Ik heb destijds niet precies bijgehouden hoe het met de site en eerdere lijsten zat. Voor mij zijn die eerste 12 weken compleet in een roes aan mij voorbij gegaan en wilde er echt nog niet aan denken op een lijst te komen. Dat we van de week er weer over begonnen vond ik persoonlijk echt super leuk. Vooral nu alles er op lijkt dat deze kleine het echt blijft doen (ik kan het echt nog steeds niet geloven) Vind het heel jammer voor iedereen die er eerder tijd in heeft gestoken dat het eerdere werk niet beloont is en de waardering heeft gekregen die het verdiende. Laten we hopen dat het nu wel blijft lukken. Toch erg leuk om bij te houden wie wanneer op controle mag. En ik denk dat het speciale Vlinderplekje er echt gaat komen. Voor de lijstbijhoudster: ik wil van de week best wel alle Vlinders verzamelen en aan je doorsturen. Ze blijven speciaal, hoe dan ook.
Heb net ook voor het eerst sinds lange tijd weer bij de november 2008 mamas een kijkje genomen en het verhaal van onze tweeling nog eens gelezen. Tranen krijg je ervan maar wel een heel mooie herinnering.
dat kan ik mij goed voorstellen bramtim dat je daar tranen van krijgt, hoever was je met je tweeling als ik dat vragen mag?
Je mag alles vragen Desi. Zal een korte samenvatting geven: We bleken in de eerste ronde zwanger te zijn. Na een twee weken verloor ik het eerste vruchtje zonder krampen. Paar dagen later echo om te kijken of de bm mooi leeg was. Die stond eigenlijk om te kijken of zwangerschap nog in tact was maar vruchtje was al afgekomen. Bij echo was de bm niet leeg: er zat nog een vruchtje in met hartactiviteit van ongeveer 6,5 week. Het was wel wat klein en er zat een groot stolsel. Paar dagen later kreeg ik voorgevoel dat het niet goed was en achteraf bleek het ook die dag met groeien gestopt te zijn. Vruchtje kwam niet zelf af en is met ca. 14 weken weggehaald. Na curretage syndroom van Asherman opgelopen (verklevingen bm) April 2009 'genezen'verklaart maar mijn gevoel zei dat mijn eileiders niet open waren. Om mij gerust te stellen zijn deze bekeken in september en volgens gyn waren die gewoon open. Jaja..... wel heeeeel toevallig dat ik een paar dagen na ingreep bevrucht ben van ons nieuwe wondertje he. Al met al heeft het dus dik andhalf jaar geduurd waarin na de curretage altijd onzeker is gebleven of het uberhaupt nog kon. Wij hebben het losgelaten want ook zonder kinderen hebben we een fantastisch leven. Dat het nu wel zo mag zijn is gewoon een speciaal kadootje waar we natuurlijk heeeel blij mee zijn. Begin er gelukkig steeds meer van te genieten en koester ook de herinnering van onze twee vlindertjes.
jeetje meid wat een heftig verhaal zeg!jeetje, bah!!en wat erg dat je verklevingen hebt opgelopen, jeetje, wel fijn dat je daar van genezen bent natuurlijk en dat je nu een wondertje mag verwachten ik kan me voorstellen dat je in het begin wel onzeker bent geweest., gelukkig kan je nu gaan genieten. ik ben zelf ook gecurreteerd geweest in juni met 11 weken, vruchtje was met 8 weken gestopt. Daarna een vmk gehad. en nu dan opnieuw zwanger, met ook dus met een bloedstolsel naast het vruchtzakje, ik heb 1 dag heel hevig bloedverlies en stolsels verloren dat was met 7 weken, dus wij dachten het is over, maar er zat een vruchtje met hartactiviteit, alleen waren de 1e 12 weken super onzeker, omdat de artsen niet wisten wat die bloeding ging doen, voor mij is dat gelukkig positief geworden
Heey meiden! Ik zie de reacties over de vlindertjes! Uiteraard horen deze er ook in thuis.... Zet het maar in PB naar mij als je deze op de lijst wil hebben dan maak ik er iets moois voor.....
Blackeyed ik hoop voor jullie dat het weer heel snel raak mag zijn!! Bramtim wat heftig zeg,en wat gigantisch fijn dat jullie nu toch weer zwanger zijn!! Gisteren kinderwagen gekocht,een maxicosi mura,ben er zo blij mee,zou er het liefs al mee gaan wandelen maarja das ook zo wat he....kan de hond er wl inzetten,haha Ik las dat er mensen zijn die al een kinderstoeltje hebben gekocht.Die mag je toch pas vanaf een maand of 7/8 gebruiken?
