Zo gaan we het hier ook doen denk ik! @sannnniee,heel erg veel sterkte,hopelijk lrijgen jullie ook gewoon een mooie gezonde baby.Fijn als je ons op de hoogte wil houden.
O moettie ik zag het alleen me afspraak voor de 20weken echo aast er niet meer bij Sannie meid toch! Bn je nu weer thuis? Moet je plat? Meid ik wens je het beste en we leven met je mee, heb eergister nog een baby op t zien geboren worden met 26 weken het waszwar voor de ouders en het kindje maar het kwam gelukkig helemaal goed zo klein was het dus heb vertrouwen in je kindje ze zijn soms verbazingwekend sterk ik duim voor je dat je een gezond kunde op deze wereld mag zetten en dat het langer dan die 26 weken blijft zittn meid
Jeetje sannnniee wat een naar berichtje...Wat zul je in stress leven zeg..het is niet echt een fijn vooruitzicht als ze je nu al zeggen dat ze de kleine met 26 weken gaan halen. Ik hoop dat alles goed blijkt met de kleine als je de 20 weken echo hebt en dat het nog iets langer mag duren dan 26 weken voordat hij/zij gehaald word. Voor nu wens ik je heel erg veel sterkte!!
@ Jvtje Mn man is een schatje maar dat komt ook omdat ik best wel zware bekken instabilitiet heb. (dit wordt erger naarmate de baby groeit) Bij mn vorige zwangerschap hielp hij me juist minder terwijl ik t tog hard nodig had want een uurtje werk zorgde al voor 2 uur zitten van de pijn. Vrijdag mag k dan eindelijk naar de vk ben zo benieuwd maar de dagen gaan zo traag hahha wordt ongeduldig volgens mij. Wil t nou ook allemaal wel weten hoe ver ik nou precies zit. Ik voelde mn oudste met 17 weken en 1 dag. En 4 en halve week later voelde mn man t ook. @ Minifien Gewoon de kamer schilderen zodat jij dat wilt. De kleine beseft t tog pas als hij of zij een jaar of 3 is. @ Nijntje Mijn oudste paste al geen 50 meer, daar moest ik gelijk aan 56 beginnen. Mijn jongste heeft maatje 50 hooguit 3 weken gedragen. En lekker doen waar jullie je het prettigst bij voelen een kinderdag verblijf of onthaalouder @ Duimpje Ja gelukkig trekt het bijna allemaal goed naarmate je "Groter"wordt Ohoh een schoonmoeder zonder meisjes daar heb je dan wel kans op. Misschien dat een hint helpt. @ Melanina Ja je hebt hele mooie muurstickers hoop dat je de goede kan krijgen die je graag wilt. @ Moettie30 Wil je mijn afspraak er ook bij zetten 15 januari krijg ik een echo, thanks @ Meisje89 Spannend is het he, maar t wachten duurt zooooo lang hihi @ Xaph Een jongetje wat leuk ik heb er ook 2 echte mama's kindjes. En blij dat je 20 weken echo goed was is tog altijd een opluchting. Ja de verhalen van dat je dr pas achter kom als je aan t bevallen bent. T zal je eerste zijn poehh eehh denk dat ik gek zou worden, werd met 31 weken al gek. @ Pat ik ken t een te lage bloeddruk mijn laagste gemeten tijdens mn zwangerschap was 90/50 ik moet dus elke zwangerschap drop eten als een gek, terwijl als je een normale bloeddruk hebt dat absoluut niet mag. Gelukkig heb je weer een sterke hartslag gehoord toch een grote gerust stellig ook al had ik liever een echo elke keer maar dat gaar natuurlijk niet hahaah, ik wou altijd naar mn mannetje kijken. Heerlijk is t he als je de kleine weer voelt zo speciaal. @ Sannnniee Ooeeh das minder, hoop dat t allemaal goed gaat en dat de kleine zo lang mogenlijk in je mag zitten. En als t zo vroeg komt dat alles mooi mee zit. Ik duim voor je. Ik heb bij mn jongste een pret echo gedaan maar hij lag met zn gezichtje de hele tijd tegen de baarmoeder wand aan dus kon je zn gezicht heel slecht zien wel was t geslacht overduidelijk te zien. Hier ook een nieuwschierige mama wil t erg graag weten wat t geslacht nou wordt. Maar ben helemaal niet bang voor de 20 weken echo, ik zie t allemaal wel. Ga gewoon uit van t beste als er iets is dan is t zo.
