie, Laisa, Sylvia009 9 juni; Layla, Sabine25 10 juni; Sannnniee 11 juni; Cycaa,Stella0610 13 juni; Dagdroom 14 juni; Belin, Mnsy, Scorpion 15 juni; Bright, September1909 16 juni; Krissie2712, Pat, Vin1981 17 juni; Femke28, Foekie83, JVtje, Snoozie, Yoyimba 18 juni; Moettie30, Rensie, Suzie79 20 juni; Mammamuts, Moettie30 21 juni; Mause, Priscilla R 24 juni; Lin71 25 juni; Meisje89 29 juni; Minifien Wil je graag op de lijst mag je gewoon in je berichtje zetten(ik lees bijna altijd alles door) maar je mag me ook een pb sturen.
iedereen is de 12 weken denk ik wel gehaald. ik zal de hyves op zichtbaar zetten dan. (de inhoud is echter alleen zichtbaar voor leden )
Hoi Pat even een update met afspraken voor je lijstje 24 december heb ik contole en echo bij de gyn 22 januari heb ik de 20 weken echo 3 februari heb ik een pretecho zo mijn lijstje ook weer compleet hahahahaha. Hier word ik stilaan harstikke gek van mn zoontje.... hij heeft een kleine woordenlijst (hij is ook pas anderhalf) voor de rest gilt ie zo hard dat als je buiten staat je bijna denkt dat er een alarm afgaat ergens...krijg er knallende koppijn van... hij houd er ook niet mee op weet echt niet hoe ik daat mee om moet gaan want soms doet het zo pijn aan mn oren dat ik hem wel een flinke tik wil geven.... maar ja dat doe je dan ook weer niet want dat begrijpt ie toch niet..pfffffffffff ben er zoooooo moe van.
He meiden, hier even een kort berichtje van mij! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Ik heb erg veel moeite met het bijhouden van dit topic, dus ik ga maar eens op de hyves kijken liefs, x
hoi meiden hoe is het met jullie allemaal we zijn nu allemaal de 12 weken voorbij toch? ik vond het een hele geruststelling pat ik heb 21 jan de 20 weken echo zou je dat op het lijstje kunnen zetten?
Hoi meiden, Ik ga de lijst vanavond of morgenvroeg even aanpassen, niet omdat ik geen tijd heb, maar anders komt ie 10x op een dag voorbij en dat lijkt me ook niet fijn want dan blijf je scrollen. Heb wel al jullie data's voorbij zien komen en schrijf ze op!! Komt goed! Hier gaat alles goed. Wel een beetje zenuwachtig voor morgen of alles nog goed is met de kleine, zal blij zijn als ik het hartje weer eventjes gehoort heb en even weer helemaal zeker is dat alles goed is. Zijn er hier meerdere dames die een pretecho gaan doen? Ikzelf ben er nog niet uit..weet niet eens waar ze dat in de buurt doen trouwens... Toch maar eens even uitzoeken en kijken wat het kost.
Wil hier weer graag met 26 weken een pretecho laten maken heb er hele mooie foto's aan overgehouden die in een lijstje staan zo mooi. Echt een super herinnering.
Wij gaan geen pretecho doen. Vind het een hoop geld en mannetje is veel te bang toch te kunnen zien wat het gaat worden.... Yustin, tis soms ook moeilijk te volgen hier hoor! Laat af en toe eens weten hoe het met je is!
@Pat: ik wil ook graag in het lijstje. Mijn uitgerekende datum is 16 juni. 18 januari: 20 weken- echo
@pat, ik heb al meerdere pret echo's in me album staan. wij krijgen nu iedere 3 weken een echo en alles is dan ook meteen in 3d. zo gaaf om te zien! voor de lijst: ik ben van 14-6 naar 12-6 gegaan, en ga waarschijnlijk weer veranderen want onze boy loopt een week voor!
bramtim hhahahaha ik weet ook al wat het wordt, ik ging 2 dagen later na scorpion naar zelfde echopraktijk
ik heb geen zin om de mijne aan te passen, blijf dat ding aanpassen, steeds een paar dagen verder, nu weer een week, en een jongen haha ik vind het mooi zo! heb jij al roze gekocht? ik heb al bijna een kast vol blauw kon me niet inhouden!
hahahaha, ik moet zeggen dat we nog niks zelf hebben gekocht qua kleertjes, maar dat komt misschien ook omdat we zo'n onzekere start hebben gemaakt. we hebben wel een kinderwagen gekocht met een maxi cosi(roze) hahahaaha de wagen die we van ruben hadden, is zo massaal, dat we hem niet gebruiken en weg hebben gedaan, en we hadden daar toen zo'n goedkopere autostoel gratis bij gekregen maar die past niet op de kinderwagen, dus vandaar alles nieuw!hahah
sorry werd ff weggeroepen door mijn man, ruben had zich boven gestoten, nu is dat riempje van zijn bovenlip helemaal gescheurd, dus bloedde best wel ff, maar hij is nu weer rustig. wat leuk dat je al zoveel blauw hebt gekocht!!!zijn nu lekkere koopjesweken hahaha van mijn buurvrouw heb ik wel wat roze gehad, hello kitty sokjes, een hello kitty romper, en een roze omslagdoek hahah