juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heey dames,

ff een snel berichtje van mij.
    Wat een nacht.
    4keer wakker geweest en ik werd telkens na een droom wakker t enige waar t over ging was meisjes en roze hahahaha.
    Gister mn pa en ma verteld en ze waren er erg blij mee een kleindochter.

Ik ben nu ff te druk met reageren want mn oudste zit naast me aandacht te vragen doormiddel van kusjes.

We hebben hem ook gezegt dat hij een zusje krijgt zegt hij "ussie" en mn jongste zegt baby (zo lief hoe hij dat zegt, dan smelt ik helemaal)

Maar ga naar mn boys die willen met mama spelen.
    Gelukkig is papa vandaag ook vrij.

Liefs Roosje

2. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    Hey Dames,

ik ben (nieuw )hier. heb vorig jaar ook wat op deze site rond gekeken toen ik zwanger was van mijn eerste!
    mijn eerste is 13 juni 2009 geboren en dees beebje is uitgerekend voor 10 juni 2010! dus ze verschillen niet zoveel in leeftijd :)

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Welkom hier Missc!
    En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :)

4. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    Dank je!

vraag me af waarom mijn eerste ticker niet werkt...
    als ik hem instel en druk op opslaan staat ier er wel!

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik zie wel een ticker staan
    raar

6. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Pfff, wat heb ik veel bij moeten lezen.... wel erg leuk allemaal.
    Helaas kan ik me niet alles meer herinneren, maar in ieder geval:

@audry: sterkte met het verwerken van het verlies van een goede vriend, en (heel dubbel) gefeliciteerd met de geboorte van je neefje

@belin: leuk dat je weer mee kletst

@ Xaph en roosje: gefiliciteerd met de goede echo's en fijn dat jullie kleintje het geslacht heeft waar je op hoopte

@ alle anderen met een goede echo: gefeliciteerd!!

@missC: welkom op dit forum en gefeliciteerd met je zwangerschap

@ iedereen die ik vergeten ben: Sorry,dat ik niet op jullie reageer, is de zwangerschapsdementie denk ik.

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Sooo leuk om te weten wat het wordt. Ben helemaal in de wolken en spontaan hebben we het thema van de kamer vanochtend bedacht. Als dat hem zeker wordt zal ik het hier ook vertellen. STOER voor mijn kleine stoere manneke.

8. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    O ja, bramtim. Jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd!!
    Leuk een jongen, stiekem hopen mijn mannetje en ik ook op een jongen

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    welkom missc. veel geluk met je zwangerschap

oohh ben zo jaloers op al die meiden die al weten wat ze gaan krijgen. hopelijk kan ik maandag hier ook komen melden wat het bij ons wordt.
    Gisteren al zitten zoeken voor babynamen. heb al een meisjesnaam gevonden. jongensnaam nog totaal geen idee. dus hopelijk wordt het weer een meid :)

10. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja hoor, ik ook. Gewoon poppen, knuffels, auto's, blokken, alles door elkaar. Zouden we ook doen bij een meisje ;) Elk kind is anders en hij moet alle mogelijkheden krijgen om zelf uit te vinden wat ie leuk vindt.

Ik ben zelf helemaal geen 'meisje-meisje', zat zelf altijd met auto's en Lego te spelen. Ik kan dan ook helemaal niets met die dochtertjes van vriendinnen die met van die roze engelenjurkjes en hoge hakjes aan K3 na lopen te doen. Maar als je er zelf een hebt groei je er in denk ik :p Het zou wel een mop zijn als mijn zoon later zo'n jurkje wil :D

11. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    En terecht, gefeliciteerd :p:p:p:p:p:p:p:p:p

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Gijsje: Ik had in het begin van de zwangerschap veel last van m’n darmen en diarree. Nu is het iets beter. Kan soms wel een paar dagen niet naar toilet gaan, maar heb daar niet echt last van. Ben nu 2 dagen na mekaar zo vaak moeten gaan, dat m’n buik ook ineens wat minder is… Maar ik voel wel duidelijk het verschil tussen mijn darmen en iets met de kleine.

