juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Dames..

Allemaal leuke dagen gehad??
    Lekker vol gevreten hahaha!
    Vandaag 17 weekjes.. Heerlijk het idee dat het al bijna de helft is.
    Ga nu toch echt uitdijen hoor hahahah..
    Vanmorgen werd ik wakker.. Mijn tepels waren wit en nat :eek:
    Er komt melk uit en vocht lag helemaal in een deuk samen met mijn vriend..
    Nog even en dan de babykamer kopen en wagen. Leuk man heb nog niet echt een idee wat ik wil :)
    Ook van de week met mijn vriend het kindje erkent alvast.. Ook zo leuk die dingen..
    En met de kerstdagen toch aan mijn vmk zitten denken. Had anders 2de kerstdag uitgeteld zijn. Maar ja.. We hebben een herkansing gekregen gelukkig.. Toch blijft het spoken.

Hoe is het verder met de dames?? Nog echo's gehad???

Greetzz

2. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo Cycaa,

Dat scheelt inderdaad niet veel, Lynn is van de 19de.
    En nu qua zwangerschap scheelt het ook een paar dagen:)

Allemaal fijne kerstdagen gehad??

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Funky ik denk ook nog steeds aan me vmk die ik had in februarie hoor dat is normaal
    wil ook als me kleintje er is me tattoo weer bij werken en de naam van me kleintje erin verwerken en dan nog een vlindertje erbij zetten .

Uitdijen haha ken het heb kerstfotos terug zitten kijken en ja hoor heb echt een avondbuik haha nu is ie weer een stuk kleiner dus zal vanaaf wel komen dan :)
    Erkennen wil ik ook doen dus moet ff uitzoeken voor waneer dat precies moet.
    Enne kinderkamer en kinderwagen shoppen blijft lastig hoor vooral als je samen er niet uitkomt.

4. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Mel volgens mij vanaf 16 weken.. ik zal even kijken w8 ****
    * Ja het is vanaf 16 weken.

Haha ja komen jullie er niet uit over de babykamer.. Mijn vriend zegt zoek jij het maar uit.. Hij weet dt ik een goede smaak heeft en we vinden alebei meestal wel hetzelfde leuk. Dus dat scheelt gelukkig..
    Jullie komen er ook wel uit (Y) ja toch.. hihi

5. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Dag allemaal,

Weer even een berichtje van mij. Ik lees nog steeds mee hoor, heb alleen een tijd geen fut gehad om te reageren. Erg moe en misselijk en ook nog verhuisd de afgelopen weken maar nu is alles weer heerlijk rustig!

25 jan hebben we de 20 weken echo, ben zo benieuwd. Voor kerst ook een bon gekregen voor een pretecho nog even kijken wanneer we die gaan laten doen, iemand tips?

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat jullie een fijne kerst hebben gehad!

Ow en nog even over babykamer/kinderwagen, wij gaan waarschijnlijk ook voor een mura 4. Heb een mooie aanbieding gezien,( model van 2009) en als hij in de auto past gaan we hem waarschijnlijk halen.

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Juni 2010 mama's

Afspraken

December
    28-12-09: Bramtim controle vk
    29-12-09: Desi23 controle gyn + hartje luisteren
    30-12-09: Minifien controle vk + hartje luisteren
    30-12-09: Gijsje controle + echo gyn
    31-12-09: Foekie83 controle vk + hartje luisteren
    31-12-09: Moettie30 controle vk; 10.45

Januari
    04-01-10: Cycaa controle vk
    04-01-10: Stella0610 controle vk
    05-01-10: Funkie hartje luisteren
    05-01-10: Nijntje controle + echo gyn
    06-01-10: Meisje89 controle vk
    06-01-10: Melanina controle vk
    07-01-10: Yvy30 controle vk
    11-01-10: Elisa controle vk
    13-01-10: Pat controle vk
    15-01-10: Bramtim 20 weken echo
    18-01-10: Desi23 ontrole gyn + 20 weken echo
    18-01-10: Tihany 20 weken echo
    19-01-10: Funkie controle gyn + 20 weken echo
    19-01-10: Gijsje 20 weken echo
    19-01-10: Maxi controle vk
    21-01-10: Sabine25 20 weken echo
    22-01-10: Cycaa 20 weken echo
    22-01-10: Silvia009 20 weken echo
    26-01-10: Maxi 20 weken echo
    28-01-10: Pat 20 weken echo
    28-01-10: Stella0610 20 weken echo

