@sabse; ik had met name gisteren soms enorme ongi krampen. Ik holde a la minute naar de wc. Maar ik herinner me van m'n vorige zwangerschap dat ik dat toen ook een aantal dagen had. Het schijnt er dus bij te horen, tot een week of 5,6.
Ik heb ook helemaal geen zin meer in chocolade! Terwijl ik dat de vorige keer echt niet kon weerstaan...? Oh so you think you can dance begint weer (tik even in de reclame!), dus ik ga weer op de bank hangen met mijn derde kopje thee van de dag (prima toch?)
Hallo lieve mama s......... Allereerst voor alle nieuwe meiden, van harte gefeliciteerd ! Scorpion, balen dat je je zo voelt meis, hoop dat het snel beter gaat ! Ik ben lekker wezen shoppen haha heb niks gekocht. Alleen een agenda voor bij de telefoon en dan staat er bij elke dag beschreven wat er in je lichaam gebeurt ! Leuk joh.......Verder voel ik me prima, ben echt alleen zoooooooo moe. Heb vier winkels gezien en ben weer naar huis gegaan, tukkie op de bank gedaan Morgenavond gaan we weg. Ik ga met mn mannetje, moeder, tante en nicht naar het berenfeest in de ahoy. We hebben de kaarten al weken geleden besteld en gelukkig hebben we zitplaatsen besteld. Ik ga normaal altijd staan, maar deze keer maar niet zeker een voorgevoel haha. Zou het staan de hele avond nu echt niet volhouden pffffff
Ik heb tot nu toe (helaas?) weinig klachten. Af en toe een beetje zeurende "ongesteldheids"buikpijn. Wel 's ochtends en 's avonds een zwaar gevoel. Heb dan het gevoel dat als ik iets eet, dat het dan verkeerd gaat haha. Ben nu wel nog steeds erg moe. Dat was ik vorige week ook, maar toen dacht ik dat het aan mijn griep en luchtweginfectie lag. Ik kan overdag zo in slaap vallen, terwijl ik dat normaal absoluut niet kan. Eigenlijk hoop ik op meer kwaaltjes, dat zou mij wel een soort van bevestiging geven. En sorry, helemaal vergeten om alle zwangere meiden hier te feliciteren! Gefeliciteerd allemaal!
Lees dat bij meer meiden de broeken al strak zitten. Hier ook hoor Liep bij miss etam en daar hadden ze positie broeken hangen ( super leuke spijkerbroeken ) die waren nu 9.95 !!! Heb er gelijk maar twee meegenomen. Liggen nog wel in de kast maar, dat is geen geld toch !
Leuk dat je het al zo vroeg weet! Kan begrijpen dat jij het ook nog niet helemaal gelooft. Ik verwacht na een eerste bezoek aan de verloskundige een positiever gevoel erover te hebben. Hoe ga jij om met de angst dat het misschien mis kan gaan? Ik probeer er niet aan te denken, maar toch merk ik dat ik mijn blijheid probeer te beperken..
Yjc, de wereld is niet eerlijk. Geniet er maar van dat het zo gemakkelijk is gegaan. Inderdaad ken ik ook veel mensen bij wie het wel gemakkelijk gaat en dat is alleen maar fijn voor hen. Het enige waar ik me soms aan gestoord heb is dat sommige mensen er van uit gaan dat het bij iedereen gemakkelijk gaat. Daar moest ik ze dan toch even op wijsen (zo van: " het wordt wel tijd voor een tweede, vind je niet?" Tsja, dat gaat niet bij iedereen zo gemakkelijk.") Enfin, voel je niet schuldig! Alleen begrijp dat sommigen jaloers op je zijn. Sabse. Gefeliciteerd, een onverwacht cadeautje voor je? De angst herken ik, maar ik probeer er niet aan te denken. Mamamuts, gefeliciteerd! Nu maar hopen dat je niet bevalt op de verjaardag van je dochtertje (of juist wel?) Stella
hallo allemaal ! Alle zwangere meiden: gefeliciteerd!!! Ik begon met het lezen van pagina 1 maar na pagina 20 zag ik dat we inmiddels al in de 50 pagina's zitten.. Pffoeii! Dus maar even een sprong gemaakt. Ik ben ook een juni-mama.. althans ik hoop het te worden. 9 juni. Dus gelijk aan jou Layla ! Leuk om gelijk te lopen. In het begin (lees: pagina 1 t/m 20) was er een overzichtslijst. Wie wanneer is uitgerekend. Is die er nog? Liefs, Wil
Er is een website gemaakt speciaal voor juni mama moet je even een pb sturen maar schorpion volgens mij staat ook op een van de bladzijdes
Dankje, Ja.. de kans zit er in natuurlijk . Is wel lekker makkelijk, tegelijk de verjaardag vieren. @angsten; ja, die heb ik ook. Ook al heb ik het al een keertje mee mogen maken, je blijft je zorgen maken over vanalles. En dat blijft de hele zwangerschap doorgaan én daarna. (totdat ze 18 zijn... )
@wieweet, je kunt een pb naar mij of scorpion sturen dan zetten we jou op de lijst op de site die we gemaakt hebben stuur je gegevens met uitgerekende data fles/borstvoeding thuis/ziekenhuisbevalling hoeveelste kindje afspraken en wat je gevoel zegt qua geslacht
@belin, 9.95???wow dat is geen geld voor een spijkerbroek bij miss etam!! @nieuwe zwangeren, welkom, en gefeliciteerd!!