@ Roosje: Wat leuk zeg, een meisje! Je zal wel helemaal in de wolken zijn! ;)

@ stella0610: Ik heb voorlopig een leuke top en bloesje voor erover. Moet dus nog een broek of een rok hebben Maar als ik ergens een mooie tuniek vind, kan het zijn dat ik voor de tuniek ga.

@ maxi: Hier ook een late 20 weken-echo… Voel mij vandaag ineens heel onzeker ook. Gisteren verlof gehad en veel weg geweest, dus niet echt opgelet of ik iets voelde. Vandaag de hele dag al aan’t opletten en m’n vriend al eens op m’n buik laten duwen (weliswaar voorzichtig, maar blijkbaar komt daar toch al reactie op) en ik voel toch wat. Dat maar snel die echt schopjes komen!
    Inderdaad geen champie voor mij, maar vind dat toch niet echt heel lekker. Dus dan gaat dat wel :D

@ MissC: Welkom! En leuk dat je kindje maar een jaartje schelen! :)

@ iedereen: Bedankt voor de felicitaties voor ons huwelijk! :D

@ hier: Gisteren in de namiddag nog verder op zoek gegaan naar een babykamer en eentje gevonden dat helemaal naar onze zin was en heel scherp in prijs! Binnen dit en 8 weken hebben we het. ;)
    Voor de rest voel ik me niet zo super... Ben nog steeds zo moe, maar slaap nu 's nachts wel goed... Maar 's morgens ben ik ook mooi op m'n uur om te gaan werken wakker. Dus om wat bij te slapen, zit er voorlopig niet in.
    En vandaag precies 18 weken! Kan het niet geloven dat het zo snel gaat! :)

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Morgen ben ik 18 weken yeahhhh

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heeyheey,

Hier ben ik dan ff.... Mijn kinderen zijn gigantisch druk vandaag. Mijn oudste is vanmiddag een paar uurtjes bij mijn pa en ma geweest. En mn jongste lekker voor 2 en half uur onder de wol. En wat heb ik gedaan. De familie afgebeld en langs geweest zodra mijn jongste wakker was.

Net het eerste jurkje gehaald heel lief en roze. Nu nog kijken of ik ergens zo'n fisher price schommelwieg kan vinden. De kleine komt in de wieg te liggen waar ik, mijn zusje, mijn broertje en mijn 2 jongens in gelegen hebben.

Mijn opa en oma waren ook dol blij een achterkleinkindje en dan een meisje. Mijn andere opa en oma leven niet meer (mijn opa is in oktober 2009 overleden en mijn oma augustus 2002) de opa en oma die nog leven zijn 72 en 71 jaar dus hoop nog lang van ze mogen te genieten vooral mn lieve opaatje :)

Nu de kinderen zo naar bed. Voel me giganties opgezwollen vandaag. Mijn man heeft nu eidelijk het tegen zijn ouders verteld, maar dat is een lang verhaal waarom dat over de tel gaat ;) Komt misschien later wel.

Heb geen puf om te reageren sorry. Wilde alleen ff laten weten hoe mijn dag was. Totaal uitgeput ben ik nu pffff.... Zo lekker op de bank en onder een dekentje want heb t koud.

Meiden misschien tot zo en anders tot morgen ;) (morgen lekker gekookte mosseltjes eten bij paps en mams)

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Xaph: ik ben juiste wel meisje meisje hahaha. Maar geniet even hard van mn jongens hoor. Geen onderscheid absoluut niet. Mannen zijn meestal mama's kindjes he ;)

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ook op me ROZE wolk we krijgen nog een dochter. Helemaal verliefd zeg.

* en nu ga ik even terug lezen.

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Gefeliciteerd, vindt je t goed dat ik de roze naast je in gebruik houdt ;)

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hahahha gezelliggg je krijgt dus ook een meisje GEFELICITEERDD. Bakkie thee erbij met roze koekjes ;)

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Gezellig en daarna een stukje chocolade taart (heb ik vanmiddag gehaald)

De mannen dan maar een bakkie koffie

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Heerlijkkk hou van zoetigheid

Deel Deze Pagina