Februari
    03-02-10: Silvia009 pretecho
    08-02-10: Elisa 20 weken echo

Uitgerekend

1 juni: Butterfly83
    3 juni: Bramtim
    4 juni: Confidence
    4 juni: DaisySanches
    4 juni: Mandje
    4 juni: Xaph
    6 juni: Desi23
    6 juni: Duimpje
    6 juni: Laisa
    6 juni: Silvia009
    7 juni: Funkie
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Layla
    9 juni: Sabine25
    10 juni: Sannnniee
    11 juni: Cycaa
    11 juni: Stella0610
    12 juni: Scorpion
    13 juni: Dagdroom
    14 juni: Belin
    14 juni: Foekie83
    14 juni: Mnsy
    15 juni: Bright
    15 juni: September1909
    16 juni: Gijsje
    16 juni: krissie2712
    16 juni: Pat
    16 juni: Tihany
    16 juni: Vin1981
    17 juni: Femke28
    17 juni: Foekie83
    17 juni: JVtje
    17 juni: Snoozie
    17 juni: Yoyimba
    17 juni: Yvy30
    18 juni: Maxi
    18 juni: Moettie30
    18 juni: Rensie
    18 juni: Suzie79
    19 juni: Nijntje1984
    20 juni: Mammamuts
    20 juni: Melanina
    21 juni: Mause
    21 juni: Priscilla R
    22 juni: Meisje89
    24 juni: Lin71
    27 juni: Vogelinnetje
    28 juni: Elisa
    29 juni: Minifien

Wil je graag op de lijst mag je gewoon in je berichtje zetten(ik lees bijna altijd alles door) maar je mag me ook een pb sturen; pat
    Back-up voor de lijst is moettie30.

7. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Bramtim, hoe was het bij VK?
    Wanneer mag je nu weer dan?

Audrey, je staat erbij hoor!

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hoe verzinnen/komen aan jullie namen? Uit boeken internetwebsite of ..... ben me namelijk aan het orienteren. :) Tips zijn welkom.

9. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    ik zag het al staan Moettie 30, dank je wel.:)

10. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Ja bramtim hoe was het bij de vk? In mag donderdag hartje luisten ben zo benieuwd
    hier na de twintig weken echo echten en shoppen !!!!!!!!! Ooooooooooo als het een meid word hoef ik niet veel te shoppen dus heb geen goede smoes dan shahaha
    zit thuis trouwen deze week vanmorgen fisjo gehad en links zit t los en rechts muurvast heb ook mega pijn eraan

namen .... Heb voor een meid een hele leuke vonden w zelf en een jongen hebben we ook

11. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Funkie, grappig dat de melk al op gang komt.

@MK, ik heb 2 keer een miskraam gehad waarbij de laatste keer met iets van 15 weken van een tweeling. in januari 2008 zouden zij zijn geboren. Ik denk er niet veel meer aan maar soms als ik verhalen lees of zoals nu dat het bijna januari is denk ik er wel weer aan.

@Dagdroom, ik zou de pretecho rond de 30 weken doen. Dan krijgt een baby al veel vet en is er veel meer een mensje te zien dan 10 weken daarvoor.

@Priscilla, ik kijk nooit op sites voor namen omdat die allemaal vrij standaard zijn en ik zoek iets bijzonders. Ik kijk dan ook vaak bij aftitelingen van programma's en films, daar staan hele verschillende namen tussen van eenvoudig tot heel vreemd haha.

Caro ligt op bed met 39.5, ze heeft uitslag moet erg hoesten en een knalrode wang. Heb even zitten googelen maar volgens mij is het dan de vijfde of zesde ziekte. Ik hoop niet de vijfde aangezien dat voor zwangere vrouwen niet heel goed is :(:(

12. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nijntje1984: oh, dat klinkt inderdaad erg leuk! En mooi neutraal. Onze babykamer wordt de oude kamer van mijn dochtertje. De muren zijn effen-geel, de vloer nu nog rood (maar er moet nieuwe vloerbedekking in) en de gordijnen donker blauw. Het wiegje is lichtblauw bekleed (we wisten vorige keer het geslacht niet van te voren en blauw kan ook voor een meisje).
    Vandaag de roze kasten in elkaar gezet voor de nieuwe -prinsessen- kamer van mijn dochter. We hebben op de ikea-kasten prinsessenstickers geplakt. Ook prinsessengordijnen en een prinsessenlamp. Verder zijn de muren gebleven wat ze waren (lichtgroen) en de vloer ook (paars).

@audrey23: welkom en klets gezellig mee!

