@MissC: welkom en gefeliciteerd! @Tihany: hoe is de echo verlopen? @nijntje1984: klinkt leuk en eenvoudig, broek met topje. Zelf ben ik helemaal niet zo van de jurkjes tijdens de zwangerschap, voel me dan zon klein dik propje (ben niet zo groot), maar denk eigenlijk dat het vooral mijn gevoel is. Ben benieuwd of ik daar in mei ook nog zo overdenk, normaal ben ik helemaal van de jurkjes als het mooi weer is. Fijn dat je een babykamertje hebt gevonden tegen een fijne prijs. @xaph: ben ook niet zon meisje-meisje, speelde vroeger vooral rollenspellen. Draag nog steeds vrijwel nooit hakken en make-up. Wel jurkjes en rokjes in de zomer. Mijn dochtertje is wel volledig roze, maar ook toch wel stoer. Speelt wel met poppen, maar vooral ook met playmobiel en dergelijke. @Patricia: leuk een meisje! Ook ik moet nog even geduld hebben, bijna 2 weekjes nog. Heb de 20wk echo als ik bijna 21 wk ben. Stella
Ik heb m'n 20wkn echo volgende week dinsdag,dan ben ik 18wkn en 6dgn,ik vond het ook vroeg maar blijkbaar moet een 20wkn echo tussen week 18-22 plaats vinden.Ik hoop wel dat ze kunnen zien of het een jongen of meid is aangezien ik een extra isleerlaagje van mezelf heb
Dacht ik ook oh als ik een meisje krijg echt geen roze hoor en niet van die tuttedingen (ben zelf niet zo namelijk dacht ik dus wel). Ik ben helemaal omgeslagen toen me dochter werd geboren het steeg naar me bol haha. Koop nu jurkjes rokjes zo leukkkkk.
Wat leuk dat je nog een opa en oma hebt. Dat is een van de voordelen van jong moeder zijn he? Mijn opa's (waar ik supergek op was) zijn al 20 en 10 jaar geleden overleden. Mijn beide oma's vorig jaar kort na elkaar, een daarvan heb ik een aantal weken aan haar sterfbed begeleid. Tussendoor overleed ook nog een goede vriend. Dat was dus een raar jaar voor ons. Hoewel ik het erg jammer vind dat de oma's hun achterkleinzoon niet meer mee gaan maken, waren we met onze familie echt toe aan een lichtpuntje aan het eind van het jaar en zijn we toch heel blij dat de timing toevallig zo uitkomt. Dit geeft echt een gevoel van het leven gaat door, de volgende generatie is aan de beurt.
Een isoleerlaag heb ik ook hoor (BMI net geen 30) en ik had de echo ook wat vroeg (19+5) maar het was superduidelijk te zien Je kunt natuurlijk pech hebben en dat het kindje met de beentjes over elkaar ligt of zo, maar dat kan je met 22 weken ook gebeuren. En als je het echt graag wil weten kun je altijd over een paar weken nog een pretecho doen.
