@ Cycaa: Ja, ben echt gelukkig! Ben jij al op controle geweest vandaag? edit: zie dat je net voor me geantwoord hebt. @ Tihany: Je zal wel geschrokken zijn! Hopelijk herstelt je kleine meid weer snel!
Cycaa lekker geluid is dat heh het horen vh hartje had ik net ook haha was zo opgelucht maar ook mijn kleintje maakt het goed VK was te spreken over me buik en me baarmoeder dus das weer mooi Ook bloed en urine waren goed Dus ik ben weer een gerustgestelde mama.
Ah da's wel goed. Heeft de vk uitgelegd waar je het hartje moet zoeken? Hier ook aan't genieten hoor! 't Is zo'n zalig gevoel!
Ja en dat ik geduld meot hebben haha en dat als je neit weet waar je meot zoeken je het ddan ook neit echt vind. Dus ga zelf vanaaf ff zoeken baby zit bijna precies onder me navel
Ja, geduld is een mooie deugd he Veel succes met zoeken vanavond! Ik had afgelopen weekend nog eens gevoeld waar m'n baarmoeder ongeveer zat en bij mij zit ie dus ook net onder m'n navel. Op dit moment precies op de plaats waar het litteken van m'n appendixoperatie zit. Dat steekt nu ook af en toe, maar ja, dat moet ook rekken he.
Cycaaa mooie banner hoor lekker vrolijk heb gelijk zin in de lente heb in mijn profiel een buikfoto geplaatst kwaliteit niet echt goed maarja is met me nieuwe mobiel en moet nog ff uitzoeken hoe hij werkt .
Mooie banner Cycaa! Melanina, je buikje gaat ook goed! Ik ga in het weekend weer een foto maken en proberen te plaatsen. Kwaliteit van je foto is niet slecht hoor. Voor mij mag de lente overgeslagen worden dit jaar, want ik heb heel erg last van hooikoorts... Niet ideaal als je zwanger bent, want die pilletjes mag ik dan niet nemen. Geef mij maar dadelijk zomer!
Hooikoorts nee lijkt me helemaal niks blegh gelukkig geen last van Ik word alleen sjaggie van deze kou brrr
Hey Dames... Zie dat een paar controle hebben gehad en dat alles goed was.. Hier hetzelfde.. Gister geweest... Hartje gehoord, bloeddruk was goed en ze was ook over mijn buikje te spreken.. Hij was mooi en me bm zat al bij me navel. Heb alleen heel veel last van maagzuur in me keel heel vervelend maar daar heb ik wat voor gehaald dr net.. Nog 1 week en 6 dagen en dan de 20 wkn echo ben zo benieuwd of het een meid of knul is... Vanavond gezellig met wat collega's naar een nieuw geopende sushibar ... Ga geen sushi eten maar het andere lekkers wat ze allemaal hebben.. Heerlijk... Dames fijne avond en misschien tot als ik terug ben van de sushibar.. xx
Haha Ja dank je.. Heb wel alleen heel erg trek in sushiiii zelf... Maar durf het niet te eten.. Of kan ik het wel doen?
Ben even de namen kwijt: Gefeliciteerd met alle mooie volgens het boekje bezoeken bij de vk/gyn. Beterschap voor de kleine zieke meid in ons midden. En dan even een enorm ego berichtje............zoals altijd kan ik er een week tegen als ik van de vk af kom en het hartje heb gehoord. Dat was dus voor het laatst dik anderhalve wek geleleden en volgende week vrijdag de 20 weken echo. Zit dus precies tussen twee onderzoeken in en ben zo ongelooflijk onzeker weer nu. Gaat een heeel heel lange week worden voor de allergrootste mijlpaal in mijn zwangerschap: is ons kindje gezond zucht...
Bramtim ik ben ook altijd een beetje onzeker hoor denk dat het erbij hoort je hebt er namelijk geen controle over en je ziet en hoort nog niks zonder angelsounds of iets degelijks
Joehoee! Afspraken waren weer top zo te zien! Bramtim, kan je niet afspreken dat je wat vaker mag luisteren naar het hartje tot je onzekerheid weg is? Je moet wel proberen te genieten hoor! Wij hebben vanmiddag de kamer besteld! Helemaal leuk...... De kinderwagen bestellen we in mei, want dan komen de nieuwe kleuren van Mutsy uit!
Bramtim Ook ik ben onzeker hoor! Hoort er idd allemaal bij zoals mel zegt.. En dan hebi k nog wel een angelsound dus kan luisteren wanneer ik zelf wil... Volgens mij heb ik het gevoeld ook en dan nog onzeker.. Melin.. hahha vega... wil juist met zalm en tonijn het water loopt al uit me mond als ik het erover heb.. ach zie het dalijk wel..
@duimpje: aha, dat is inderdaad een flinke verbouwing dan. Veel succes, hoeveel weken moet het gaan duren? @melanina: mooi dat alles goed was bij de vk. Is het met je angelsound inmiddels gelukt? @nijntje1984: gefeliciteerd met de goede echo! Misschien moet je samen met je vriend bij het kdv gaan kijken? Meestal proef je dat toch wel een beetje de sfeer. Als het om de veiligheid gaat, ik weet niet hoe het in België geregeld is (maar vast beter), hier in nl zijn de kwaliteitsrapporten van de ggd op internet in te zien. @Tihany: dat is schrikken! Wel fijn dat ze zo adequaat gereageerd hebben met foto en al. Hopelijk knapt ze snel op. @Cycaa: Fijn dat alles goed was bij de vk. Mooie banner! Had hem al gezien en de opmerking getypt voordat je het vroeg. Maar hij is echt super? Hoe kom je daaraan? @nijntje1984: mijn baarmoeder zit inmiddels ook bij mijn navel. Maar toch trekt het litteken van mijn keizersnee ook wel wat (dat zit onder mijn sliprand). De vk merkte trouwens afgelopen maandag op dat het een erg mooi litteken was (zeker voor een spoedkeizersnee). Vond ik wel grappig. @bramtim: heel veel sterkte me deze voor jou lange week. Voel je al wel leven? en ik zou inderdaad de vk bellen en vragen of je even mag komen luisteren. Vooral nu in het nieuws is dat in NL zo slecht naar zwangere vrouwen geluisterd wordt (heb ik overigens geen ervaring mee). @funkie: ben benieuwd of je toch nog shusi gegeten hebt. Mijn 'tonijn-zin' is gelukkig weer gezakt. Had ik de eerste 3 maanden erge last van. Hopelijk had je ondanks de beperkingen een leuke avond. Stella