Ik kreeg een berichtje of alles goed is. Ja hoor alles is goed. Ik heb gewoon niet zo erg veel te melden, en lees soms dus mee. Ik voel de baby al 8 weken lekker bewegen. Ik heb last van bekkeninstabiliteit waar ik therapie voor krijg, en dat lijkt te helpen. Ben lekker verder aan het groeien, zo groot dat de mensen om me heen al vragen hoe lang ik nog moet... Tja, dat was het. Meer heb ik nog niet te melden. Maandag naar de VK, dinsdag 20 weken echo. We willen graag weten wat het is, en de wereld mag het weten wanneer het geboren is. Een buddy heb ik al staat ook op de lijst dacht ik. En zij heeft onlangs ontdekt ook zwanger te zijn, dus ik ben erg blij.
Hoi dames, Zoooo er is heel veel bijgekletst de afgelopen dagen. Ik heb even snel gescreend en zag dat Roosje vooral goed bezig is geweest haha. Verder weer blij om te lezen dat er weer goede echo's zijn geweest en het geslacht ook al bij een paar bekend is. Spannend hoor, ben ook erg nieuwsgierig. Sannie wat een heftig verhaal, dit is niet bepaald een onbezorgde zwangerschap. Ik hoop dat het kindje zolang mogelijk zal blijven zitten en dat hij/zij gezond ter wereld zal komen. Ik heb niet veel te vertellen, alles gaat gewoon goed. Ik ga wel weer wat vaker bijlezen op een dag want vind het nu jammer dat ik niet op iedereen reageer.
Ook hier iemand die een berichtje keeg of alles goed was ! Nou gelukkig wel....nog steeds wel erg misselijk s avonds en ook nog af en toe overgeven maar verder alles prima. We hebben 29 dec een pretecho gehad en daar kwam uit dat we een meisje krijgen !!! Helemaal super, mn vriend heeft uit een vorige relatie al 2 kids en dat zijn 2 knullen dus ben er erg blij mee. Heb 26 jan mn 20 weken echo en vind het best spannend. Zag hier al een aantal goed echo s voorbij komen, gefeliciteerd meiden ! Ben hier een hele poos niet geweest omdat ik op een gegeven moment het overzicht kwijt was, het was zooooo druk. Kon het echt niet bijhouden. Heb ook dagen overgegeven en had dan echt geen zin om te schrijven ofzo. Ga proberen om nu zoveel mogelijkt e schrijven en te reageren meiden !
Hahahahahah wie ikke Ik deed ook altijd mee met april mama's 2007 die waren zo druk aan t kletsen dat ik er soms een uur achter zat om terug te lezen en dan moest ik nog gaan reageren. Maar had toen een andere naam, en w8woord kwijt en dat mail adres heb ik niet meer dus ja dan een andere naam hahaha. Dus ik ben een super druk forum gewend dus dan doe ik t hier lekker fantiek en maybe steek ik jullie wel aan hihih
BUDDY'S: Ik zie al aardig wat berichten voorbij komen over buddy's. Ik wil deze lijst graag gaan opstellen, zodat we weten wie wie contact als er wat is. Maar...... niet iedereen is hier actief! Dus ik denk dat het handig is als de mensen welke een buddy willen dit in pb naar mij zetten, dan koppel ik straks iedereen aan elkaar. (als je voorkeur hebt voor een bepaald iemand, is dat natuurlijk geen enkel probleem! ) Ik zal hier dan een lijst van maken. Telefoonnummers kunnen hierbij, maar dat hoeft niet! Over de lijsten gesproken, misschien is het een idee om een adreslijst aan te leggen (in word) en deze 1 x door te mailen en daarna wanneer er wijzigingen zijn (bijv verhuizing, naamswijziging ed) Ook leuk voor de kaartjes straks
Oja, zijn hier nog meer meiden die Hyves hebben? Meld je aan Juni2010 Mama's - Hyves.nl Denk dat velen het wel leuk zouden vinden om je ook eens zo te leren kennen (althans... ik wel!)
ik kom niet vaak op hyves maar kom er binnenkort ook bij ooh koppel me maar aan iemand maar t zal wel t makkelijkste zijn dat iemand die begin juni moet bevallen iemand van half juni heeft dat er wat tijd tussen zit, straks lig je samen te puffen hahaha
hebben jullie ineens ook veel meer lekkere trek dan voorheen? Ik heb de hele avond zin om te snaaien... Heb net banaan met chocolade klaar gemaakt in de oven... Hoe fout! Maar wel erg lekker.... Terwijl ik me er zo van bewust ben dat elke kilo die er nu te veel aankomt, straks zo moeilijk afgaat.... Zó frustrerend...! ARRGGHH!