HAPPY NEW YEAR! @Krissie, balen van de blaasontsteking, gaat het al wat beter? @Audrey, thanks ook wel een optie. @Scorpion, beschaafd buikje heb je @Maanopkomst, gezellig dat je weer komt meekletsen. Ik hoop dat het 4 dagen werken gaat lukken @Blije doos, ik heb die van kruidvat en prenatal aangevraagd. Vorige zwangerschap kreeg ik ook felicitas op bezoek, vreselijk dat nooit meer. Heb me natuurlijk weer iets aan laten smeren wat veel te duur was. Dus dit keer geen Etos pakket. @Yustin, leuk dat jullie een jongetje en een meisje krijgen!! @Moettie, fijn he dat MvM er weer op zit. Ik was het de laatste week echt zat. @Lin, balen dat je zon last hebt van je bekken. Ik hoop dat het halve dagen werken helpt. @Silvia, mooie buik. Erg vergelijkbaar met die van mij, maar dan zonder de tattoo hahaa EGO: Hier alles goed, Caro is weer beter gelukkig en ben weer helemaal uitgerust. Oud en nieuw was gezellig. Er waren vrienden bij ons en om 3 uur lag ik op bed. Jammer genoeg ging om 5.30 de wekker. Ik kijk erg uit naar de VK woensdag. Ben wel weer nerveus, ook wel omdat ik niets voel pffff. Nou ja nog maar 2 nachtjes slapen. Fijne dag allemaal
@ yustin: Wat leuk, een jongen en een meisje! Geniet ervan meid! @ silvia: Leuk buikje! @ hier: Vandaag ook terug aan't werk gegaan na 2 weken vakantie. Het went toch snel Gelukkig hebben wij vandaag maar tot 10u30 moeten werken, daarna receptie gehad en namiddag verlof! Morgen moet ik normaal tot 19u werken, maar heb een afspraak bij de gyn, dus hoef ik ook niet zo laat te blijven... Joepie! Maar vanaf dan vlieg ik er ook wel weer in hoor.
silvia: mooi buikje!!! yustin: wat leuk zeg van allebei iets. Cycaa: weer alles goed bij jullie?? Mijn dochter is al een paar dagen ook wat ziekjes, maar zag vandaag dat ze een hoek tandje erbij heeft gekregen en er is er nog 1 onderweg. Dat verklaard ook waarom ze ziek is. Maar het is moeilijk om bij haar te kijken in de mond want dat laat ze niet toe. En ze zit ook nog in haar sprongetje, dus af en toe heb ik het gehad met haar. Moet soms tot 10 tellen. Zo lekker hangerig is ze. Woensdag mag ik ook weer naar de VK. En 18 jan mag ik ook voor de 20 weken echo gaan, allemaal weer spannend. Groetjes Audrey
Hier ook een dochter snotverkouden en zit in haar ik ben bang dat je me verlaat fase pffffffffffff kan der soms wel achter het behang plakken
Wauw zag al wat mooie buikjes ! Hier groeit die ook aardig goed , voel frummel heel af en toe dus denk dat deze keer weer de placenta ervoor ligt meiden van de lijst is het geen leuk idee om in het roze of blauw bij de uitgerekende datums neer te zetten wat ze verwachten meisje of jongen of beide ????
Hallo allemaal, Iedereen de beste wensen voor 2010!!! Na twee weken vakantie en zeer weinig ZP hier weer een teken van leven van mij. Zijn er nog spannende, leuke dingen geweest de afgelopen twee weken? Ik hoop dat bij iedereen de zwangerschap goed gaat in ieder geval. Hier is alles prima, buikje groeit al aardig (draag nu al zwangerschapsbroeken) en in de vakantie hebben we een kinderwagen en een babykamer aangeschaft. Leuk om voor te shoppen!! Liefs minifien
Juni 2010 mama's Afspraken Januari 05-01-10: Funkie hartje luisteren 05-01-10: Nijntje controle + echo gyn 06-01-10: Cycaa controle vk 06-01-10: Meisje89 controle vk 06-01-10: Melanina controle vk 07-01-10: Yvy30 controle vk 11-01-10: Elisa controle vk 13-01-10: Pat controle vk 15-01-10: Bramtim 20 weken echo 18-01-10: Desi23 ontrole gyn + 20 weken echo 18-01-10: Tihany 20 weken echo 19-01-10: Funkie controle gyn + 20 weken echo 19-01-10: Gijsje 20 weken echo 19-01-10: Maxi controle vk 19-01-10: PriscillaR controle vk 21-01-10: Sabine25 20 weken echo 22-01-10: Cycaa 20 weken echo 22-01-10: Silvia009 20 weken echo 25-01-10: Dagdroom 20 wken echo 25-01-10: Priscilla R 20 weken echo 26-01-10: Maxi 20 weken echo 27-01-10: Krissie2712 20 weken echo 27-01-10: Moettie30 20 weken echo 28-01-10: Pat 20 weken echo 28-01-10: Stella0610 20 weken echo Februari 02-02-10: Krissie2712 controle vk 03-02-10: Silvia009 pretecho 08-02-10: Elisa 20 weken echo 08-02-10: Moettie30 controle VK 09-02-10: Manny211 20 weken echo Uitgerekend 1 juni: Butterfly83 3 juni: Bramtim 4 juni: Confidence 4 juni: DaisySanches 4 juni: Mandje 4 juni: Xaph 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Duimpje 6 juni: Laisa 6 juni: Silvia009 7 juni: Funkie 8 juni: Audrey23 9 juni: Layla 9 juni: Sabine25 10 juni: Sannnniee 11 juni: Cycaa 11 juni: Stella0610 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 13 juni: Dagdroom 14 juni: Belin 14 juni: Foekie83 14 juni: Mnsy 15 juni: Bright 15 juni: September1909 16 juni: Gijsje 16 juni: krissie2712 16 juni: Pat 16 juni: Tihany 16 juni: Vin1981 17 juni: Femke28 17 juni: JVtje 17 juni: Snoozie 17 juni: Yoyimba 17 juni: Yvy30 18 juni: Maxi 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 18 juni: Rensie 18 juni: Suzie79 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts 20 juni: Melanina 21 juni: Mause 21 juni: Priscilla R 22 juni: Meisje89 26 juni: Lin71 27 juni: Vogelinnetje 28 juni: Elisa 28 juni: Manny211 29 juni: Minifien
Funkie, veel plezier met hartje luisteren! Nijntje, veel plezier met de echo en controle!!!!! Rest, willen jullie in PB naar mij zetten wat er als geslacht geplaatst mag worden.