Ja hier een Juni 2010 mama!!! Die heel misselijk is de hele dag door en maar blijt plassen hihi... 2 dagen HEEL veel last van mijn buik gehad, maar dat is sinds vandaag gelukkig minder!
welkom nieuwe zwangere haha ik voel mij ook nog vrij nieuw hoor de werk week is weer begonnen weer een week waarin je een groot geheim mee draagt . Ben vanaf zaterdag niet misselijk meer maarja komt misschien omdat ik veel rust heb genomen dus kijken wat vandaag brengt.
Goeiemorgen meiden......vandaag zijn we lekker saampjes vrij, heerlijk ! Desi ..... nee is toch geen geld. Ben echt niet van plan om hele dure zwangerschapskleding te kopen. Heb ook een zwarte driekwartbroek gekocht daar die was 12.95 ! Heb nu dus drie broeken voor 32.95 haha das mooi he. Ik ga je iedere dag maar ff aanspreken want heb weer heerlijk tot kwart voor acht geslapen
hallo allemaal! @nieuwe zwangeren: welkom en gefeliii! woei, wat veel geschreven. ik hoop dat bijhouden gaat lukken..... komt er hier ook wel eens een soort lijst voorbij waarop je ziet wie wanneer zou bevallen en met afspraken? op die manier zou ik makkelijker iedereen leren kennen denk ik @hier: minder moe, (meteen stress! ) en voor de rest helemaal blij. geloof t nog steeds amper, dat t eindelijk is gelukt, maar we zijn dus echt supergelukkig. gister de opas en omas verteld, heeel emo allemaal! @thee: buh, mag alleen kruidenthee? en dan weer bepaalde niet toch? @gewone vitaminepillen: ik heb begrepen dat je daarmee erg moet oppassen vanwege de soms te hoge vita A dosering! nu eerst bloedprikken en dan eens lekker in de boeken die eindelijk open mogen snuffelen. fijne dag allemaal!
Klingel wat leuk dat jullie het aan de opa s en oma s hebben verteld he....heerlijk om te doen Lekker genieten meid ! En wat je stress betreft omdat je minder moe bent, snap ik wel hoor. Ik heb opeens geen last meer van mn (.)(.) kreeg ook gelijk stress Wet heerlijk om hier al je twijfels kwijt te kunnen, alles te kunnen vragen en zoveel herkenbaars te lezen !!!
@ Klingel; Wat een mooi moment moet dat geweest zijn! Hoe heb je het vertellen aangepakt? Of zagen ze meteen al aan je dat er iets op het puntje van je tong lag? @Wieweet; Gefeliciteerd en wat leuk dat we samen uitgerekend zijn! @ Alle nieuwe mama's die ik nog niet heb gesproken: GEFELICITEERD!!! Juni wordt een hele mooie maand zo!!
Goedemorgen, Ik heb weer veel nieuwe mama's voorbij zien komen, welkom! Ik vind het erg gezellig dat hier zoveel wordt gekletst, zoek alleen nog een manier om alles te onthouden en op te reageren, denk dat ik het maar in Word ga doen vanaf morgen. Hier wel goed geslapen maar om 4.30 klaarwakker.... Zat net in de auto naar het KDV en werd me toch misselijk, getsie heb ik nog nooit gehad. Aan de ene kant wel fijn ter bevestiging maar wel een naar gevoel haha. Iemand vroeg iets wat de plannen waren voor yoga of iets anders, ik heb de vorige keer "samen bevallen' cursus gedaan en denk dat ik nu gewoon ga zwemmen. Fijne dag iedereen!