juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beau85

Beau85 Lid

28 jun 2009
    95
    0
    0
    Ik vind de site ook errug mooi!!!

Stuur binnenkort mn gegevens door.....

Fijne dag allemaal!!!

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik vind de site mooi, maar vind een lijst ook handig...

Met name mijn meerdere miskramen wil ik nog niet op de lijst om er vervolgens misschien weer afgehaald te moeten worden! (doet veel pijn, is al te vaak gebeurd)

Daarbij komt dat ik begreep dat de site na de 12 weken openbaar word op hyves ofzo?? Dit begrijp ik niet helemaal. (hormonen misschien en anders ben ik blond hoor..haha..) misschien kan iemand dat even uitleggen :(

Ik wil namelijk wel graag anoniem blijven

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    site is op zich wel handig ....en anoniem ....maakt mij op zich niet uit ....
    maar ik heb het vrij druk en ben zelf ook moderator op andere sites waardoor het voor mij onmogelijk word om alles bij te houden

4. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0

Ow dus we mogen nog wel gewoon haring eten???? Yesss, dat is zo lekker:D

Enne, voor mij maakt het ook niet veel uit of we een lijst of een site hebben.

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #685 justfortoday, 12 okt 2009
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
    Daarom heb ik van de week ook mijn gebruikersnaam veranderd en de wijziging doorgepb't naar Scorpion. Ben VOOR de website, zal em in mijn handtekening zetten.

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Alleen echt verse haring! Geen voorverpakte uit de supermarkt, daar kan net als bij gerookte zalm en paling etc. listeria bactirie inzitten!

7. Layla

Layla Lid

8 dec 2008
    63
    0
    0
    Zijn er eigenlijk vriendinnen/zussen/kennissen in jullie omgeving ook zwanger? Ik ken wel een hoop zwangere vrouwen, maar niet persoonlijk. Geen goeie vriendinnen die er mee bezig zijn!

Daarom is deze site natuurlijk een uitkomst. En ik denk dat ik deze keer mee ga doen met Pilates of met Zwangerfit (ben alleen niet zo fit ;))... Maar het samen beleven van zo'n bijzonder moment in je leven vind ik dan wel weer erg mooi!

8. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Een goeie vriendin is nu 20 weken zwanger. Ik kan niet wachten om het te vertellen. Verder nog 2 bekenden die zwanger zijn, beide in December uitgerekend.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn nicht was voor vorige week uitgeteld, maar loopt nog steeds rond ;) Da's de enige die ik weet die nog zwanger is. Tenzij er nog een aantal zijn, maar nog niets verteld hebben.

Lang leve deze site! :D

10. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Ik heb nog een nichtje wat nu 18 weken is en een vriendin die nu 15 weken zwanger is. Weet dat een andere vriendin ook hard aan het oefenen is dus hopelijk raakt zij ook snel zwanger, wel zo gezellig.

11. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik ben ook voor de website en geen lange lijsten in dit forum.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mijn schoonzusje is ook zwanger zij is nu ongeveer 17 weken zwanger .......ik ben eigenlijk nog nooit alleen zwanger geweest

13. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb nu toch wel enorme last van misselijkheid de hele tijd hoor !!! Hoe is het met jullie meiden ?

14. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik heb niemand in me familie of kennisen die die zwanger zijn
    van de de familie ben ik de eerste die zwanger is dus spannend voor de opa's en oma's

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik heb die mk's ook meegemaakt maar vond het ook wel mooi dat ik niet vergeten werd en toch nog bij de vlinders stond. maar dat is jouw keuze.

De site is alleen voor ons hier! je kan je naast de site ook nog aanmelden op de hyves, maar die word idd na de 12 weken openbaar zodat ook juni mama's van andere forums daarop kunnen, maar op deze site ben je dus safe;)

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Weet je, het maakt me niet uit, lijst of website. Het was maar een idee die geopperd werd door mensen ;)

Geen lijst hier, ook prima.

Liefs

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ja dat is juist goed, maar wel met mate he. vette vis is goed, je mag alleen niet zoveel voorverpakte vis zoals zalm van de supermarkt was mij verteld.

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wie woont er eigenlijk in de omgeving van purmerend??

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb 3 vriendinnen die zwanger zijn, m'n beste vriendin wordt volgende week ingeleid, een andere vriendin is in november uitgerekend evenals m'n buurvrouw en nog een vriendin is ook net zwanger.

Dus best wat in mijn omgeving.
    O,ja en nog 2 nichtjes en 2 neven die (weer) papa en mama worden.

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom uit omgeving rotterdam dus niet echt meid ;)

Deel Deze Pagina