Hallo meiden, Ik ben Layla en ik zou graag met jullie meekletsen! Hartelijk gefeliciteerd allemaal!! Ook ik ben (heel erg pril) zwanger van de tweede. Nu voelt het allemaal nog enorm onwerkelijk zoals vele van jullie ook al schreven. Nog voordat ik de test ging doen, dacht ik al dat ik zwanger zou zijn. De pijnlijke borsten en het vreemde gevoel in mijn onderbuik (bijna als een lichte blaasontsteking) voelde zó bekend! Ik vind het altijd een beetje eng om zo vroeg al te gaan juichen, maar ik krijg die glimlach niet meer van mijn gezicht!! Ik heb er iig heel veel zin in!
Hi juni mama's, Allemaal gefeliciteerd met jullie (prille) zwangerschap. Wij hebben gisteravond samen een test gedaan en daar stond het ... ZWANGER! Weer in de eerste ronde raak. Zo onwerkelijk. Zo'n suprise. Hoop hier lekker te kunnen kletsen met jullie over onze zwangerschap.
Juni 2010 bevallingslijst 1: 2: 3: Emmy X, jolien27, meike 4: Eltime 5: 6: desi23,Blackeyedgirl, duimpje 7: babs81 8: Funkie, mandje, Koekkie 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Zo dan sta ik er gelijk ook bij. Ik was al een schema aan het maken maar zag daarna pas deze op de 2 laatste pagina's. Duhhhh.
hoi meiden! allereerst voor de nieuwkomers gefeliciteerd...wat is jullie uitgerekende datum...dan kan ik jullie op de lijst zetten.... beg ja ik zag het je was sneller dan ik ahahahha mandje: ik heb in de week dat ik wist dat ik gecurreteerd moest worden heel veel gehuild, ook na de curretage(mede door narcose denk ik)...bleef ik maar huilen, maar eigenlijk ging het geleidelijk aan steeds beter, we zijn vlak daarna op vakantie gegaan en dat heeft ons heel goed gedaan, weg met z'n 3tjes uitwaaien...heerlijk, en zo heeft het een plekje gekregen!vergeten doe je het nooit denk ik....maar het heeft wel een plek gekregen. en nu weer dolgelukkig met deze zwangerschap...maar soms ook nog van ohjee niet te veel juichen dees, hier nog 2 test van net....ik kon het niet laten moest weten of die streep donkerder werdhahahah
Desi, fijn dat de test weer positief was geeft een beetje meer houvast. Zelf heb ik ook een MK gehad voor de eerste en dat heeft bij mijn andere zw voor veel onzekerheid gezorgd. Dan besef je maar al te goed dat alles niet vanzelfsprekend is. Ik hoop wel dat je kan genieten. Je bent gelukkig weer snel zwanger geworden. Dat is natuurlijk ook een beetje dubbel maar je hebt nu weer zoveel om van te genieten. Ik heb mijn naam al in de lijst gezet. Het schiet al lekker op met alle dames erin. Even in het kort. Dit is mijn 4de zw waarvan 1 mk. Mijn kids zijn nog jong (allebei onder 2 jr). We zijn voor de 3de keer in de eerste ronde zwanger. Na de MK hebben een jaar moeten wachten om weer zwanger te worden. In 1 keer is toch een stuk relaxter kan ik vertellen wel een beetje een schok. Vrijdag gaan we nog een keertje testen maar er stond toch echt ZWANGER in het schermpje. Nog geen klachten maar het is ook wel erg vroeg. Ik voelde het vorige week al dat ik zwanger was aan mijn borsten. Die zijn dan gewoon anders (jammer genoeg niet groter ). Fijn zw allemaal en veel kletsplezier hier met elkaar. Altijd leuk om alles met elkaar te delen zeker nu het nog geheim is. Of hebben jullie het al iemand verteld????
hoi koekkie wij hebben het nog niemand verteld, alleen moet ik bijna lijm gaan gebruiken om niks te zeggen tegen mijn ouders hahaha
Kan mij voorstellen dat je het je ouders wilt vertellen. Helemaal omdat ze weten wat een verdriet jullie hebben (gehad) ivm je mk. Gaan jullie wel netjes wachten tot de 13 weken / 3 maanden? Wij hebben voorgenomen te wachten tot 31 december of kerst.
Hey Dames!! Wat leuk al meerdere dames er weer bij bij de juni mamma's. Volgens mij ben ik ipv 8 juni, 6 juni uitgerekend.. 16 okt heb ik de eerste termijn echo. Heel spannend.. Ook heb ik al 2 x eerder een vmk gehad.. Dus ik durf nog nie echt heel blij te zijn. Hoop dat er meer juni mamma's bijkomen Helaas zal ik de komende 3 weken niet zo actief zijn, want ze zijn ons huis aan het renoveren en zitten dus in een ander huis waar we geen i-net hebben. Maar ik probeeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden Groetjes
koekkie: als je wacht tot kerst hoever ben je dan?dan ben je toch al bijna 16 weken?of zit ik nu helemaal fout? ik wil zeker wachten tot de 1e echo over 3 weken, als dat goed is wil ik het mijn ouders vertellen, de rest na 12 weken. funkie:wat spannend ook voor jou!!en succes met renoveren!!
