@afspraken morgen Succes meiden!!! @beroep Ik ben behandelcoördinator bij een residentiële jeugdzorg voorziening Liefs
hey meiden, nou boek is inmiddels uit, slapen ho maar, het is ook nog wel heel vroeg natuurlijk meiden bedankt voor alle positieve woorden, doet me echt goed, en geeft me ook weer wat extra moed. heb na vanmiddag geen bloedverlies gehad, maar ben nu natuurlijk hartstikke bang dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden. @leeftijd volgens mij ben ik de jongste hier: 21 jaar @werk, nu nog horeca was mijn bijbaantje toen ik naar school ging, nu klaar met school, op zoek dus naar een andere baan, maar kan hier eerst een contract krijgen voor 20 uur dus zit eerst nog goed
WVEG jeetje hopelijk valt alles mee maar tuurlijk schrik je van bloed verlies Had ik ook ik testte woensdag posie en donderdag had ik bloed verlies nou ja wel 2 druppies en nu niks meer verder
@ Wgev: ik ga ook enorm duimen voor je en hopelijk heeft het niets te betekenen... @Klingel: GEFELICITEERD!!! (best een bescheiden in vergelijking met die van Scorpion) @ Bright: Prachtig om dat er zo even uit te gooien Ik ben shopmanager van een zwangerschapsmodezaak!! En zit dus qua leeftijd in de middenmoot met mijn 27 lentes, maar voel me door de zwangerschapsmoeheid nu soms even een oude taart
melanina bij mij hetzelfde als bij jou!!! best nog wel hoop dus!! @bright thnx voor de knuf, wat ben ik nu blij met z'n site zeg!!! hier weten ze tenminste hoe je je voelt, kan tegen niemand praten hier, want niemand weet dat ik zwanger ben.
ik kom me hier ook melden. heb vorge week woensdag positief getest. vrijdag ook nog getest maar die was negatief. maar positief is positief he! moest vorige week maandag ongi worden en toen alleen een beetje roze verloren. nu af en toe hooefdpijn, last van mn banden en mn borsten. vanochtend misselijk toen ik een boterham wilde eten en vorige week ook een keer bij een stuk suikerbrood. verder ik ben 28 jaar en ben telefoniste bij een taxicentrale en ben sinds augustus getrouwd. verdre nog wel wat achstig ivm dat ik in juni(zelfde dag als michael jackson overleed) een miskraam heb gehad bij 8 weken.
Ja hoor dr is nog hoop ik testte woendag do beetje bloedverlies en zondag nog steeds posi test Ik blijf maar kijken naar me foto met de testen haha kan het stiekem nog steeds niet geloven Hebben jullie het ook zo snel koud en slapen jullie ook zo kort en als ik honger heb moet ik gelijk eten anders word ik eng Heb nu koppijn
Hoi alle Juni-2010 mama. Ik ga er ook eentje worden. Ben voorlopig op 16 juni uitgerekend. Heb al een zoontje, toevallig ook van juni (2007), dus gaat een drukke maand worden. Zijn er al veel juni-mama's??
heb nog niet zoveel kwaaltjes, maar het lijkt hier wel erg op wat jij nu beschrijft - hoofdpijn, vooral s'avonds - s'morgen uit bed gelijk eten, anders het idee dat ik zo omrol - mijn kachel staat nu op 24 graden - vandaag en gister om 8 uur wakker, normaal voor mij is 9:30 (ja ja ik weet het, ik ben gewoon een uitslaper, en mijn werk begint pas om 11:30) - o, ja en ik heb enorm last van steken, niet heftig of heel pijnlijk, maar wel constant aanwezig