hahah tnx emmy! zo is het wel overzichtelijk!hahaha maar we zijn nog met een klein groepje....maar dat zal vast wel meer worden!
Ik ben ook 3 juni uitgerekend. Hoe moet ik dat in het lijstje zetten. (ben nog niet zo ervaren...of moet ik het hele lijstje kopieren ozo?) Voor de meiden die er bijgekomen zijn: Gefeliciteerd!!!!!
Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27, meike 4: 5: 6: desi23 7: babs81 8: Funkie 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: zo je staat erbij hoor meike!
Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27, meike 4: Eltime 5: 6: desi23 7: babs81 8: Funkie 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:
Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27, meike 4: Eltime 5: 6: desi23, duimpje 7: babs81 8: Funkie 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:
Hallo iedereen Proficiat aan alle zwangere Ik heb ook positief getest. Mijn uitgerekende datum is rond 8 juni. Ik kan het zoals jullie nog niet echt geloven. Voor mijn dochtertje Ruby van bijna 14 maanden had ik ook 2 miskramen gehad. Dus het is een beetje stressen maar ook wel genieten. Hebben jullie al gebeld voor een afspraak met de gyn? Groetjes Mandje xxx
hoi mandje gefeliciteerd! ik heb een zoontje van ruim 2, en afgelopen keren 2 keer miskraam gehad, waarvan 1 keer een curretage, dus hier ook nog een beetje stresse hoor! ik heb de gyn nog niet gebeld. maar denk wel aan einde van de week te gaan bellen, heb jij wel al gebeld? mag je ook vroeg komen voor een echo?? wij mogen met 6 weken komen, dat had ze vorige keer gezegd, maar weet niet of ik dat wil, want dat is wel erg vroeg, straks zie je geen hartje kloppen en zit je weer doodnerveus thuis, dus wij gaan dan voor tussen de 7 en 8 weken(nou ja als alles goed blijft gaan natuurlijk.
Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27, meike 4: Eltime 5: 6: desi23, duimpje 7: babs81 8: Funkie, mandje 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: zo mandje je staat ook op de lijst.
Proficiat juni mama's!!! Nog zo onwerkelijk, maar wel echt waar!! Liefs, Nijntje (nog net een mei2010 mama)
Dank je Desi! Vorige week voelde ik nog helemaal niks, maar nu begin ik me toch wel een beetje anders te voelen. Beetje snel emotioneel. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik voor mijn NOD al dat ik zwanger was, omdat ik toen zo ongelovelijk chagrijnig en emotioneel was. Dat was echt heel zielig voor mijn man hihi. Ik zat gister nog te denk van:ik ben helemaal niet chago of emo. Maar ik begin het nu wel een beetje te voelen. Hoe gaat het met jullie?
Hier ook een curretage moeten ondergaan. Ik denk dat ik morgen eens ga bellen voor een afspraak, je moet nogal vroeg zijn bij mijn gyn voor een afspraak. Bij mijn laatste zwangerschap heb ik al aan 5 weken mogen gaan omdat ik bruinverlies had, maar alles was toch inorde. Heb dan Utrogestan moeten nemen voor alle zekerheid. Maar ik wil zoals jou ook niet tevroeg gaan, want stel dat het hartje dan nog niet klopt, bezorgt alleen nog meer stress. Ik ga voor een positieve zwangerschap en vooral genieten. (dat ga ik toch proberen ) Veel succes met je zwangerschap en natuurlijk aan alle andere meiden ook!
Het groepje wordt al groter, gezellie. Het is mijn eerste zwangerschap dus heel spannend allemaal, leuk om het met meiden in dezelfde fase te volgen. Kunnen jullie het al wel geloven? Ik moet mezelf nog steeds knijpen af en toe. Ik heb al wel de gyn gebeld voor de eerste echo over drie weken, en MvM ook maar gebeld, die komen deze week langs. Meiden die zichzelf erbij willen zetten, even de latste lijst 'quoten' en dan de
Ik kan het eigenlijk ook nog niet goed geloven. Regelmatig kijk ik nog eens naar de test of het streepje er nog staat. Momenteel heb ik niet zoveel symptomen, ben nu juist ook ziek, keelpijn, hoofdpijn en heel veel snot. Kdurf ook niets te nemen van medicaties. Alleen die emo gevoelens ken ik uit duizende van mijn vorige zwangerschap, wat kan ik vlug wenen en nu zeker ik wat problemen heb met mijn werk. Maar trek het mij niet teveel aan, zwangerschap gaat op alles voor! Hebben jullie al symptomen?
ik vind het ook nog steeds erg moeilijk om te geloven, maar de testen blijven positief, verder merk ik nog niet zoveel, ja m'n borsten zijn gevoeliger, en rommelende buik, en wat moeier, maar verder nog niks.....ff afkloppen hahaha met de zwangerschap van ruben heb ik van week 4 tot week 20 overgegeven van de misselijkheid...
mandje: wat vervelend dat je ook een curretage hebt gehad...erg naar! ik vond het allemaal best heftig wat er dan op je af komt, hoe heb jij dat ervaren?? en inderdaad we moeten er ook van genieten...niet alleen maar stressen of het goed komt....het komt goed!!!dat moeten we denken ahhhaha
Ja van die curretage heb ik toch wel afgezien, omdat het echt onverwachts kwam. Wij hadden gepland om na de gyn voor een week naar de ardennen te gaan. We gingen dezelfde dag vertrekken, maar dat is dus anders verlopen. Maar ik had toch beslist om de curretage maar uit voeren nadat we terug waren, pas de donderdag. Dus heb ik ongeveer nog 2 weken rondgelopen met mijn dood kindje en het voelde helemaal niet raar aan. Het was meer als een afscheid. Natuurlijk heb ik het nog moeilijk gehad, gelukkig lag ik in een kamer van 2, dan moest ik mij wat sterk houden. Gelukkig was ik na 2 maanden al terug zwanger en kon ik het een plaatsje geven. Maar dat wil niet zeggen dat het terug slecht moet gaan. En ik wil zeker de toekomstige mama's geen schrik aanjagen. Het hoort er nu bij. We mogen in de eerste plaats blij zijn dat we zwanger geraken, want heel veel koppels proberen jaren en het lukt gewoon weg niet. Dus genieten zou ik zeggen. Desi hoe heb jij die curretage verwerkt?
Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27, meike 4: Eltime 5: 6: desi23,Blackeyedgirl, duimpje 7: babs81 8: Funkie, mandje 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: zo BEG je staat er alvast bij...tot snel hier op deze pagina