juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Dat wakker worden snachts heb ik ook en ook ik kan dan niet meer slapen pfff haha
    Me boobs gaan nu wel pijn doen maarja heerlijk hoor zwanger zijn wel erg raar.

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hallo dames,

Ik wil me hier ook graag melden als juni 2010 mama.
    Ik heb nu een stuk of 5 testen gedaan in de afgelopen 3 dagen. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik eindelijk zwanger ben. Ik heb niet echt last van (.)(.) of misselijkheid. Ik heb wel enorme last van mijn onderrug. Dat heb ik ook altijd voor mijn NOD maar dan duurt het maar een paar uur tot de duvels op gang komen. Nu heb ik er al twee weken last van. Morgen ga ik een afspraak met de HA maken.
    Ik moet wel wennen aan het idee dat er nu een beebje in mijn buik zit:D

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja apart gevoel heh ik zit ook steeds aan me buik en praat steeds zelfs al tegen me beeb :)
    Ik heb 20 okt afspraak met de gynaecoloog :) zo spannend !!!!

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Meiden,

Wat een gezelligheid hier!!! Het slapen 's nachts is hier ook drama. Ik lig midden in de nacht gemakkelijk 1,5 uur wakker en 's morgens ook al heel vroeg weer wakker (ook door dochtertje!!). Maar goed, het hoort er allemaal bij!
    Verder ben ik nu niet meer misselijk, had ik eerst wel een paar dagen. Wel flink pijn in onderrug en heel snel een knorrende maag. Dus veel eten. En steeds heel koud!

Mvj, hier pas ik mijn broeken wel, ik heb wel het idee dat mijn buik iets meer opgezet is nu (ja, al die organen he, die plek moeten maken!).

Hebben jullie ook dat je steeds wilt wegdromen maar dan ook weer een beetje bang wordt dat het misgaat?? Ik zit dan bijv. al te tellen hoe en wat met verlof, maar dan schrik ik een beetje en wens snel dat alles maar goed blijft gaan, vind het zo ontzettend spannend allemaal weer!

Groet Snoozie

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja ik kan gewoon niet in de toekomst denken omdat ik gewoon heel bang ben
    Koud hebben herken ik heb het ook steeds zo koud brrrr
    Ik heb alleen het idee dat me maag iets opgezet is.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai lieve junimama's,
    goedemorgen!
    :)

gut, dat slapen en vroege wakker worden is echt irri he?

maar- het maakt allemaal niet meer uit! :D
    ik ben nog steeds zo intens blij en ook nog wel in shock, huil!

vanmorgen voor t eerst (na de bloedtest) getest, en een mooie 1-2 weken op de digi CB! :)

moest er wel even op wachten trouwens.

nou, mijn dag kan echt niet meer stuk. mooiste kadootje ooit.

fijne dag allemaal!!!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Klingel wat fijn voor je .
    Bij mij was het al heel snel duidelijk gelukkig net op tijd zwanger want zou me HSG onderzoek krijgen deze maand en was dr als de dood voor .

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haha melanina,

ja ik wist t al wel wegens de bloedtest, maar t ZIEN op een testje was toch onwijs emotioneel!

jij vlak voor de HSG toch maar aan de HCG gegaan? goeso! :D

ik vond de HSG ook een vreselijke ramp, dus kan me voorstellen dat je er bang voor was.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja en het grappige was een jaar lang steeds rond me ei geklust en geen resultaat en deze maand eigenlijk maar 2 keer geklust in deze maand wou ff rust en was er van overtuigd me ei gemist te hebben
    Maar zelfs hebben de zaadjes door de massage olie het eitje weten te vinden hahaha :)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nou, ik geniet met je mee, want ik heb ook pas vanochtend getest! :D Gefeliciteerd meid!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja ik ken me dag gevoel dat ik teste ook nog
    Alleen ik raakte in een paniek aanval ipv op me roze wolk haha

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Maar na een mk denk ik dat dat heel normaal is. Je hebt het al eens weten misgaan en het enige dat je kan doen is hopen en duimen...

