juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    whahahahahha ja inderdaad :$

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

IK lees dagelijks met jullie en denk dat ik het voorlopig ook nog wel blijf doen. Vandaag een week geleden dat wij het vreselijke nieuws hebben gekregen, ik voel me af en toe dan ook behoorlijk )(*%$%# .
    Ben blij te lezen dat het met iedereen goed gaat.
    Lieve allemaal een hele goede zwangerschap gewenst. Over anderhalve week moet ik voor controle en verdere onderzoeken.
    GENIET VAN HET ZWANGER ZIJN !!!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lin71 een hele dikke Knufffffffffffffff.

Gewoon zomaar omdat je het verdiend
    Bekijk bijlage 43528

4. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ roosje: welkom hier

@ Priscilla: veel plezier met de echo vandaag!

Hier gaat alles wel goed, nog wel steeds erg moe, ben benieuwd of dat nog minder zal gaan worden. Ook wat duizelig bij het opeens opstaan soms.

Morgen naar de verloskundige samen met mijn moeder, leuk dat ze ook eens mee gaat, hopelijk horen we weer een heel mooi hartje kloppen!

5. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Lin: Succes met alle verdere onderzoeken. Ik wens je heel veel kracht om het een plaatje te kunnen geven. En alleen nog maar positieve dingen voor je in de toekomst!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @ Dagdroom mischien eens vragen om je bloed te laten prikken..mischien heb je bloedarmoede.
    ik kreeg foliumzuur en staaltabletten voorgeschreven van de gyn.
    voel me nu heerlijk en lang niet zo moe meer als eerst :D

7. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Silvia: de vorige keer was mijn bloed helemaal in orde dus daar lag het niet aan. Wel een wat lagere bloeddruk maar dat was ook prima. Maar hoop me binnenkort ook een stuk energieker te voelen. Fijn dat jij je een stuk beter voelt!

8. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    He dames,
    Ik heb mij heel lang geleden bij jullie gevoegd, maar eigenlijk nauwelijks van mij laten horen, wel heel leuk verhalen te volgen hier en daar.
    kleine info update: Inmiddels ben ik na 2 rondes clomid 18 wk zwanger en eigenlijk gaat het prima! Wel heb ik het gevoel een cyste aan de linker kant te hebben (geel lichaam wat nooit is afgebroken?). Vanmiddag krijg ik een vervroegde echo om dat te checken (en misschien ook even snel kijken of er wel of geen piemelemans te zien is;)?) En dan krijg ik de 25e een echte uitgebreide 20wk echo, wat een luxe he! Ik klaag ook niet.
    Nou meisjes, nogmaals super gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, maar ook heel veel sterkte aan diegenen, in bijzonder Lin ,dat het helaas niet zo moest zijn, wat vreselijk en dan als je al zo ver bent...heel veel sterkte..hopelijk valt lichamelijke pijn mee, naast de wsk grote emotionele..

Mocht er iemand ervaring hebben met cystes die al of niet verwijderd werden hoor ik het graag!

Liefs suzie

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Welkom aan de nieuwe meiden.
    het gaat toch wel snel he, we zijn bijna allemaal al aan de helft. wie had dat kunnen denken toen we met dit topicje begonnen.
    ik wil ook wel graag een buddy. zal zodadelijk m'n gegevens doorpb'en.

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heel snel ff

@nijntje1984 ik wil je buddy wel zijn hoor als jij dat ook wilt ;)
    ik pm je wel ff

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heel graag Roosje! :) Ik heb je een pb teruggestuurd.

@ dagdroom: Hier ook eentje wat nog steeds moe is. Het enige dat bij mij geholpen heeft is 2 weken vakantie met Kerstmis. Toen kon ik alles op mijn tempo doen en rusten wanneer ik wou. Maar nu weer terug 38u aan't werk, dus dan is't wat minder... Zorg dan maar dat ik voldoende slaap 's nachts en 's avonds na m'n werk doe ik niet meer zoveel.

@ Lin: Fijn om weer een berichtje van je te lezen! Denk nog dagelijks aan je *knuf*.

12. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Lin knuf voor jouw meis en fijn om wat van te horen je hoort bij ons meid , knuf!!!

Hier rustig vandaag , krijg wel een oproep voor de Arbo arts dus ben benieuwd de verzuimmanger van
    mijn bedrijf zei al weer datnhet een formaliteit was en ze zeker was dt hij ook zal
    zeggen dat ik niet
    meer hoef te werken. Ga er toch een stuk relaxter heen hhaha wat Moe ik van die afspraak verwachten? Gaat die me ook onder denloep nemen? Of is het alleen een praatje?

Ga zo naar de winkel ga boerenkoolstampot Maken met Hema worst , en word langzaam gek want wil weten wat het is jongen Meisje??????? Kan iemand ff in zijn glazenbol voor je koekeloeren?

13. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nog niet zo heel lang actief op het forum en zag ineens iets voorbij komen van juni 2010 mama´s. Het is wel op de valreep maar ik ben 30 Juni uitgerekend....

Groetjes

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    #4414 nijntje1984, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
    @ meisje1982: welkom!

@ foekie: Moet je nog lang wachten voor je een volgende echo hebt?

Hi hi, hier is er iemand wakker geworden! :D Is echt geweldig om te voelen. Kan al bijna niet wachten tot het echte schopjes worden... ;)

15. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    sorry, maar even ego: wij krijgen een jongen!!

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Leukkk :) een jongen :)

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Meisjes1982 welkom en gefeliciteerd

18. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Wil iemand mijn buddy worden? hihi

Hier gaat ie lekker....gister voelde ik een weeig gevoel in mijn baarmoeder.. neem aan dat dta de kleine was of niet???
    Dinsdag de 20wkn echo spannendddddd.........

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heey dames,

Mijn eten is helemaal verkeerd gevallen dus ff geen gebabbel van mij. Mn oudste net gedouchd, nu mn jongste in bad en dan gaan ze naar bed en mama op de bank bllhhh voel me beroerd.
    Ooh ik moet weer ingrijpen mn jongste loopt met de kittens te wandelen (zijn 5 weken oud).

doeggg prettige avond

20. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Hey roosje dt is minder pas maar op want er heerst buikgriep me man had verleden week overgeven je kent het wel drie vrienden ook al gelukkig ik en me dochter niet dusnhoop het niet voor je meid

Zo met alles
    opgeruimd opa at gezellig mee en staat nu boven met papa de droger te maken van mama zodat dochterlief ook weer vanacht in haar slaapzak kan slapen pffff wat een gemis zon ding

Deel Deze Pagina