@Funkie: fijn te lezen dat je toch echt aan het genieten bent! ja, alles uitzoeken is inderdaad leuk. Hier hebben we alles nog liggen. Dat is dan weer gemakkelijk en goedkoop.

@Priscilla R: wij hebben 5 jaar geleden ofzo het gehele prisma voornaamwoordenboek aan elkaar voorgelezen, zo'n beetje. Toen hadden we de namen (1 jongens-, 2 meisjesnamen). Daarvan is nu dus nog 1 jongens- en 1 meisjesnaam over. 3 weken geleden kwam ik een andere leuke jongensnaam tegen: op de kaft van een boek (onbekende schrijver). Maar we houden waarschijnlijk de namen die we al 5 jaar hebben. Tip: op internet kun je opzoeken hoe vaak een naam afgelopen 5 jaar gegeven is (per jaar). Zo kun je zien hoe populair een naam is (ook als hij weinig gegeven wordt). De jongensnaam die wij hebben is zo inpopulair dat hij de afgelopen 5 jaar nooit gegeven is.
    Ik kan de website niet meer vinden. Maar wel een soortgelijke, die gebaseerd is op de kinderen die ingeschreven zijn voor kinderbijslag:
    BabyVoornamen.nl

@Cycaa: je kunt natuurlijk naar de dokter gaan om zeker te weten dat het niet de vijfde ziekte is? Misschien kan hij het wel uitzoeken, juist omdat je zwanger bent?

Stella

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @Cycaa O ja dat is ook een idee hehe dan is de aftiteling nog leuk ook om naar te kijken :)!

@Stelle oke nooit van gehoord daar ga is naar op zoek. :)

14. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @priscilla. Ik heb hem voor je gevonden. Met google lukte het me nl. niet.

Stella

15. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Meiden,

Audry23: welkom.

@Cyca: Mijn zoontje heeft de zesde ziekte gehad pas geleden, hij had eerst een paar dagen hoge koorts was niet ziek en toen de koorts verdween kreeg hij uitslag, dit is kenmerkend voor de zesde ziekte, eerst koorts en als die weg is uitslag, en kinderen zijn er vaak niet echt ziek van. zou als ik jou was ff naar de huisarts gaan om zeker te weten want de vijfde is i.d niet goed als je zwanger bent, ik ben hier ook altijd voorzichtig mee ik ben peuterleidster en kinderen met uitslag stuur ik weer naar huis, als ouders niet weten wat het is, ik zal me ff risico gaan lopen ... hij komt meestal voor op kleuterleeftijd, niet op peuterl maar het kan wel

Over namen ik vind geboortekaartjessites altijd leuk om namen te kijken, je komt wel vaak dezelfde tegen hoor, maar je hebt ook sites met aparte kaartjes en hier staan ook weer wat aparte namen tussen, mooie bijkomstigheid... wij hebben ons kaartje al gevonden.

Groetjes Maxi

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Sooo drukke dag gehad. Etentje bij collega en een flinke kist positiekleding meegekregen. Erg vervelend haha. Had ook van de sint nog behoorlijk wat bonnen gekregen dus nog wat eigen pos. kleding gekocht dus kan helemaal vooruit.

VK vandaag was geweldig!! Hartje klopte als een tierelier en hij/zij schopte er flink op los. Bloeddruk en baarmoeder keurig in orde. Nu aftellen naar de 20wk echo.

Enne tot slot: Funkie............. super komisch he!! Wij hadden dat van de week voor het eerst en daar is het tot nu toe bij gebleven.

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bramtim,ik ben ook benieuwd hoe het met jullie was bij de vk?
    Wij mogen woensdag weer naar de gyn,heb er zin in :)

Namen zijn we echt nog lang niet aan uit,onze smaken zijn echt verschillend wat dat betrefd!

18. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @bramtim: fijn dat de controle super was!!

meiden al flink aan de koop geslagen ahhaha
    hier ook een wagen gekocht hoor, wij hebben gekozen voor een quinny buzz
    ik zie veel maxi cosi mura voorbij komen, daar hebben wij ook lang aan getwijfeld:)

morgen moeten wij weer naar de gyn, ben benieuwd hoe het allemaal weer gaat......

19. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Veel plezier morgen desi!!

20. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    hallo allemaal,

zie sommige praten over kinderwagens, mocht iemand van jullie interesse hebben in een X-adventure Researcher ik heb hem nm te koop staan en nog geen jaar gebruikt. Donker grijs van kleur. Heb nu een andere gekocht waar 2 kids in kunnen. Mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik het graag.

Voor jullie allemaal nog een fijne avond.

Greets

Deel Deze Pagina