juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    De oudste broer van mn vriend is pas 27 geworden en de 2e is 24,5 en mn liefje wordt zaterdag 21! Schelen dus 7 en 4j.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij mij valt die ongerustheid nogal mee. Zeker na die extra echo bij de nekplooi.

Vorige echo heeft ze alle ledematen gecontroleerd, het hartje had 4 kamers, de maag zat er, bovenlip. En met nekplooi zag ze dat er vruchtwater in de blaas en nieren zat, dus dat was heel goed zei ze.

Mijn vriend wil altijd mee naar de gyn, maar zij zit maar 1x in de week 's avonds. Dus dan maken we dan een afspraak; da's in haar praktijk. Maar voor de 12-weken en 20-weken echo moeten we in het ziekenhuis zijn omdat het toestel daar nauwkeuriger en uitgebreider is. Dus dan moet hij even van het werk komen, daarom neemt hij dan liefst zo vroeg mogelijk.

Ben ook vanmiddag gaan soldenshoppen bij zeeman, maar een teleurstelling! Er was niet veel solden dit keer! Maar heb wel 3 leuke dingen gevonden: 2 setjes (maat 50 en 56 genomen) en een dikker pyjama'tje maat 62. Da's lekker warm als het in het najaar kouder wordt. Was 13 euro kwijt. Geweldig toch he ;)
    Mijn eerste echte kleertjes heb ik gekocht!!! Wii!!! :D

3. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Nijntje
    Ik ben zojuist ook wezen shoppen, opruiming heet dat hier (mooi woord, solden!). Ik vond dat ik mijn mooie echo best even mocht vieren, en hoe kan dat beter dan met kleertjes voor mijn Xaph-kereltje?

V&D had een aantal leuke kleertjes, waaronder een paar mooie stoere T-shirts met lange mouwen voor 5 euro voor een setje van 2 en een paar schoentjes maat 17 voor 2 euro. Leuk om te weten dat het een jongetje wordt, dat maakt het wel een stuk gemakkelijker om kleertjes te kopen.

Ik was wel wat meer kwijt dan jij, maar kwam ook een mooi aankleedkussen met hoezen erbij tegen in lime+turquoise dus die heb ik ook meteen meegepikt.

Ik vind het zo leuk om nu kleertjes te kopen maar ik moet erg oppassen dat ik niet teveel winterkleertjes koop voor onze zomerbaby. Natuurlijk moet je wel iets hebben met lange mouwen voor als het een keer wat frisser is, dus dat hou ik mezelf maar voor. De leuke wat warmere kleertjes heb ik in maatje 68+74 gekocht, 5 euro voor een truitje kan wel uit. Maar ik hoor van vriendinnen dat je ook veel kleertjes krijgt dus ik moet niet te ver doordraven ;)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijn he Xaph! :D

Ik ga zeker niet te veel kopen, omdat wij niet gaan weten wat het gaat worden. Ga nog een paar startersdingen halen en de rest haal ik erna. In juli zijn het nl. opnieuw solden! :p Moest ik dingen te kort hebben in het ziekenhuis kan ik m'n moeder en/of zus nog op pad sturen. Vinden ze geweldig! ;)

Mijn pakjes hebben ook allebei lange mouw en een lange broek.

Bij Prenatal had ik ook al mooie pakjes gezien. Van Nijntje (tja, hoe kan het anders :D) enzo. Die heb ik hier nog niet gevonden.
    Was gisteren in een babywinkel om een cadeautje te kopen voor een baby, maar die kleertjes daar vond ik echt niet mooi! Alleen jongens en meisjesspullen. Niks neutraals...

5. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Waarom ben ik van de
    lijst af ? Had de één en twintigste de 20weken en ben viertien juni uitgerekent

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Xaph wat leuk een jongentje :)

wij hebben hier morgenavond een pretecho. Van de week kado gekregen van een vriendin van me.

7. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Xaph een jongen super ! Dacht ik eigelijk bij jouw op
    de één of
    andere manier ook leuk dat je nu gericht kan shoppen

Jvtje welke zorgverzekering heb jij dan? Dus pretechos
    worden vergoed zeg je hmmmm nou ben wel heel beneieiwd scheelt geld

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik wacht tot me 20 weken echo en als ik dan niet weet wat het is dan ga ik voor een pret echo .

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo nieuwsgierig Melanina? :D

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja tuurlijk ik wil echt wel weten wat er in mijn buik leeft

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    #4331 nijntje1984, 13 jan 2010
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
    Als je een pretecho laat doen, ben je dan 100% zeker dat ze het geslacht juist hebben?

Want bij m'n nichtje was het op 20 weken een meisje en op 30 weken een jongen... Was wel geen pretecho, maar een gewone. Ze had gelukkig nog geen kleertjes gekocht maar wel de kamer al knalroze geverfd. ;)

Toch grappig dat sommige mensen zo nieuwsgierig kunnen zijn :D Bij mij zal dat wel nog gaan komen denk ik, maar nu heb ik er geen last van alleszins. Kan me alvast niet verspreken, want dat zou mij wel eens kunnen overkomen... :p

12. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Foekie, oogjes open!!!!

Je uitgerekende datum staat er gewoon in hoor!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik wil gewoon alles weten ben zo van aard haha
    wou het al weten voor we voor een baby gingen haha
    en me vriend wil ook weten wat het is .

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi!

Maar als jullie allebei willen weten wat het is, is het wel fijn. Mijn vriend wil het niet weten en ik kan niet tegen hem zwijgen, dus ja, dan wacht ik maar he ;)

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    begin hier wel steeds nieuwsgieriger te worden wou het eerst zelf niet weten maar het gaat kriebelen haha.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij mij valt die nieuwsgierigheid echt wel mee! Had het veel erger gedacht, maar dat komt misschien nog naarmate de bevalling dichterbij komt ;)

17. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik zou het niet kunnen om niet te weten wat het wordt
    ook al omdat ik namen zoeken zo moeilijk vindt, dus wij wachten gewoon tot we het geslacht weten. hebben we bij onze dochter ook gedaan.

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

pfoeh wat moet ik veel terug lezen.

Ik ga zo eerst eten, kids in bad, ff strijken en dan kom ik reageren.

Eetsmakelijk allemaal

19. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bij mij was het zo grappig dat ik voor de echo ontzettend nieuwsgierig was of het een jongetje of een meisje zou zijn en dat ik tijdens de echo alleen maar ingespannen mee zat te kijken of alles goed was. Je realiseert je dan ineens weer heel goed dat het in eerste instantie een medische echo is en dat ze tegenwoordig zoveel kunnen opsporen dat je wereld er ineens heel anders uit kan zien.

Ik zat dus mee te kijken: Hersentjes mooi symmetrisch, bovenlipje dicht, hartje klopt mooi regelmatig, ruggengraatje mooi dicht, he een piemeltje, verhip is het een jongetje? Was ook geen ontkennen aan hoor, we zagen het zelf zo duidelijk! Nou wilden we het ook graag weten, dus prima zo.

20. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo lieve meiden,

ik ben hier een lange tijd niet geweest.
    het gaat hier namelijk niet zo goed.
    met 14 weken kreeg ik ineens een hele heftige bloeding en ben ik gelijk opgenomen in het ziekenhuis voor een paar weekjes, omdat de kleine zich nu al wilde laten zien.
    de palcenta ligt voor de uitgang. dus vandaar al dat bloed. aangeizen dat het voor mij veel kwaad kan hebben ze tot nu toe ingeplang om met 26 weken het kindje maar te laten komen. of het moet dan goed gaan. heeeel goed.
    ik krijg in ieder geval een keizersnee want het kindnje kan er zo niet uit.
    volgende week hebben we de 20 weken echo. ze hebben me best bang gemaakt dat het kindje door dit een zuurstofgebrek gehad zou kunnen hebben. dus we hopen maar dat alles goed is.

naja even me verhaaltje in het kort. ik beloof elke dag even te reageren.

ik zou ook graag nog een buddy hebben.

liefsss

Deel Deze Pagina