Welkom blackeyedgirl, layla en Koekkie. Desie: Kbegrijp je volledig, vergeten gaan we dit nooit doen. Maar soms denk ik van het moest zo gebeuren, anders ging ik nooit mijn kleine meid gekregen hebben. Ik heb nog 1 test liggen, denk er ook soms aan om nog eens te testen. Het is zo leuk als die tweede streep er zo dik op staat
Welke lijm gebruik je Desi? Hier lukt het mij niet om te zwijgen. Alleen mijn vader mag het niet weten, omdat hij zich heel snel zorgen maakt en heeft last van zijn hart. Amai Koekkie jij kan goed zwijgen! bij mij gaat het al opvallen als ik geen glaasje alcohol meer ga drinken
Funkie wat heerlijk zo'n snelle echo. Alleen de reden waarom is natuurlijk iets minder (je MK's). Succes met de verbouwing. De uitgerekende data's moeten we toch allemaal aanpassen na de eerst echo. Dat komt vast wel goed. Er zullen vast wel een hoop meiden bijkomen. Hoop dat het overzichtelijk blijft. Vaak ben ik na een tijdje de weg zoek op deze topic.
Bij mijn eerste zoon heb ik het met 3 mnd verteld en bij de tweede zelfs bij 16 weken (hadden een feest en vond het leuk iedereen gelijk op de hoogte te stellen). Bij mijn eerste zw (mk) had ik het gelijk verteld en toen ging het mis. Ik ben nogal bijlovig als het uitkomt haha dus ik ga weer wachten. Maar ga je het wel je moeder vertellen en de rest maar niet je paps. Dat is ook moeilijk joh.
Ja misschien heb je wel gelijk. Bij de eerst zwangerschap ook onmiddellijk iedereen vertelt en werd ook een miskraam. Bij de tweede zwangerschap hetzelfde, pas met de derde zwangerschap heb ik gewacht tot ik 3 maanden was en alles is goed gekomen. Misschien moet ik ook wel wachten. Momenteel ben ik ziek en mijn ma kwam op bezoek en ze zag dat direct aan mij dat er iets was. Ze vroeg gewoon wat er was en ik zei, gewoon wat binnenpretjes en toen zei ze gelijk; je bent zwanger. Ze had een voorgevoel. Ze had zelf voorgesteld om te wachten om tegen mijn vader te vertellen. En tis ook wel voor zijn gezondheid, dus dat gaat geen probleem zijn om te verzwijgen hoop ik
Alle niewe hier: welkom en gefeliciteerd! Ik weet ook nog niet zo goed wanneer ik het ga vertellen. Ik heb wel grote behoeften om het aan twee vriendinnen te vertellen, maar mijn man vind dat de ouders het eerst moeten weten....Ik weet het niet, krijg je weer van die goed bedoelde adviezen hmmm. We zien het voorlopig vind ik het ook wel leuk om het als geheimpje voor ons te houden. Ik heb alleen ook een groot probleem als ik weer geen alcohol drink. Als het goed is dit weekend met de meiden op stap en dan...? In de plantenbak kiepen?
Jeetje, wat hebben er veel van jullie een mk gehad in het verleden... Kan me voorstellen dat zo'n nare ervaring de eerste weken van een nieuwe zwangerschap zo onzeker maakt! Ik voel dat ook zo, maar dan zonder die ervaring. Ik wil ook wachten tot na de eerste echo. Maar wil ook graag die lijm!!! Zoals het er nu uitziet ben ik op 9 juni uitgerekend. Mijn eerste is dan nog net geen 2 jaar. We waren er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig, dus ook deze is net als de vorige een one-hit-wonder. Maar omdat er veel vrouwen in mijn omgeving erg veel moeite hebben met het zwanger worden, vind ik dit op de een of andere manier nooit leuk om te zeggen... Ik had trouwens helemaal niet verwacht dat er al juni 2010 mama's online zouden zijn, dus vind het een fijne verassing om ook in het prille begin al te kunnen kletsen! Op andere dingen (zoals een echo) moeten we nog lang wachten...
Even gelijk reageren op jou Meike; Dat probleem heb ik ook volgend weekend! De bekende 'blaasontsteking/keelontsteking' en daarom aan de anti-biotica-truc zal wel niet werken. Heerst er niet toevallig een buikgriepje oid? Ik zoek ook nog een goeie smoes hiervoor!
ik doe voorzichtig mee...moest gister ongi worden maar nog niks..wel wat zwangerschapsverschijnselen of zal het allemaal in me hoofd zitten?