juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goeiemorgen dames!

Ben blij dat er nog een aantal dames last hebben van vermoeidheid. En vandaag zal weer zo'n topdag zijn... (not!). Vannacht wakker gelegen van 2u30 tot 5u! :$ Zullen zien wat de dag vandaag brengt...

@ Gijsje: Huishouden wordt hier ook serieus verwaasloosd hoor! Vind het erg, maar ik kan het mij vaak niet opbrengen... Maar, we hebben gisteren een vaatwasser gekocht, dus dat gaat me heel wat tijd besparen! :D Ik sta er nl. bijna altijd alleen voor bij de afwas, dus dit is pure luxe!

@ Melanina: Shop ze! ;)

Ik ga dadelijk wat verven in de hall ('t is maar 1 muur, dus dat valt wel mee) en daarna naar het containerpark en even naar Blokker. En dan hoop ik vanavond de tweede laag verf te kunnen zetten.

Edit: Ik denk dat ik gisterenavond ons beebje heb gevoeld... :) Precies zenuwtrekjes aan 1 kant van m'n buik toen ik in bed lag. En als ik bewoog dan was het even gedaan. Op m'n andere zij gedraaid en toen voelde ik het niet meer...

2. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hoi meiden
    ben weer goedgekeurd hoor door de gyn:) bloeddruk was ook prima in orde met de minimale medicatie, hopen dat het zo blijft.
    (en niet zoals vorige keer met 25w opgenomen te worden)
    hartje weer gehoord, dat is toch altijd fijn om te horen.
    18jan weer terug voor de 20weken echo

@scorpion: wow wat een spullen, leuk hoor, en erg mooi!
    wij zijn ook bij babypark geweest toen hij net was geopend
    lekker dichtbij.
    wij hebben daar ook onze wagen en maxicosi vandaan.

3. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hier ook last van vermoeidheid hoor pfff, maar als ik eenmaal weer op gang ben gaat het wel weer hahaha

melanina: shop ze!!

4. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    namen: ik heb hier een boek met allemaal babynamen. maar net zoals bij mijn dochter, wachten we met zoeken tot we weten wat het wordt. Meisjesnaam, wordt mss niet zo een probleem. hebben nog een paar keuzes over. maar jongensnaam vind in heel moeilijk.

kopen: heb nog niets gekocht. Ook omdat we nog alles van onze dochter hebben. Moest het weer een meisje worden, hebben we dus ook nog alle kleertjes. Mss dat ik wel eens iets bij koop.

moe: hier ook nog steeds heel moe. vooral als ik gewerkt heb

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet kopen. Ik heb rompertjes met korte mouwtjes, omdat het toch een zomermaand is dat we ons kleintje verwachten. Maar die pakjes op de website van vb. prenatal hebben allemaal lange mouwen en een lange broek.

Hoe doen jullie dat? Want stel dat het 25 graden is, is dat dan niet te warm?

Ik koop alleszins voorlopig nog niet zoveel. Ben de zomerkleurtjes ook wat aan't afwachten... ;)

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mijn dochter is in april geboren dit jaar en heeft afgelopen zomer bijna geen kleertjes aan gehad was zo warm ze lag lekker in der rompertje en soms alleen in der luier of jurkje.

7. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    maar in het begin(eerste weken) is het wel handig om spulletjes met lange mouwen te hebben, althans dat is mij vorige zwangerschap met ruben gezegd, omdat ze in het begin de temperatuur nog niet zo goed kunnen reguleren.

8. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hier ook af en toe een spontane bloedneus.

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja klopt de eerste week was ze natuurlijk wel wat warmer aangekleed muts op en kruikjes (lente). Omdat ze dan hun temperatuur nog niet zelf kunnen reguleren.

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi meiden ben weer terug vh shoppen heb een paar heerlijke truien gekocht en wat haar dingen en sokken en 3 slaappakjes voor de kleine
    en was nog geen 50 euro kwijt lang leve de primark haha .
    Volgende maand er weer eens neuzen als ik weer grotere truien nodig heb .
    Ga nu echt geen mega bedragen uitgeven hoor aan kleren alleen me broeken moeten wel lekker zitten.

Moeheid nou ik begin nu langzaam weer energie te krijgen hoor dus huishouden word nu weer heeeeeel langzaam opgepakt vd week eerst heel de badkamer gesopt zag er niet meer uit en de slaapkamer gedaan nou daarna moest ik wel 13 uur bijslapen haha .
    Nu na het shoppen ben ik op maarja reistijd vanaf mijn huisje tot de primark is meer dan een uur en dan weer een uur terug .

Verder ben ik wel onzeker geworden hoor haha ja was verwent elke week controle en nu 2 maanden niks pffff ben steeds bang dat de kleine het niet meer doet.
    Merk wel dat me borsten weer veranderd worden en dat me tepels mega lelijk worden haha .
    Ook me buik word nu een echte zwangerschapsbuik.

