juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Klingel Jij ook al goed nieuws dus, wat heerlijk!

@Layla De gyn heeft geen schatting gegeven van hoever ik was, vond het nog te vroeg. Over twee weken weten we meer. To be continued...

2. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Xaph: Gefeliciteerd met dit goede nieuws!

@Klingel: Gelukkig ben jij ook weer gerustgesteld.

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

Hey wat leuk!

Ik kom ook uit purmerend

Ik zoek nog een maatje voor zwangerschapszwemmen en pilates:D

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi! Het is idd licht bruin, en de huisarts had het ook al over innesteling... maar dat is toch allang gebeurt? Of zie ik het verkeerd? Ik dacht dat die worm al zo'n 3 weken geleden ingenesteld was (zo rond de positieve test).
    Jeetje, ik schrok me rot. Ik was bang dat ik door de ruzie misschien te opgefokt was en dat het daardoor misging. Maar dat is ook niet echt redelijk.
    Nou, ik blijf nog even duimen, want helemaal gerustgesteld ben ik nog niet... maar waarschijnlijk komt het dus goed. Goed advies, positief blijven tot het tegendeel blijkt... :) Thankx. Ennuh, ik ben natuurlijk hartstikke blij met het kindje. Soms een beetje in paniek, het is nog een beetje abstract en ik ben niet altijd even lief door de hormoontjes... maar wel heel blij.

@ Klingel: Super.... ik ben blij dat het nog steeds hartstikke goed gaat. Als we eenmaal die 12 weken grens bereikt hebben spring ik een gat in de lucht ;)

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #865 justfortoday, 13 okt 2009
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
    Er was bij mijn vriendin, die tot 14 weken zo'n beetje om de dag bloed verloor, verteld dat de innesteling meerdere fases heeft, ivm de groei van de kleine... Als het dieper innestelt en het zit tegen een adertje aan, dan kan dat misschien beschadigen?

6. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klingel......super, das goed nieuws ! Rustig aan nu he ;)

Zilvervosje.....hoeft niks te betekenen he meis...zeker niet als het bruin is. Positief blijven he ! Kalm aan , enne............geen ruzie maken he ;) foei !

7. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga pendelen....pfffff kom echt om in de aanvragen. Nu zijn er weer twee topics over en dan gaat iedereen weer aanvragen. Ben het de laatste dagen ook gewoon vergeten. Tja mn gedachten zijn nu ergens anders he :D

8. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    heee ladies,

ik was van plan om hier mee te komen schrijven, maar bij nader inzien zie ik het toch niet zo zitten. Het lijkt me wel heel leuk en gezellig, maar het gaat echt veeeeel te snel hier....
    Nog meer mensen die hier last van hebben?

liefs, Nienchen

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @nienchen83 ja dat heb ik ja .....

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    t gaat hier inderdaad onwijs snel, opzich een goed teken! :)

maar het jammere van dit snelle en drukke is dat een band opbouwen lastiger is. gewoon ook door de grote groep..

persoonlijk merk ik, omdat ik uit de medische molen kom, dat ik toch neig naar de meisjes die ook op die heftige manier zwanger zijn geworden. gewoon, omdat die meer dezelfde geschiedenis en angsten hebben.
    vandaar dat ik in het zwangerentopic voor MMMeisjes ook schrijf.

:)

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @klingel : ik ook hoor , ik schirjf bij zwnagere dames van het pco clubjes mee .....en dit is dan de 2e zwangerschap ...maar wij schrijven al jaren met elkaar , echt al jaren delen we lief en leed

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    heb ik in de bus en de schommel ook.
    superfijn.

kan hier ook komen, maar is toch lastiger.
    aan de andere kant wil ik in de bus, waar ook nog steeds nietzwangeren zitten, niet teveel over mijn zwangerschap praten.

dat doet toch pijn..

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    ...

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik vind dat het hier nog meevalt qua snelheid. Het NOD-forum van oktober is totaal niet mee te volgen! Ik heb er nooit veel in gereageerd en als ik dan eens iets vroeg ofzo, dan werd daar bijna niet op gereageerd, gewoon omdat het veel te snel gaat en de meeste niet alles teruglezen.

15. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    heeft iemand van jullie ook zo'n last van de onderrug'??? En ik heb meer last van mn onderbuik als ik druk ben (geweest) op mn werk. Zijn er dames die dit herkennen? Zou het een teken zijn dat ik rustiger aan moet doen?

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    whats up? ;)

ik bedoel met dat t pijn doet, dat dat voor de nog niet zwangere meiden in dat topic geldt.

ik ga niet zitten piepen over zere tieten terwijl er mensen nog niet eens zwanger zijn..

maareh, @nien: ik heb nergens last van nog.. alleen die (.)(.) dus ;)

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    @Nienchen hier ook hoor, eind van de dag, als je thuis eindelijk op de bank mag zitten.
    Vanavond mag vent dan ook weer de stallen van de paarden doen, dan zorg ik wel voor de quality time :)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had het niet op jou bedoelt... Sorry!

Ik zit op 't moment op m'n werk en heb een heel gevoelig toetsenbord. Blijkbaar per ongeluk ergens verkeerd op geduwd maar ik kon mijn bericht nog gewoon typen. Maar ineens staat in mijn eerste bericht de helft van de tekst van m'n tweede bericht. Vond dit zo stom en kan mijn bericht niet verwijderen. Vandaar de '...'

19. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Het gaat idd wel heel snel, aan de andere kant kunnen we ook gewoon besluiten dat we niet elke keer 50 pagina's terug hoeven te lezen om weer helemaal op de hoogte te zijn. Dan nemen we het elkaar gewoon niet al te kwalijk als we iets missen en brengen we elkaar even op de hoogte als we daardoor heel erg uit de bocht vliegen. Is dit misschien een goede manier om met het vele schrijven om te gaan? Of mis je de reacties op je eigen berichtje?

Het is idd een grote groep, ik vind het wel gezellig. Al zullen er vanzelf mensen komen die meer of minder reageren, dan krijg je vanzelf een meer vaste kern die je beter kent.

Overigens, ik ben al iets meer gerustgesteld. Zeker door de opmerking dat die innesteling in fases gebeurt... dat klinkt eigenlijk wel logisch. Jammer dat de huisartsassistente daar niet op kwam. Ik vond het zo raar klinken... het heeft al armen maar is nog niet ingenesteld.... hahaha. Goed, mijn biologische kennis is ook niet al te goed.

Ik zag dat jullie je een eindje terug hebben voorgesteld. Ik doe het nog even vaag omdat nog niet veel mensen (waaronder mijn ouders) het al weten. Ik ben 30, in ronde 2 zwanger geworden na een verkeerde innesteling in ronde 1. Mijn vriend en ik zijn nu 3,5 jaar samen (en maken best eens ruzie, maar gelukkig ook veel goed... dat hoort wel een beetje bij ons maar is nu door mij wel een beetje erger). Ik werk in het hoger onderwijs en ben mijn promotie aan het afronden. Mijn proefschrift zal ik dus met ronde buik moeten verdedigen, volgens mijn vriend zullen ze dan een stuk liever me zijn, haha! Volgens mij werkt het niet zo. Inmiddels weten mijn zusje en mijn beste vriendinnen het en mijn baas (ivm vervanging).

Nou, dat was ik dan.... :p

20. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Mieden wat kletsen jullie lekker veel :D
    Justfortoday!! Whow eigen stallen? aaagh ben jaloersss hahaha

Deel Deze Pagina