Ik vind de site mooi, maar vind een lijst ook handig... Met name mijn meerdere miskramen wil ik nog niet op de lijst om er vervolgens misschien weer afgehaald te moeten worden! (doet veel pijn, is al te vaak gebeurd) Daarbij komt dat ik begreep dat de site na de 12 weken openbaar word op hyves ofzo?? Dit begrijp ik niet helemaal. (hormonen misschien en anders ben ik blond hoor..haha..) misschien kan iemand dat even uitleggen Ik wil namelijk wel graag anoniem blijven
site is op zich wel handig ....en anoniem ....maakt mij op zich niet uit .... maar ik heb het vrij druk en ben zelf ook moderator op andere sites waardoor het voor mij onmogelijk word om alles bij te houden
Ow dus we mogen nog wel gewoon haring eten???? Yesss, dat is zo lekker Enne, voor mij maakt het ook niet veel uit of we een lijst of een site hebben.
Daarom heb ik van de week ook mijn gebruikersnaam veranderd en de wijziging doorgepb't naar Scorpion. Ben VOOR de website, zal em in mijn handtekening zetten.
Alleen echt verse haring! Geen voorverpakte uit de supermarkt, daar kan net als bij gerookte zalm en paling etc. listeria bactirie inzitten!
Zijn er eigenlijk vriendinnen/zussen/kennissen in jullie omgeving ook zwanger? Ik ken wel een hoop zwangere vrouwen, maar niet persoonlijk. Geen goeie vriendinnen die er mee bezig zijn! Daarom is deze site natuurlijk een uitkomst. En ik denk dat ik deze keer mee ga doen met Pilates of met Zwangerfit (ben alleen niet zo fit )... Maar het samen beleven van zo'n bijzonder moment in je leven vind ik dan wel weer erg mooi!
Een goeie vriendin is nu 20 weken zwanger. Ik kan niet wachten om het te vertellen. Verder nog 2 bekenden die zwanger zijn, beide in December uitgerekend.
Mijn nicht was voor vorige week uitgeteld, maar loopt nog steeds rond Da's de enige die ik weet die nog zwanger is. Tenzij er nog een aantal zijn, maar nog niets verteld hebben. Lang leve deze site!
Ik heb nog een nichtje wat nu 18 weken is en een vriendin die nu 15 weken zwanger is. Weet dat een andere vriendin ook hard aan het oefenen is dus hopelijk raakt zij ook snel zwanger, wel zo gezellig.
mijn schoonzusje is ook zwanger zij is nu ongeveer 17 weken zwanger .......ik ben eigenlijk nog nooit alleen zwanger geweest
ik heb niemand in me familie of kennisen die die zwanger zijn van de de familie ben ik de eerste die zwanger is dus spannend voor de opa's en oma's
Ik heb die mk's ook meegemaakt maar vond het ook wel mooi dat ik niet vergeten werd en toch nog bij de vlinders stond. maar dat is jouw keuze. De site is alleen voor ons hier! je kan je naast de site ook nog aanmelden op de hyves, maar die word idd na de 12 weken openbaar zodat ook juni mama's van andere forums daarop kunnen, maar op deze site ben je dus safe
Weet je, het maakt me niet uit, lijst of website. Het was maar een idee die geopperd werd door mensen Geen lijst hier, ook prima. Liefs
Ja dat is juist goed, maar wel met mate he. vette vis is goed, je mag alleen niet zoveel voorverpakte vis zoals zalm van de supermarkt was mij verteld.
Ik heb 3 vriendinnen die zwanger zijn, m'n beste vriendin wordt volgende week ingeleid, een andere vriendin is in november uitgerekend evenals m'n buurvrouw en nog een vriendin is ook net zwanger. Dus best wat in mijn omgeving. O,ja en nog 2 nichtjes en 2 neven die (weer) papa en mama worden.