juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo Cycaa,

sorry voor de wat late reactie, we hebben de Phil en Teds Vibe gekocht. Zwart met rood. Ben er tot op hede nog altijd te vreden over.

greets audrey

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai hai :)

Ik wil ook graag in het lijstje.

09-02-2010 : 20 weken echo
    28-06-2010 : Uitgerekend

Dank je wel.
    Groetjes Mandy

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Weet niet of ik vandaag nog online kom, maar wil iedereen een fijn uiteinde en een schitterend 2010 toewensen! En natuurlijk, een (of twee voor wie een tweeling verwacht) hele gezonde baby(s) in juni!!! ;)

Voor de rest heb ik vannacht weer niet veel geslapen... Hoop dus dat ik middernacht haal :D Maar ik heb alles al gereed, enkel nog stofzuigen en dweilen.

Vannacht ook weer plofjes gevoeld. Ben benieuwd of beebje dinsdag ook zo actief is tijdens zijn/haar fotoshoot! :p

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @funkie,

toen het er bij mij nog 2 waren zei de vk dat ik gewoon bij hun kon blijven lopen maar dat ze me net voor de bevalling helemaal moest overdragen aan de gyn.

het kan en mag dus wel.
    een vk bel je ook vaak sneller dan een gyn.

Ik heb ze nu ook alle 2 nog maar de vk doet nu de bevalling.

@all mijn laatste buikfoto van 2009 staat in me album

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Namen uitzoeken, dat moeten wij ook maar eens oppikken. Wij hebben 2 leuke meisjesnamen en 1 jongensnaam al opgeschreven, maar we moeten nog bijna heel het alfabet af.

Dinsdag naar Babypark Gouda geweest. Ik wilde daar snel weer weg. Onpersoonlijk, grote hallen, alles XXXL. Heel jammer, want ik had me echt op een dagje uit verheugd. 's Middags zijn we nog naar Gardo gereden. Een rommelige winkel, maar erg leuke spulletjes en goed advies van personeel. Daar zijn we ook geslaagd voor onze kamer en de kinderwagen/autostoel. Er waren een aantal zeer gunstige aanbiedingen en tot april krijgen wij ook nog overal 10% korting op.

Het kamertje gaan wij niet schilderen. We kopen muurstickers om het een beetje aan te kleden.

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey dames!

Op de grens nog even verslag van de VK.
    Alles is goed en lig goed op schema. Bloed was ook goed, heb een goede ijzervoorraad! :D

Wel belde ze later nog over de neusspray die ik gebruik. Moet daar toch mee stoppen :( Dus maandag HA bellen voor een andere!
    Ze gaf wel aan dat we door de medicijnen een nog uitgebreidere echo mogen laten maken in het ZH. Maar daar ga ik toch liever niet, dus met de 20 w echo gaan ze wat uitgebreider kijken.

Dus... Iedereen een waanzinnig mooi 2010 toegewenst. Waarin heel veel mooie en lieve baby's geboren gaan worden.....

7. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames!

Hier een berichtje vanaf mijn werk. Nou ja werk, er is dus echt niets te doen vandaag, maar kan niet eerder naar huis, krijg je in de zorg, er zal toch iemand paraat moeten zijn.

Er wordt hier trouwens flink geknald, bah, geen lol aan, de ramen trillen gewoon ervan! Ben blij als dat geknal voorbij is. Voor ons geen vuurwerk, vind het ook zonde van het geld.

Zag dat nog meer dames op kinderkamer jacht zijn geweest; hier inmiddels ook geslaagd voor een kamertje. Ze verwachten over 8 weken al te kunnen leveren, dus dan hebben we het ruim op tijd klaar hopelijk.
    Nu nog kinderwagen en Maxi Cosi, en dan hebben we de grootste dingen gehad.
    De andere spulletjes, zoals badje etc, komt later nog wel een keer. is nog snel gekocht. Wel nog hele leuke neutrale spulletjes gekocht bij de Prenatal, had nog een VVV-bon van 30 euro, dus dat was leuk shoppen. Zeker omdat ook de positie-jeans die ik had gekocht, een stuk goedkoper bleek te zijn dan op het kaartje stond. Lang leve de sale!

Hoe gaat het voor de rest hier met iedereen?

Misschien kom ik dadelijk nog even hier kijken, en anders alvast een geweldig 2010 toegewenst voor iedereen met lieve, mooie en vooral gezonde baby'tjes!

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gisteren controle en echo gehad,alles goed meneer/mevrouw lag zich heerlijk uit te strekken.Ik had helaas een erg slecht echo apparaat en dat in samen werking met mijn eigen extra issolatie heb ik geen duidelijke foto's.Het was zo druk bij gyn gisteren,liepen een uur uit en toen kreeg ik ook nog niet mijn eigen gyn en moest in een andere kamer waar het echo appartuur dus niet zo goed was,paar weken terug zag ik de kleine beter,wel jammer want had m'n moeder mee genomen (die moet daarvoor 1,5 heen en 1,5 uur terug rijden).Maar we zagen hem/haar bewegen,uitrekken en hartje kloppen en das natuurlijk het belangrijkst!

Fijne jaarwisseling allemaal!!!!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Happy New Year !!!!!!!!!!!!!!! beetje laat natuurlijk maar niet minder gemeend ;)

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Happy Newyear!!!
    Ik wens jullie allemaal een heel Fijn en liefdevol jaar.

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ook voor jullie allemaal een amazing jaar en dat we in juni allemaal een gezonde baby mogen krijgen

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Allemaal een fijn 2010 gewenst !! Met een prachtige, gezonde baby (of 2 baby's) !

Ik heb middernacht niet gehaald gister... waren bij mn vent zn ouders gebleven (hoewel ik liever op stap was geweest , het is tenslotte ons laatste jaar als kinderloos koppel :D Maar goed) En zijn tegen 23u naar bed gegaan, en vriendlief heeft nog even tv gekeken. En toen werd ik om half 1 opeens wakker, nou ja, middernacht gemist dus :D Hoorde overal knallen en vond toen wel jammer dat wij zielig in bed lagen, terwijl al onze vrienden aan het feesten waren... Hopelijk kunnen we dat nog inhalen :) Zullen dan alleen oppas moeten vinden! (en ga mn kleintje dan toch wel erg missen denk ik !)

13. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar

14. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst met een voorspoedig verloop van de zwangerschap en gezonde baby's!

@nijntje: ik voel sinds 2 dagen ook leven. Vooral als ik rustig zit, paar keer per dag. Maar twijfel nu niet meer. Echt leuk he!

@desi23: fijn dat alles goed is, ook met je bloeddruk. Begrijp hoe je opluchting, want ik vind dat ook steeds spannend nu, al ging het bij mij vorige keer met 33 wk pas mis (maar dat liep gelukkig wel goed af).

@kopen kleertjes: ik heb inmiddels een rompertje met lange mouwen gekregen. Dat beschermd natuurlijk ook goed tegen de zon, al is het wat warmer. Ik heb mijn dochter altijd even dik aangekleed als dat ik er zelf bijliep. Ze was een winterbaby, maar ik heb haar nooit overdreven dik ingepakt. In de zomer heb ik haar toen wel lange mouwen laten dragen als het niet te warm was, tegen het verbranden (witter dan haar huid kun je bijna niet zijn).

@cycaa: wat vervelend. Hopelijk knapt ze snel op.

@scorpion: mooi rond buikje! Zit al best hoog. Bij mij zit het een stuk lager, volgens mij.

Stella

15. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar!!!
    Hier een leuke avond / nacht gehad met een huis vol vrienden. We lagen om half 4 op bed, gelukkig werd Iris pas om 9u wakker. Ik ben opgestaan, 2u later mijn vriend en toen heb ik nog 2 uurtjes geslapen. Helaas wilde Iris vanmi niet slapen; heeft een uur boos op bed gelegen, daarna er maar uit gehaald.
    Komt dit vaker voor bij de kleintjes van de dames hier die al een kind hebben?

Ik denk t kindje soms te voelen, maar weet t niet echt zeker. Gelukkig as donderdag hartje luisteren bij de VK; laatste echo is 7 weken geleden, wel erg lang en aangezien we een behoorlijk stressvolle peiode hebben gehad hoop ik dat t kindje t nog goed doet.

Kleertjes; Iris is in mei 2008 geboren en toen was t heel warm; heeft de hele kraamweek overdag in een romper gelegen. 's Nachts wel in piyama, mutsje ed.

We zijn nu trouwens bezig met haar nieuwe kamer; is nu helemaal leeg en klaa om te schilderen. Leuk hoor. Ze loopt er heel trots rond; 'nieuwe kamer Iris'....

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    na een dagje uitrusten weer flink aan de slag gegaan hier .
    beneden opgeruimt
    was opgevouwen
    kleding kast uitgezocht alvast kleding die ik nu niet meer aan kan ff weg gezet.
    ben nu ook wasjes aan het draaien
    en ff gtst terug aan het kijken

dalijk kijken of ik het hartje kan horen want ik ben jaloers op jullie die het wel gehoord hebben .

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dag iedereen!

Hier middernacht goed gehaald, alleen om 1u30 was ik doodop... Maar we hadden volk in huis, dus die kon ik niet zomaar buiten zetten ;) Uiteindelijk lagen we om 3u in bed. Maar zoals de vorige nachten veel te weinig geslapen (lig heel veel wakker), dus gisteren was ik echt niet om aan te spreken. Gelukkig vannacht een hele goeie nacht gehad en ik bruis weer van energie! ;)

Ik heb ook nog een rompertje met lange mouwen gekregen en een badcape. Leuk leuk! Straks hoef ik zelf niets meer te kopen :D

Hier in Belgiƫ zijn vandaag de koopjes begonnen en ik denk dat ik eens ga snuiteren voor mijn kleren voor de trouw. Ga nu toch niet in een chique trouwkleed staan, dus dan kan ik mij nu volledig laten gaan :) Heb al wat in gedachten, moet het alleen nog vinden! ;)

En dinsdag mag ik weer naar de gyn, kijken hoe baby het doet. Vind het wel erg spannend, elke keer opnieuw... Vandaag ook alweer 16 weken, het gaat echt snel!

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Juni 2010 mama's

Afspraken

Januari
    04-01-10: Stella0610 controle vk
    05-01-10: Funkie hartje luisteren
    05-01-10: Nijntje controle + echo gyn
    06-01-10: Cycaa controle vk
    06-01-10: Meisje89 controle vk
    06-01-10: Melanina controle vk
    07-01-10: Yvy30 controle vk
    11-01-10: Elisa controle vk
    13-01-10: Pat controle vk
    15-01-10: Bramtim 20 weken echo
    18-01-10: Desi23 ontrole gyn + 20 weken echo
    18-01-10: Tihany 20 weken echo
    19-01-10: Funkie controle gyn + 20 weken echo
    19-01-10: Gijsje 20 weken echo
    19-01-10: Maxi controle vk
    19-01-10: PriscillaR controle vk
    21-01-10: Sabine25 20 weken echo
    22-01-10: Cycaa 20 weken echo
    22-01-10: Silvia009 20 weken echo
    25-01-10: Dagdroom 20 wken echo
    25-01-10: Priscilla R 20 weken echo
    26-01-10: Maxi 20 weken echo
    27-01-10: Krissie2712 20 weken echo
    28-01-10: Pat 20 weken echo
    28-01-10: Stella0610 20 weken echo

Februari
    02-02-10: Krissie2712 controle vk
    03-02-10: Silvia009 pretecho
    08-02-10: Elisa 20 weken echo
    09-02-10: Manny211 20 weken echo

Uitgerekend

1 juni: Butterfly83
    3 juni: Bramtim
    4 juni: Confidence
    4 juni: DaisySanches
    4 juni: Mandje
    4 juni: Xaph
    6 juni: Desi23
    6 juni: Duimpje
    6 juni: Laisa
    6 juni: Silvia009
    7 juni: Funkie
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Layla
    9 juni: Sabine25
    10 juni: Sannnniee
    11 juni: Cycaa
    11 juni: Stella0610
    12 juni: Scorpion
    13 juni: Dagdroom
    14 juni: Belin
    14 juni: Foekie83
    14 juni: Mnsy
    15 juni: Bright
    15 juni: September1909
    16 juni: Gijsje
    16 juni: krissie2712
    16 juni: Pat
    16 juni: Tihany
    16 juni: Vin1981
    17 juni: Femke28
    17 juni: Foekie83
    17 juni: JVtje
    17 juni: Snoozie
    17 juni: Yoyimba
    17 juni: Yvy30
    18 juni: Maxi
    18 juni: Moettie30
    18 juni: Rensie
    18 juni: Suzie79
    19 juni: Nijntje1984
    20 juni: Mammamuts
    20 juni: Melanina
    21 juni: Mause
    21 juni: Priscilla R
    22 juni: Meisje89
    24 juni: Lin71
    27 juni: Vogelinnetje
    28 juni: Elisa
    28 juni: Manny211
    29 juni: Minifien

Wil je graag op de lijst mag je gewoon in je berichtje zetten(ik lees bijna altijd alles door) maar je mag me ook een pb sturen; pat
    Back-up voor de lijst is moettie30.

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heeft het bij jullie ook gesneeuwd???

20. maanopkomst

30 sep 2009
    71
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Ik was even niet op het forum geweest omdat ik tesamen met het starten van mijn eerste fulltime baan zwanger bleek te zijn. Heel leuk allemaal maar was en ben de hele tijd heel erg moe. Nu ik jullie verhalen lees geeft het me weer zoveel kracht om te weten dat het er gewoon bij hoort.
    Fijn om te lezen wat jullie hebben gedaan met oud en nieuw. En ook hoe dat vermoeiend was zelfs zonder alcohol!
    Ik heb me voorgenomen maandag te gaan vragen of ik vier dagen mag werken. Dit vind ik wel heel spannend. Ik hoop dat ik dan de tijd vind om naar zwangerschapsyoga te gaan en natuurlijk vaker hier met mede zwangeren te kletsen.
    Maandag hebben we de tweede afspraak met de vk. Ik ben benieuwd of het goed gaat. Over twee weken de 20 weken echo, spannend! Dan weteen we ook wat het wordt/is.
    Liefs

Deel Deze Pagina