hoi meiden ik had een vraagje misschien een beetje een rare hoe doen jullie kwa sex ik durf het eigenlijk niet klinkt misschien raar zal wel tussen me oren zitten maar ben bang dat het zo meteen fout gaat ben ik de enigste die er zo over denkt?
Ik meld me hier ook! Ik ben nu voor de 4e x zwanger, waarvan 2x een mk achter elkaar.Durf nog niet hardop te juichen. Ga morgen bellen naar de gyn voor een echo.. Ik ben wel ontzettend moe, en een opgeblazen gevoel in mijn buik.
de 1e x had ik een echo van 8 wk alles goed , toen bij de 12 wk echo geen hartje meer en was het overleden met 9 wk Helemaal niets gemerkt geen bloed of krampen. Ben toen met 13 wk gecurreteerd omdat het niet vanzelf kwam. Bij de 2e kreeg ik krampen met 5,5 wk, daarna bloed en gecurreteerd met 7 wk. Dus ik zit nu gewoon in spanning
sonja wat een verhaal van je zal wel een hele spannende tijd worden voor je ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan voor je
mijn verhaal is echt heel vaag dag voor NOD nega test toen ongie (dacht ik) maar bleef vloeien ik moest toch naar de gyn dus dacht doe uit voorzorg weer een test licht positief het was weekend dus ik naar de huisartsenpost en daar door verwezen naar de gyn . vruchtje was weg maar me hormoon bleef stijgen dus kijk operatie daarbij is een adertje gaan lekken . Dus weer ok op buikoperatie 6 dagen ziekenhuis en 6 weken later kon ik weer langzaam aan het werk.
hallo allemaal, Hier een nieuweling voor juni 2010 (1e keer zwanger). mag ik gezellig meekletsen hier?
Bright, Ja, ik zie nu dat ik me heb vergist. Ik gebruik geen davitamon maar gravitamon. Enfin, dat is ook maar 2 letters verschil. Bij mijn vorige zwangerschap begreep ik dat ik geen gewone multivitamine moest gaan slikken (maar dat was veel verder in de zwangerschap, toen ik kramp in mijn benen kreeg 's nachts), omdat je dan van sommige andere dingen te veel zou binnenkrijgen. Ik heb jarenlang geen foliumzuur meer geslikt, omdat je er dan zo elke dag mee bezig bent, maar sinds ik dit voorjaar bij het ziekenhuis aanklopte en op mijn kop kreeg, ben ik weer gaan slikken. Dat stelt mij nu wel gerust, want nu slikte ik dus al toen ik (spontaan!) zwanger werd. Sabine, Het schijnt geen kwaad te kunnen, maar ik herken je gevoel. Sonja, gefeliciteerd! Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Krijg je nu extra controle, of zeggen ze dat je maar moet afwachten? Luckybird gefeliciteerd! Klets gezellig mee. Stella
vit min A is niet goed als je zwanger bent heb ik een keer ergens gelezen dus daarom heb ik een supliment speciaal voor zwanger vrouwen van de tuinen
ik klets ff niet zoveel mee, want ik ben echt zo moe en misselijk dat ik ff geen pus heb om te lezen of te schrijven
hallo, ik zou ook graag mee willen kletsen want wij zijn zwanger!! heb 4 dagen geleden positief getest. hebben in totaal 11 rondes er over gedaan. heb over 2 weken al een 1e echo bij de gynecoloog (ben dan precies 6 weken), dit omdat ik een cyclus had van 23 dagen en een eisprong op dag 13-14 waardoor er waarschijnlijk een te korte luteale fase zou zijn wat dus weer resulteerd in geen zwangerschap. het eerste onderzoek (na zaadonderzoek en onderzoek of ik een eisprong zou hebben) was een hsg en die heb ik gelukkig af mogen bellen!! ik wens alle andere juni 2010 mama's een fijne tijd!!!
@ stella Ja ik moest gelijk bellen zodra ik weet dat ik weer zwanger ben maar krijg dan pas met 9wk echo. hopelijk op aandringen krijg ik het wat eerder. Man ik heb zo'n rotgevoel in mijn buik. Thv mijn navel voel ik steeds steekjes. Ik maak me nu weer zo druk... In al die tijden tijdens zwangerschappen en miskramen heb ik zoveel dingen in mijn buik gevoelt dat ik gewoon niet meer weet of het nu goed of slecht is. Dat maakt het nog onzekerder
Nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! Welkom hier! Thee: net als koffie zit er in zwarte thee theine. Kruidenthee daar zit het niet in (groene thee dus wel!). Sex: kan echt geen kwaad meiden! Gewoon lekker genieten, wanneer mama zich goed voelt is dat ook goed voor het vruchtje en later de baby. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap echt een heel hoog libido gehad, we hadden nog nooit zo'n goed sexleven gehad, hahaha!!! Dus, lekker blijven vrijen hoor! Hier vanmorgen nog geschreven dat ik niet meer misselijk was, nou, dat kreeg ik vandaag dubbel en dwars terug, ben echt heel misselijk geweest! Jeetje, meiden van de mk's, wat een nare verhalen zeg, ik ga super duimen dat het hier bij iedereen allemaal goed zal gaan! Groet Snoozie
ach ik drink gelukkig maar 1 bakje koffie en miss 2 kopjes thee op een dag verder drink ik bijna alleen maar water meer lust ik bijna niet .