juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dag meiden,

Ik heb al heel lang niet meer gereageerd. Ik was daar te moe voor en kon in het begin het ook niet bijhouden.. er werd zoveel gekletst :p Nu zit ik thuis dus heb er even de tijd voor, dus plaats snel een reactie.

Ik vind de zwangerschap snel gaan, alweer 17 weken. Ik moet er eigenlijk meer van gaan geniet haha, maak me te vaak onnodig zorgen ;)

Op 29 januari heb ik de 20-weken echo. Spannend, hopelijk is alles dan goed. Meer mensen die daar wel een beetje zenuwachtig voor zijn?

Met mij zelf gaat het niet zo goed en ik heb het advies gekregen om aanzienlijk minder te werken. Helaas is mijn werkgever hier (natuurlijk) niet blij mee. Ben benieuwd hoe dit zal verlopen (zeker als de arbo arts om de hoek komt kijken). Ik wacht het maar af...

Weten jullie al of jullie in het ziekenhuis of thuis gaan bevallen?
    Of is dat al besproken? Dan heb ik dit gemist en dan zoek ik dat wel even terug.

Groetjes Sabina

2. BabyBandit

10 dec 2009
    16
    0
    0
    Secretaresse
    Zoetermeer

Hoi Hoi Allemaal,

Ik wil mijn gezicht hier ook weer eens laten zien...

Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik heel graag thuis bevallen, maar omdat ik de weeën niet goed op kon vangen heb ik samen met de VK besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Achteraf was dit ook noodzakelijk, want mijn dochtertje wilde er niet uit komen. De ontsluiting vorderde heel slecht en de gyn heeft mijn baarmoedermond meerdere keren op moeten rekken om het te voorspoedigen. Toen ik eindelijk mocht persen heeft het nog 55 minuten geduurd en is ze uiteindelijk met behulp van een vacuumpomp er uit getrokken. Mijn dochter heeft hier Erpse Parese aan overgehouden (verlamming van de bovenarm).

Nu met mijn tweede zwangerschap wil ik geen enkel risico nemen en wil ik poliklinisch bevallen.

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hier wel een beetje zenuwachtig voor de 20 wkeen echo het is toch een onderzoek.

Ik wil graag thuis bevallen vorige keer helaas niet gelukt kon de weeen niet meer opvangen hoop dat het deze keer lukt. Zolang het medisch niet noodzakelijk wordt om in het ziekenhuis te bevallen. :)

4. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Ik ben ook wel een beetje nerveus voor de 20 weken echo, hopelijk is er niets geks te zien.

@Bevallen: ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ook wel omdat mijn dochtertje mbv een vacuumpomp op de wereld is gekomen was ik toen heel blij dat ik in het ziekenhuis was omdat je anders weer met persweeen de auto in moet. Ik was wel altijd een voorstander van thuisbevallen, veel relaxter dan in zo'n kil ziekenhuis

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook nerveus voor de 20 weken echo, maar nu geniet ik volop! ;)

Ik ga in het ziekenhuis bevallen.

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik ben niet echt zenuwachtig voor de echo.

Ik ga poliklinisch bevallen..... Na hele nachtmerries gehad te hebben over een thuisbevalling met brandweermannen die me naar buiten moesten takelen, heb ik maar besloten naar het zh te gaan :D

Lin meissie..... moet de hele tijd aan je denken.....

7. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Zit ook de hele tijd te kijken of Lin al weer terug is met nieuws. De duimen draaien nog steeds...

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Vandaag zouden we het hartje van Guus gaan luisteren. Helaas kon de verloskundige geen harttonen horen en voor de zekerheid werden door gestuurd voor een spoedscho naar het ziekenhuis, waar ons helaas is verteld dat Guusje geen hartaktie meer heeft. Morgen word ik gecureteerd.
    Heb er geen woorden voor en we zijn lamgeslagen

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    :(Lin weet niet wat ik moet zeggen. Schiet een brok in me keel. Heel veel sterkte en dikke knuffel

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Jeetje Lin, wat een ongelooflijk bericht voor ons maar meer nog voor jullie. Dan vertrek je vol goede moed naar de VK en een paar uur later spat er een droom, een verwachting, een toekomst in duigen.
    Zou het fijn vinden als je ons over een tijdje laat weten hoe het met je gaat. Je blijft een juni mama!!

Denk aan jullie en geef je virtueel een ongelooflijke knuffel en spuien, mailen, alles mag!!

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    ........................................................

.

12. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Wat een vreselijk nieuws hebben jullie gekregen.
    Heel veel sterkte!

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jeetje Lin wat een verdrietig nieuws...ongelooflijk...
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht de komende tijd, maar vooral morgen...

14. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Goh zeg wat een nieuws!!!!
    Lin wens je heel veel sterkte toe.

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Jeetje Lin wat erg,heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

Weten ze wanneer het kindje overleden is? Begreep ik nou goed dat dit je 1e controle was?

Heel erg veel sterkte nogmaals.

16. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    en man wat een vreslijk nieuws, Guus zal altijd ove jullie waken , hij is nu een engeltje , maar jij bent onze juni mama hopelijk kan je dit met de tijd een plekje geven , hèt lijkt me zo onwerkelijk zon mooie droom die jullie ontnomen is , ik steek een kaarsje moren voor guus aan en hou je taai meid

Bah wat een rot nieuws

17. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Lin: heel veel sterkte. heb er geen woorden voor. Een dikke knuffel.

18. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    He bah, wat een *****nieuws. Kreeg het koud toen ik dit las. Lin, ik wens jou en je man heel veel sterkte, niet alleen voor morgen, maar ook voor de komende tijd.

Doet me eens te meer beseffen dat we heel dankbaar mogen ziijn voor de wondertjes die in onze buiken mogen groeien.

Voel me bijna bezwaard om nu ego te komen melden dat mijn controle gelukkig goed verlopen is. Heb het hartje weer kunnen horen, was wel even zoeken omdat uk zich verstopt had, maar het klopte duidelijk. Op een gegeven moment hoorden we ukkies hartslag en mijn hartslag door elkaar heen, was wel grappig.

Nog even voor de lijst:
    02-02 20 weken-echo
    09-02 controle verloskundige

19. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    jeetje Lin ik ben er echt stil van....hoe ongelofelijk....dan denk je al zover op weg te zijn....en dan krijg je dit:(
    heel veel sterkte meid!we denken hier aan je!!
    nogmaals sterkte!!

20. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lin71: Heel veel sterkte. Ik heb er geen woorden voor.

Deel Deze Pagina