Dank je wel! Moet wel nog geduld hebben tot 19u30 vanavond, dus ben blij dat ik op het werk zit vandaag! Gisterennamiddag verlof gehad nav de eerste werkdag, maar bekaf nadat ik de kerstboom had opgeruimd. 't Is een plastieken dus heel wat werk aan gehad om hem op te ruimen. 's Avonds nog wat wenskaarten geknutseld, maar toen gaf buikje aan dat het genoeg was. Denk dat ik baby toen ook gevoeld heb. Ben daarom zo benieuwd naar de echo! Moet zeggen dat ik nu geruster ben dan vorige keer met de nekplooimeting. Precies alsof ik een voorgevoel had vorige keer... Ik ga geen geslacht op de lijst plaatsen, omdat het hier een verrassing blijft tot aan de geboorte.
Zooo, das balen!!! Zo lang wachten..... Kerstboom opruimen, hebben wij zondag gedaan.... Gelukkig samen! Das wel spannend dat je baby nu al laat weten dat het genoeg is! Ik zet je geslacht dan op onbekend.
Goedemorgen allemaal! Ben er eventjes een paar weken niet helemaal geweest. Erg druk met werk, met kerstdagen zijn we naar NewYork geweest en nu is het eindelijk weer de normale gang van zaken. Zag dat er al wat meiden weten of ze een meisje of jongetje krijgen. Leuk hoor! Wij weten het volgende week met de 20 weken echo. @hier: De meubels en de kinderwagen is besteld. Afgelopen weekend hebben we wat opties doorgenomen voor de babykamer qua kleur etc. En gisteren heb ik daarvoor al het behang en verf besteld. Morgen wordt de babykamer helemaal glad gestuct (zit nu granol op) en naar verwachting kunnen we zaterdag de verf en het behang op halen en dus aan de gang. Over 2 weken gaan ze beginnen met de verbouwing beneden dus het wordt een drukke tijd! Hoop dat alles verder goed met iedereen gaat!
Ja mijn buik voelde zwaar (geen harde buiken) en kreeg ook rugpijn. Vannacht met een voedingskussen tussen m'n benen geslapen, omdat ik al een aantal nachten last heb van m'n rug, en heerlijk geslapen en nu nergens meer last van. Maar ik ben 's avonds ook nog steeds snel moe, dus ben eigenlijk ook wel blij dat mijn lichaam aangeeft dat ik moet rusten. En ik luister ook wel naar m'n lichaam. Nu moet ik er vanavond wel aan denken dat we tegen de gyn zeggen dat we het geslacht niet willen weten. Anders verspreekt ze zich misschien Edit: Had eerst niet door wat het muzieknootje op de lijst betekende, maar nu dus wel
Hallo allemaal! Hier afgelopen zondag de verf gekocht voor de kinderkamer! 1 muur wordt ongeveer zoals dit: http://www.bouwmarktconcurrent.nl/prod_images/Lime-groen-(U285).jpg En dit is de verzorginstafel die we hebben gekocht! IKEA | Babyverzorging en commodes | Commodes & kinderverzorging | HEMNES | Commode/ kast De overtrekken voor het verzorgingskussen hebben dezelfde kleur als de verf Ofja, de verf hetzelfde als de hoes, want de verf hebben we op basis daar van gekozen
Hier allereerst bezig met de nieuwe kamer van Iris; inbouwkast wordt vernieuwd (er dus uitgeslooopt), laminaat moet nieuw dus t oude eruit gehaald en gisteren behang eraf gekrabt.Komende 3 weken gaan we t plafond witten, kamer schilderen, vloer leggen, kozijnen lakken en de kast weer inbouwen. Daarna de kamer aankleden en inrichten. Hierna beginnen met de babykamer. Iris loopt elke dag trots in haar nieuwe kamer rond, dus dat komt vast goed!! Ik heb do afspraak bij de VK en moet nog een afspraak maken voor de 20-weken echo. Spannend allemaal. Ik ben trouwens de 14e uitgerekend; is bijgesteld van 17 naar 14...
Hallo daar, Ik wens iedereen een heel mooi 2010, met vooral een mooie juni maand! Wij hebben vorige week de kinderwagen gehaald: een mura 4 is het inderdaad geworden. We konden hem gelijk meenemen, leuk natuurlijk maar ook wat vreemd om hem nu al startklaar te zien staan. Ook al even voor babykamers gekeken waarschijnlijk gaan we die na de 20 weken echo halen. Ben wel erg benieuwd hoor, vannacht gedroomd dat we een meisje kregen maar mijn voorgevoel zei echt een jongen de hele tijd. Spannend dus!
@Duimpje,wat heerlijk lekker naar NY met de kerst,ben er ook een paar x geweest en vind het er echt helemaal geweldig @Funkie& Nijntje veel plezier vandaag bij jullie controle/echo geniet er van!