Probeer voor je duizeligheid Floradix, kan een lage bloeddruk zijn maar ook je ijzergehalte. Ik heb het ook gehad de duizeligheid en misselijk. Na een paar dagen Floradix werd het al minder en nu is het foetsie!
@ Xaph: Volgens mij heb je morgen je eerste echo als ik de weblijst mag geloven . Ben benieuwd en natuurlijk heel veel kijk en luisterplezier!
@Duimpje Ja klopt, ben heel benieuwd! Vanwege mijn klachten (buikpijn, koorts) vond de ha het verstandig om een vroege echo te doen. Hopelijk zien we dus een hartje!!! En in elk geval weten we dan zeker of het geen bbz is (ga ik niet van uit).
@sabine: nee joh, innesteling is tussen 5 en 10 dagen na ei. pas na innesteling komt er echt genoeg HCG los om posi te testen! maar soms doet t lijf rond nod toch even wat bloed loslaten. of het kan de nu beter doorbloedde baarmoedermond zijn...
Wij hebben vorige week een echo gehad en er was een knipperlichtje te zien ....dat was zo gaaf ! ik hoop dat jullie dat ook mogen zien !
duimpje ik zal het morgen gelijk halen als het jou heeft geholpen helpt het mij ook hopelijk want dan weet jij ook dat het echt geen pretje is als je het gevoel krijg elke keer bijna plat te gaan echt niet leuk een beetje duizelig kan wel maar ik was extreem duizelig kan ook aan mijn bloeddruk liggen , te weinig ijzer bedankt laisa
Een beetje roze verlies kan ook betekenen dat het vruchtje zich verder innesteld he. Als je test donkerder is geworden dan zou ik toch proberen nog even positief te blijven hoor! Dikke knuf!!
Door in een te warm bad te gaan kan je ook gaan bloeden. daar moet je dus niet van schrikken. door de warmte kan er een haarvaatje scheuren. Als het maar bij helder bloed blijft en geen stolsels zijn.
@Wgev, Meid ik duim voor je, het kan vanalles betekenen. Zolang je geen helderrood bloedverlies hebt.. @leeftijd 28 jaartjes hier. Veel zwanger om mij heen of al kinderen hebbend. Liefs
Hier 29...bijna 30!! Heb vandaag nog een keer bloed geprikt en alles was goed, nu is het afwachten of de echo ook goed is..
Hallo mede-juni 2010-mamma's, ik kom mij ook alvast even melden, heb nu niet veel tijd om te reageren, hoop dat morgen wat uitgebreider te kunnen doen. Groetjes, Yvy30
Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Ik heb een eigen zaak. Ik geef opleidingen aan nagelstylisten en visagisten
So scorpion ik schrik me een hoedje van die feli, die had ik niet zien aankomen! thanx! @ouwe taarten: ik voel me onwijs jong (en zo gedraag ik me meestal ook) maar ik vond t toch wel stressy worden omdat je vruchtbaarheid wel afneemt na de 30 @werk: iets met michelinsterren en kunst maaer nu gaak koken! toedel!