Vanmorgen weer een mijlpaaltje We waren net wakker en ik voelde het kindje bewegen. Dat voel ik al sinds Eerste Kerstdag, eerst zo voorzichtig dat ik het niet zeker wist maar nu steeds duidelijker. Vanmorgen was het wel erg feest, dus ik heb mijn vriends hand gepakt en op mijn buik gelegd. Juist op dat moment, de grootste schop die ik tot nu toe gevoeld heb. Mijn vriend heeft het kindje dus ook gevoeld Erg leuk, vooral omdat hij morgen voor zijn werk een week naar het buitenland moet. O ja, ik heb de foto van de echo geupload: Dat ding voor de buik is een been trouwens
Ik heb heel veel geluk gehad dat ze nog leven Mijn man heeft ook nog 2 oma's. en mijn opa heeft zn achterkleinzonen nog wel gekend dus ze hadden 4 opa's en 5 oma's. Mijn oma die in 2002 is overleden zou t geweldig hebben gevonden die woonde in t huis hier 6 huizen vandaan. De was hier dan wel tot vervelends toe geweest. Maar zoals je zegt tijd voor de volgende generatie mijn ouders zijn nu 47 en 46 jaar en die van mijn man 53 en 49 jaar Dus ng redelijk jong allemaal. Ook al scheeld t wel dat ik de oudste ben en aan de ene kant van mijn fam het oudste klein kind
Priscilla...ook op je roze wolk, gefeliciteerd ! Ik weet sinds 29 december dat we een meisje krijgen en mn roze wolk wordt alleen maar groter haha Roosje, hopen idd dat het geen migraine wordt, bah Hier alles goed. Lekker wezen shoppen vandaag en weer een hoop leuke dingen gekocht met weer een enorm roze gehalte Nooit vewacht dat ik dat zou doen maar toen ze zei dat we een dochtertje kregen sloeg ik om. Ik ga mn mandje zo lekker in..ben gebroken. Slaap lekker
pagina 450 alweer pff gaat snel hihihi ik wil ook naar bed maar heb hier 4 schattige kittens van 5 weekjes oud die willen knuffelen en ook mee typen
@Roosje Gaat jouw kat ook anders met je om nu je zwanger bent? Die van mij is veel aanhankelijker geworden en is haast niet van mijn schoot weg te slaan. Als ik met de laptop op schoot zit moet ze per se tussen mijn buik en de laptop in, dus niet op mijn buik maar er tegenaan. Het komische is dat het kindje daar harder van gaat bewegen. Die hoort die rrrrRRRRrrrrRRRRR natuurlijk vlakbij Of hij het gezellig vindt of irritant weet ik natuurlijk niet, maar kan me niet voorstellen dat het kwaad kan en vind het wel erg gezellig
het kan geen kwaad bij mij vliegen de kittens over mn buik heen met spelen. Mijn katten komen pas als de kids op bed liggen anders is t niet altijd even veilig. Ik lig nu iedere avond met mn kittens bij me en een andere kat dat was een kitten van vorig jaar waar ik geholpen heb bij de keizersnede. Daar heb ik een hele speciale band mee. Ze geeft ook kusjes. Heb honger dus nog maar een mandarijn hahaha
we gaan zo maar weer eens naar bed morgen weer vroeg op voor mn jongens. maybe laat man lief me een keertje liggen hihiihi truste allemaal en tot morgen hoop dat ik morgen wel kan reageren (op de goede manier) maar lees wel alles mee hoor
goedemorgen mijn kat van 6 maanden deed toen ik net zwanger was heeeel raar nu ligt hij vaak bij ons beide alleen als ik met me angelsound bezig ben komt ie er altijd bij haha
Ego berichtje: vandaag 20 weken zwanger Op naar aanstaande vrijdag dan heb ik mijn 20 weken echo!!!!!!!
@ silvia: Joepie! Alweer een mijlpaal bereikt! @ Priscilla: Gefeliciteerd met je meisje! @ Roosje: Het lijkt me enig als je dolgraag een meisje wilde en al 2 jongens hebt, dat je nu helemaal los kunt gaan in het rozeshoppen! Geniet ervan meid! @ hier: Heerlijk geslapen vannacht! Voel me als herboren! Merk nu wel duidelijk het verschil qua energie als ik ben gaan werken of als ik weekend heb... Jammer genoeg kan ik met mijn contract niet deeltijds gaan werken en deeltijds thuisblijven. In een ander statuut zou dat wel mogelijk zijn. Maar ja, we bijten door!
goede morgen allemaal, Ik mocht vandaag blijven liggen heerlijk, ook al was ik er om 9 uur als uit. Warm vanacht zeg had de kachel niet uitgezet. Dus rond een uur of 6 nog ff naar beneden geweest en een raampje opengezet zodat de ergste warmte weg kon, k dreef zowat mn bed uit hihihi. Silvia009 20 weken al gefeliciteerd op de helft. Kan je stiekem een beetje gaan aftellen. Nijnte1984: Hier ook heerlijk geslapen met een hele drukke baby vanacht.