@nijntje1984: kun je wel vertellen wat voor behang je hebt voor de kinderkamer (wat erop staat)? Ben wel nieuwsgierig. @femke28: gecondoleerd met je schoonmoeder. Veel sterkte! @bramtim: wat een verhaal! Dat moet een zware tijd voor jou en je man zijn geweest. @gijsje: kinderstoel kun je gebruiken vanaf het moment dat je kind redelijk zelf kan zitten. Als je er een verkleiner in doet, gaat dat best. Was bij onze dochter vanaf ca 5-6 maanden. Stella
Ik ben een van diegenen die het heeft overgenomen. Ik heb alle wijzigingen die ik via PB binnenkreeg altijd verwerkt. Toen me dat teveel werd heb ik hulp gevraagd en gekregen. Die namen staan allemaal duidelijk op de site. Alleen is het wel het uitgangspunt dat meiden zelf hun wijzigingen doorgeven. Ik heb zelf nu al een week of 6 geen enkele PB meer gehad, dus blijkbaar vinden de meiden het zelf niet zo belangrijk dat hun gegevens blijven kloppen. Ik merk dat ik mijn eigen gegevens ook niet up-to-date heb gehouden, het 'zwanger zijn' is toch wat gewoner geworden dan de eerste weken. Ik kan me voorstellen dat dat voor meer meiden geldt. Vlindertjes heb ik wel geprobeerd actief bij te houden (dus niet alleen na een PB). Een aantal meiden heeft mij gevraagd om hun vlindertjes juist niet op de site te zetten omdat ze er niet aan herinnerd willen worden. Ook dat respecteer ik uiteraard. Ik heb ze dan uit de bevallingslijst gehaald zonder ze op de vlinderlijst te plaatsen. Ik lees alleen niet altijd alle berichten dus het zou goed kunnen dat ik vlindertjes gemist heb. Als er meiden gegevens zien staan die niet kloppen, kunnen ze dat altijd even per PB doorgeven aan de beheerders die op de site staan genoemd. Als iedereen mee oplet kunnen we voorkomen dat er pijnlijke situaties ontstaan, zoals vlindertjes in de bevallingslijst.
Wij hebben vandaag ook de mura 4 gekocht online. Helemaal blij mee!! en de kinderstoel dus maar dat was meer omdat die site flinke korting gaf en die moet toch een keer gekocht worden. dinsdag het kamertje ophalen en dan stoppen we even met shoppen tot we weten wat het wordt.
Ow leuk Bramtim,welke kleur is het bij jullie geworden? Bij ons greenslice,was er gelijk weg van en hij was ook nog eens flink afgeprijsd http://www.actie.nl/images/product_image/img47d571e8a59c9-mura_4_bak_green_slice.jpg
Hi hi, ik wil ook met die van ons wandelen! Heb er eveneens aan gedacht om onze hond erin te zetten! Qua grootte zou dat geen probleem zijn, maar het beestje weegt 25kg, dus zal het maar niet proberen he
Gelig papier, bovenkant heeft ruitjes en er staan mickey mousse hoofdjes op, onderkant is effen. In het midden is er een bruin/grijze band met eveneens diezelfde mickey hoofdjes op, maar dan groter. Dat zijn 2 muren, de andere muren zijn gewoon effen (zoals de onderkant). Snap je het een beetje?
Goedemorgen dames! iedereen leuke kerstdagen gehad? hier wel, erg druk maar wel gezellig. Leuk om te lezen dat er al veel dames aan het kopen zijn geslagen. Als wij weten wat het wordt dan ga ik los Vandaag een dagje vrij genomen om mijn kledingkast uit te spitten, heb inmiddels al 6 vuilniszakken vol...... Zo ik ga snel weer even verder
Hallo allemaal, wil me hier ook weer komen meldden. Ben morgen 17weken zwanger. Als alles goed is ben ik 8 juni uitgerekend.Van onze 2de kindje. We hebben een dochter Lynn van 14 maanden. Heb toen ik zwanger was van Lynn altijd bij de oktober mama's 2008 uitgehangen. Ik denk zal me weer eens ga aanmeldden.
Zo dat zijn aardig wat zakken Cycaa Hier aan het bijkomen van de kerstdagen heerlijk was het maar wel druk ook voor de kleine meid. verder gaat hier alles goed nog wel af en toe misselijk. Heb een buikfoto gemaakt die zal ik zo even in me album zetten.