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    haha Melanina,mega lelijke tepels :D vind het ook hoor dat ze zo lelijk worden!:D

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ze waren altijd mijn trots mooi van keur en grote en nu zijn het joekels van dingen en nog bordeau rood bruin paars achtig bleghhh hahaha

13. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Hi dames,
    Hier even een ego berichtje. Ben nogal moe door de nachtelijke avonturen van Caro. Ben wel met haar naar de dokter geweest en ze heeft een dubbele middenooronststeking.... tja kan me voorstellen dat ze daar last van heeft. Hopelijk werkt het snel en kan ik weer even bijslapen, zoooo moe ben ik in tijden niet geweest.
    Het weekend kom ik weer bijkletsen. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst!!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Melanina: Hier soms ook onzekerheid hoor, maar ik probeer toch volop van mijn zwangerschap te genieten. Net foto's gekregen die ik heb laten afdrukken en mijn buik groeit week per week, dus daar hou ik me maar aan vast. Ik mag volgende week weer naar de gyn. Wanneer moet jij?

@ Cycaa: Arme meid, een dubbele middenoorontsteking! Ik heb dat tot ver in mijn puberteit ook veel gehad en het doet inderdaad veel pijn. Maar als ze nu druppeltjes heeft, moet het normaal wel snel beter gaan.

@ huishouden: Ik ben blij dat ik niet de enige ben waar het zo verwaarloosd is! ;) Morgen is het volop arbeiten want we krijgen bezoek morgen avond. En dan nog een half dagje uittrekken voor boven, dan is het daar ook weer proper. Met de was ben ik gelukkig wel helemaal bij. Telkens als een machine droog is, wordt het gestreken.

@ kleertjes: Heb daarnet mijn eerste echte kleertjes gekregen! :D Een vriendin van m'n moeder geeft mij en mijn zus elk jaar een klein cadeautje. 't is zo mooi! Kan niet wachten tot ik het kan aandoen :p
    Maar bedankt voor de reacties alvast! Dan ga ik nog zorgen dat ik een paar dingen met lange mouw heb. Ik had er ook al aan gedacht dat ze in het begin hun temperatuur niet zo goed kunnen houden.
    Mijn zus is ook in juni geboren en mijn mama zei net dat het toen 3 weken geregend heeft en helemaal niet warm. Dus dat kan ook, al gaan we daar niet van uit! Juni 2010 wordt een mooie, niet te hete maand! ;)

15. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    toen ik bevallen ben van mijn dochter was het snikheet. de eerste dagen in het zh lag ze dan ook met enkel een rompertje met korte mouwtjes.
    thuis met een pyamatje met voetjes en lange mouwen. maar dan voor de rest niets op.

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb 6 januarie me eerste VK bezoek nou ja intake
    en in februarie heb ik me 20 weken echo en een week later gyn bezoek

17. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey maar Mel...

Ik kan dus ook gewoon een vk erbij nemen.. Ondanks dat ik in het ziekenhuis loop??
    En dat zit gwoon in me zorgpakket???

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb toestemming gekregen van me gyn dus zou het even na vragen
    hier werken ze goed samen

19. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Owh oke.. Ja zal het idd vragen ... Want tussen de laatse echo en die van 19 jan zaten 7 weken... Vind ik wl hele lang

20. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wil jullie alvast een hele fijne jaar wisseling toewensen en dat 2010 maar een topjaar mag worden voor iedereen!

voelen: ik heb de kleine sinds vorige week voor het eerst gevoeld, wat een heerlijk gevoel is dat toch. Het lijkt me helemaal geweldig als mijn man en mijn zoontje het straks ook kunnen voelen, ben heel erg benieuwd hoe mijn zoontje er op reageert.

kamertje: ons zoontje krijgt een echt "grote jongens" slaapkamer, met auto's, daar is hij helemaal gek van. Opa gaat voor hem een auto bed maken, helemaal leuk dus. De baby meubeltjes gaan naar het nieuwe kamertje. Wij hebben al een heleboel dingen, dus hoeven niet veel nieuws meer te kopen. We moeten alleen nog opzoek naar een maxi-cosi en een nieuwe kinderwagen met zo'n plankje waar mijn zoontje dan op kan staan.

namen: zijn wij ook al uit, gelukkig heel snel. We hebben allebei wel dezelfde smaak qua namen dus dat zit wel goed;).

@ scorpion: super mooie kamer hoor!!

@ cycaa: wat sneu voor je meisje, ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat. Mijn zoontje heeft heel vaak een dubbele oorontsteking gehad en wat deed dat een pijn bij hem, hij heeft sinds (ongeveer) een jaar buisjes en hij heeft er nu gelukkig weinig last meer van. Maar het blijft gewoon zielig als je kleintje ziek is en pijn heeft, het liefst heb je het dan zelf.

hier: gelukkig is de misselijkheid nu bijna over!!! wel ben ik nog steeds heel erg moe en heb ik een flinke blaasontsteking:x. Heb medicijnen meegekregen en de urine word op kweek gezet, aankomende dinsdag kan ik bellen voor de uitslag.

afspraken:
    wij hebben op 27 januari de 20 weken echo (zo'n zin in!!)en op 2 februari hebben we controle bij de verloskundige.

Deel Deze Pagina