oooooooooh super al weer nieuwe juni mama's... onze kleintjes zijn al weer 3-4 maanden oud... Gefeliciteerd en geniet er van!!! Groetjes, Marloes ~juni 2009~
Ook ik mag me melden!!! Voor mij is het mijn tweede zwangerschap. Ik heb al een dochtertje van 22 maanden. Zij wordt alweer bijna twee! Het is nog wel erg onwerkelijk hoor. De eerste keer was ik er toch meer mee bezig en nu zo druk met kind, man, huis en werk. Soms denk ik ja ik geloof dat ik zwanger ben. Het komt wel als ik wat meer ga voelen, want tot nu toe nog helemaal niks. Ben in de derde ronde zwanger geraakt. De eerste twee keer had ik allerlei symptomen en deze keer dus helemaal niks. En ja hoor. Nou dames geniet er van en ik duim dat alles goed blijft gaan!! Groetjes, Meike
Hoi Butterfly, Ook ik kom hier mededelen dat ik een juni 2010 moeder ben? Ik ben namelijk op 3 juni uitgerekend.. Gisteravond en vandaag getest en het is echt zo... Vond ik ook wel een keer weer tijd worden na een miskraam en 19 mnd bezig te zijn.. Wel spannend allemaal, hoop dat het dit keer wel goed gaat. Maandag maar meteen gyn bellen.. Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap Groetjes Jolien
Hey meiden, zie dat er al een paar zijn ondertussen! Gefeliciteerd! Ik ben ook een juni 2009 mama... Vorig jaar had ik op 29 september een positieve test...wat is het snel gegaan! 12 juni ben in bevallen van onze zoon Finn!. Voor jullie allemaal (ook de mama's die nog komen) heeeeeeeeel veel succes en plezier tijdens jullie zwangerschap! In juni kom ik nog wel eens spieken hoe het met jullie kindjes is! liefs Sarah
Ook ik hoop hier straks mee te kunnen kletsen! Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar ik wacht tot ik de 32 dagen voor bij ben. Heb op 29 juli een mk gehad met 5,5 week en weet nog niet helemaal hoe m'n lichaam nu weer is! Voor de miskraam had ik na elke eisprong onzettende pijnlijke boobs, maar vorige ronde niet en deze rond ook niet, alleen deze ronde 1 dag voor NOD ontzettend pijn en gevoelig en nu valt het wel weer mee. Vandaag was ik wel extreem moe, zelfs na 12 uur slaap, maar of het wat zegt. Mocht er niets te zien zijn, dan test ik op 1 oktober! En dan hoop ik op 5 juni 2010 mama te worden! Fingers crossed!
Hallo meiden, Hier ook een juni 2010 mama. Het is nog vroeg en ik hoop dat alles goed zal gaan en dan zijn wij juni volgend jaar met z'n drietjes. Dat klinkt toch gek... Liefs, simi
Jeetje Juni 2010 alweer, dames gefeliciteerd. Ik was 8 Juni uitgerekend van onze dochter en 18 Mei bevallen. Het is een mooie maand om te bevallen. Heel veel succes en geniet.
Allemaal gefeliciteerd!!! @ Jolien: Dat is een lange tijd zeg 19 maanden. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Hebben jullie verder klachten? Word af en toe een beetje onzeker hoor. Kan dan toch maar beter wat (kleine) kwaaltjes hebben. Maar wie weet piep ik over een paar dagen wel anders haha Groetjes, Meike
Ook ik mag me hierbij aanmelden!!! Na 21 maand zijn we eindelijk zwanger!!! Als alles goed mag gaan, ben ik rond 7juni uitgeteld!! Het is mijn 3de zwangerschap, ik heb een zoon van 10 en 9jaar!!!
Dag meiden, Ik schuif ook gezellig aan. Ik heb vanochtend de derde test ertegenaan gegooid.....en het is écht zo!! Kan het nog bijna niet geloven Eigen vage berekening is 3 juni.
@Meike: ik heb wel klachten hoor. Eigenlijk al vanaf een paar dagen na de eisprong ben ik al misselijk. En 1 week daarna werden mijn borsten gevoeliger en groter. Ik heb ook eerder dan mijn NOD getest omdat ik het eigenlijk al zeker wist. En sinds vanmorgen ben ik ook nog duizelig. Dat is wel wat lastig. Hebben jullie allemaal al de verloskundige praktijk gebeld? Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat ik echt zwanger ben.
ik ga me er ook even mee bemoeien!!! duizelig is erg vervelend!! misschien even bij de drogist een pakje floradix tabletten halen , is voor je ijzer!!! ik heb ook bij mijn vorige zw-sch flinke duizeligheid en lage hb gehaad.. dus ben meteen begonnen met floradix!!! begin nu al lijk wit te worden!!
Voor die hb ben ik ook bang.. heb een bloedarmoede historie. Had al gelezen dat het te maken kan hebben met bloedarmoede. Maar ook met lage bloeddruk. Die floradix is een goeie tip!
Nou hoppa ik slik ook 2per keer 3x per dag volgende week 3x daags 1tabl Begin ook lijkwit en draaierig te worden!! dus .....
hoi meiden ik ben nog wat onzeker, maar ook ik denk mij hier te mogen melden ik vind het allemaal nog best eng, omdat het al 2x mis is gegaan, maar de testen liegen er niet om, en menstruatie blijft nog steeds uit ik zal rond 6juni uitgerekend zijn is het misschien een idee om een lijst te maken, met onze namen en uitgerekende datum?is misschien wel leuk en overzichtelijk?
Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27 4: 5: 6: desi23 7: babs81 8: Funkie 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: