juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja 't is leuk om te voelen! ;) Ik voel het nog niet elke dag, omdat ik er niet altijd op let en de plofjes ook zo licht zijn. Meestal lette ik er 's nachts op als ik voor de verandering weer eens wakker lag. Maar vannacht dus goed geslapen. ;)

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier heeft het oudjaar goed gesneeuwd, maar niet dat het cm dik ligt. Maar het is overal mooi wit! :D

Vandaag schijnt de zon hier, al is het nu wat minder, maar ze geven voor vannacht en morgen wel nog sneeuw. Joepie! :p

Daarnet ook al mijn eerste koopje gedaan. Mooie laarzen gekocht! ;) Ga ze aan de kant houden voor de trouw, want vind ze echt heel mooi! Daar een leuk jurkje boven en ik ben klaar! :)

3. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hier heeft het wel gesneeuwd, maar dat is alweer weg!

Patje, je mag voor mij de volgende afspraken erbij gooien.
    27 jan 12.00 uur 20 w echo
    8 feb 10.15 controle vk

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ligt nog wel een laag sneeuw hoor hopelijk komt er niks bij .
    Haat die gladheid nu ik zwanger ben

Vraagje welke blije dozen hebben jullie allemaal aangevraagd??

5. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Prenatal en kruidvat

Babydump kan je zo halen met een bon (die staat op internet)

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
  7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.586
    113
    Zitten er een beetje leuke dingen in die doos? Toen wij gingen trouwen, hebben we ook ergens een doos (voor het trouwen dan) gekregen, maar daar zat vooral heel veel reclame in en dingetjes waar je niets aan hebt. Alleen omdat het gratis is, is voor mij geen reden om die dozen te gaan halen. Je moet altijd je adres achter laten en je kunt dus reclame verwachten. Althans, bij dat trouwpakket dan.

8. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    De doos van prenatal en kruidvat is wel leuk.

Je moet alleen uitkijken met Felicitas, die willen heel veel verkopen.

9. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maanopkomst: twijfel je eraan of het goed gaat? voel je al leven? Ik mag maandag ook naar de vk. Inmiddels voel ik een paar keer per dag een schopje. Echt super. Wij hebben over 3,5 week de 20 wk echo (want ik belde te laat en toen zaten ze al vol). Succes maandag!
    En hoe bevalt je nieuwe baan? Reageerden ze niet erg vervelend, omdat je er pas pas werkt?

@nijntje1984: hebben jullie al een datum? Succes met het vinden van een leuk jurkje waar je met je buik inpast!

@Blije Dozen: ik heb geen blije dozen aangevraagd. Vorige keer ook niet gedaan, maar toen wel later bij prenatal de geboortedoos; omdat hierbij het tijdschrift Wij jonge Ouders zat. Maar ben de spam van die actie zo beu, dat ik nu niets meer ga aanvragen.
    Wel heb ik me toen ook op de website van nutricia ingeschreven. Kreeg ik een leuk welkomspakket en heb er verder nooit meer last van gehad. Echt leuk: lepeltje, slabbertje en speciale voeding kan ik me zo nog herinneren (maar de plaatjes en ook het logo van nutricia babyvoeding zijn door een vriend van ons ontworpen, dat maakte het extra leuk). Volgens mij kan het nog, want mijn zwager werkt nu bij Nutricia en die vertelde dat hij een kopie van ons geboortekaartje gaat inleveren en dan een pakket kan meekrijgen.

Stella

10. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaaar alsnog!!!! Hartje luisteren was super! Ging als die van een meisje zei ze hahaha
    éénentwintigste Jan 20weken echo!!!! Hopelijk is sllles in orde voel het nu en dan schopjes geven
    vond de baby al erg hoog zitte. Heb al die tijd me blaas geaaid ipv baby ... Zit gewoon midden in me buik ik dacht veel lager....
    Maandag alweer zeventien weke en is al zo groot als een tanden borstel

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik kan me niet herinneren of ik dat al gedaan heb...mmmm bij deze dan, vandaag ook al de dreft in de koelkast gezet het gaat lekker.

Die gratis dozen, vallen wel tegen vind ik zitten enkele dingen in maar ook heeeel veeel reclame, en i.d felecitas brrrr mijn man is er ook wel aardig ingetuind, ik ging hem vragen opdat hij moest zeggen geen interesse nee hoor meneer kiest zo even wat uit maanden lang betaald voor een leuk sesamstraatpakket erg leuk hoor maar geen 200 euro waard en dat betaal je er uiteindelijk wel voor.
    De leukste doos vond ik de c1000 die kun je halen met je geboortekaartje als de kleine geboren is, hier zit echt heel veel in en ook waardebonnen voor bv luiers moet je een x bedrag aan boodschappen doen krijg je een pak luiers. echt erg leuk.

Groetjes

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    even ego berichtje
    18 weken vandaag !!!!!!! :D

13. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ja lekker klinkt dat he 18 WEKEN!! Woeha bijna op de helft.

14. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    silvia JOEHOE ik doe met je mee!!!

15. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    inderdaad bramtim bijna op de helft, dat klinkt wel haha
    jij bent nog een paar daagies verder dan ons:)

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    whahahaha ik heb mazzel ik ben gewoon al zo goed al echt op de helft :D tweelingen worden meestal met 37 weken geboren dus............. nog een paar daagjes dan ben ik precies op de helft :p
    Heerlijk gevoel is dat...

17. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    silvia: soms nog wel eerder, dan ben je "al over de helft" haha
    mijn vriendin is met 34weken bevallen van haar tweeling.
    maar inderdaad meestal komen ze wel zo rond de 37weken!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee, we hebben nog geen datum, maar hebben gisteren wel al eens gekeken. Dus hoop volgende week wel een te hebben ;)

Hier heeft het vannacht gesneeuwd! Joepie de poepie!!! :D Net al een flinke wandeling met de hond gaan maken, want die vindt dat geweldig ;)

Ik heb ook nog geen dozen aangevraagd. Hier in België wordt dat niet goed gecommuniceerd vind ik... Heb wel die bij Etos aangevraagd, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad. Maar het kan goed zijn dat ik die niet krijg omdat ik niet in Nederland woon.

En nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we weer naar baby kijken... Spannend! :)

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    die doos van de etos had ik in november aangevraagd, en kreeg vrijdag pas een brief dat ik hem kan afhalen.

sommige dozen kan je meteen ophalen, andere pas rond de 20 weken en die van prenatal dacht ik pas rond de 30 weken. en kruidvat is ook laat met uitgeven

20. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    van de kruidvat kan ik geeneens meer aanvragen.
    op de site, hebben ze problemen met leveren, en als ik het goed heb gelezen kan je hem ook niet meer aanvragen
    best jammer

Deel Deze Pagina