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja alleen wist ik toen niet dat ik zwanger was
    dag voor NOD toen nega getest en toen kwam me ongie dacht ik en 2,5 week later weer een test die was licht positief waarom ik weer testte is een te lang verhaal .
    En wat daarop volgde was een hel .
    2 operaties en lange revalidatie daarop volgend .
    Maar nu mag ik genieten

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb altijd regelmatige cyclus gehad. Voor en na de zwangerschap van mijn eerste. Sinds de mirena verwijderd is werd mijn cyclus onregelmatig/vaag. Het lijkt op langer, maar zelf heb ik het idee dat ik het bloeden oversloeg. Want kreeg wel ei- en ongiklachten op de normale momenten. Maar geen bloed.... Deze laatste cyclus heb ik drie cb digitesten gebruikt in sep. Alledrie negatief. Ik ben toen gaan tempen omdat ik me zorgen maakte, en vond na twee dagen vermoedelijk mijn ei. Heb dus weer netjes afgewacht en ging na mijn lf-fase testen in de veronderstelling dat hij negatief zou zijn. Nou hij was zo positief dat de teststreep verscheen nog voor de controlestreep. Dus cb digitaal gedaan. En die zei 3+. Ik zou dus langer zwanger kunnen zijn, maar ik denk van niet. En dat ik gewoon snel/veel HCg aanmaak. Was bij mijn 1e ook zo snel knalpositief.
    We gaan dus waarschijnlijk een vervroegde echo krijgen.

Klachten: gevoelige tepels en verminderde melkproductie. Hele lichte vlagen van misselijkheid, midden in de nacht wakker, moe, veel plassen. Nu al niet meer op mijn buik kunnen liggen (zeer), herken ik ook van mijn eerste. Rommelende darmen (lucht) en elke dag ontlasting (normale geen dia).

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    wel grappig om te lezen dat iedereen slecht slaapt :)
    Dus dat word dan veel geklets in dit topic snachts haha

16. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Goede morgen,

Wat een gezellig forum hier, steeds meer geklets en zwangeren dames!
    Het valt inderdaad op dat slecht slapen. Voor mij nog 1 dagje werken en dan kan ik twee dagen uitrusten. Ik werk op een logeerhuis voor kinderen met beperkingen, en daar horen dus ook weekenddiensten bij.

Een fijne zondag allemaal!

Groetjes Dagdroom

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    gelukkig werk ik gewoon door de week met op de woensdag vrij
    ik werk op een kdv

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Fijn om te lezen dat meerdere meiden last hebben van hun buik en darmen pfff.
    Vandaag een testje gedaan met de Clear Blue Digital, 2-3 weken zwanger!! Haha, wat een spanning om daarop te wachten zeg.

Ik heb ook last van dat slecht slapen en de dia 's ochtends. 's Avonds is het bij mij meer obstipatie. Mijn borsten doen nog niet veel pijn, daar zit ik op te wachten ;)
    Wel last van vlagen misselijkheid.
    BEN BLIJ MET ALLE KWAALTJES!!! WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO

@Klingel goed idee dat boek, ga eens even op Bol.com kijken of ik iets kan vinden.

Liefs

19. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Klingel, ik heb dat boek ook in huis, echt super. Heb er enorm veel aan gehad bij mijn vorige zwangerschap en ik ga het ook nu weer lezen!

@Nieuwe zwangeren: WELKOM

Gisteren lekker een avondje weggeweest, had maar verzonnen dat ik geen wijntje nam omdat ik moest rijden. Zou het zooo graag aan iedereen willen vertellen maar vind het echt nog te vroeg. Misschien dat we het wel aan onze ouders vertellen als ik de intake bij de VK heb gehad maar verder wil ik wachten tot de echo(pfff dat duurt dus nog even).

Nu ga ik even opschieten, mijn ouders komen zo op de koffie en het huis verdient wel een opruimbeurt ;)
    Fijne dag iedereen

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ik geniet ook van alles kwaaltjes hoor maar ben blij als ik het van de daken mag schreeuwen

Wie hebben jullie het verteld ?? en waneer mogen andere het weten?

Deel Deze Pagina