@wgev en winanda, jeetje das klote, sterkte en hopelijk komt het snel weer goed. @Juni-bevallingsmaand, is het zeker, mijn zoontje is van 4 juni en lekker vakantie toen aan mijn verlof geplakt en op 1 sept weer gestart met werken, heerlijke lange zomer zo. Wel alles gelezen vanmiddag op mijn werk, maar kan daar niks posten, dus ben ook weer een hoop vergeten. Er wordt hier ook zoveel gekletst.
Eigenlijk is er best veel mooie kleding voor dit najaar! En als je een beetje met laagjes werkt kom je er zeker niet als een zeekoe uit te zien hoor!! Misschien leuk om een kijkje te nemen op de site van Mamalicious, dat is niet duur (hetzelfde merk als Vero Moda, Jack&Jones, Name-it) en ze hebben zulke leuke spulletjes... Misschien nog niet voor nu, maar tis leuk om te zien dat je er heel mooi bij kan gaan lopen met zo'n prachtige dikke buik! En bevallen richting de zomer is zo heerlijk! Bij mijn eerste ben ik begin juli bevallen en daardoor was ik vaak buiten aan het wandelen, lekker in het park aan het lezen met mijn lief en ons meisje... Oooh, ik heb er zo'n zin in! Maar voor nu vind ik het ook heerlijk om op die koude zondagochtend lekker met z'n (nu nog) 3-en in het grote warme bed te kletsen/lezen/lachen/muziek te luisteren...
Wat grappig trouwens dat hier zoveel meiden zijn uit purmerend en omstreken. heb daar 20 jaar gewoond, van mijn 4e tot mijn 24e. daarna naar brabant verhuisd.
@Layla, ja hebt ook wel gelijk. Ik moet gewoon een beetje creatief worden en de sites gaan aflopen. T is alleen dat ik het heel snel koud heb en mezelf dan weer heel charmant in een hele dikke trui rond zie lopen
Zo ik ga afsluiten ben de komende 2 dagen in het buitenland. Tot donderdagavond of vrijdag! Hoop dan alleen maar goed nieuws te lezen
@Cynthia: kom tegen die tijd maar bij mij langs, dan zorg ik er wel voor dat je er mooi uit kan zien (incl dikke, maar wel aansluitende, trui) en het toch lekker warm kan hebben! Veel succes in het buitenland!
@wegv en winanda: wat erg, veel sterkte! Het gaat hier inderdaad erg snel. Ik probeer 1x per dag bij te lezen en wat te posten. @ Desi23, jouw situatie was denk ik gevaarlijker dan de mijne. Met hoeveel weken is Ruben geboren? Wat vervelend dat je bloeddruk niet meer gezakt is! Ikzelf had met 35 weken zo'n bloeddruk door de zwangerschapsvergiftiging dat ik opgenomen ben. De bevalling kwam spontaan met 36,5 week (ze wilden het tot 37 weken rekken, maar dat lukte niet), maar doordat ik bloedde werd het gevaarlijk en dus een keizersnee. Ik wist toen ik opgenomen werd dat het met het kindje goed zat. Uiteindelijk was mijn dochter 7 pond en helemaal ok. @ Layla, 48 uur puffen, na 19 uur was ik al helemaal kapot! @ Helma en Beau: welkom! @ klingel: fijn dat de spanning er een beetje af is! @ zilvervosje: ja, ik reageer ook scherper en viel gisteren flink uit tegen een leerling...Vorige keer trouwens lukte het me helemaal niet meer consequent de regels te handhaven tegen het einde van mijn zwangerschap. Dat was lastiger. @ xaph: mooi nieuws. Jammer dat je minder ver was, maar dat komt vanzelf! @ zilvervosje: waar promoveer je, of wordt je dan al te specifiek? Ben ook benieuwd naar je vakgebied. Pet je af hoor! Zelf heb ik 2 jaar geleden een poging gedaan te promoveren, als leraar 2 dagen voor de klas en 3 dagen onderzoek (vakdidactisch), en dan toch in 4 jaar klaar zijn. Ik werd zo diep ongelukkig van het werk dat ik gestopt ben na 9 maanden. Beste beslissing sinds tijden. @ femke: een depressie, klinkt heftig! hopelijk gaat het deze keer beter. Ik heb het ook steeds erg koud. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het steeds warm (maar later in de zwangerschap), maar toen was ik ook in de lente zover als ik nu ben; dus dat is niet te vergelijken. @ juni: mooie maand, lijkt me. Vorige keer was het voor mij december, maar dat was ook fijn: iets leuks om naar uit te kijken ipv die vervelende natte winter. Stella
Hoi allemaal, Ik mag mij bij jullie aansluiten, had vanmiddag een positieve test (3 achter elkaar ). Het is een jaar geleden dat ik zwanger geweest ben, maar dat eindige in een bbz. Het voelt nu anders dus ik heb goede hoop dat een jaar geduld nu beloond gaat worden. liefs
ik heb al een best dikke buik, helemaal opgeblazen... echt minder want van de baby is er natuurlijk nog absoluut niets zichtbaar, maar de buik valt wel wat op, ben slank, heb maatje 36 normaal. Ik kan al die onzekerheid maar al te goed begrijpen, heb zelf in juni een miskraam gehad met 11 weken, erg heftig. Wij hopen zo erg dat dit keer alles helemaal goed komt. Nou welterusten allemaal!! Morgen 10.15 komt mvm. Nog één weekje wachten voor eerste echo!! liefs, Nienchen
Misschien kunnen we die met zijn allen op de 9maandenbeurs in februari gaan kopen? Nieuwe moeders, welkom! Bedtijd hier!
Goedemorgen Ik ga ook voor het belletje hoor Enne in februarie ga ik lekker genieten van de 9 maanden beurs dit jaar niet geweest want had toen net me miskraam . En volgend jaar ( klinkt ver weg) gaan me schoonzusje en ik lekker samen.
@ Belletje: Ik had bij e vroige zwangerschap gewoon mooie lange kettingen gehaald. Ik vond de verhalen omtrend het belletje mij te onzeker. Het ligt gewoon aan je kindje. Als hij/zij het geluid van het belletje leuk vind, gaat hij/zij er naar toe draaien, zo nee, dan draait hij/zij er van af. En het schijnt te klinken in de buik alsof je naast de kerkklokken ligt .... dus ik houd het weer lekker op mooie lange kettingen zonder belletje erin .
Dag Meiden. Wat wordt hier veel gekletst zeg. Ik zou me ook willen melden hier, ik wordt ook een juni mamma. Het wel heel pril, maar voel me geweldig. Iedereen ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap. groetjes laura
welkom en gefeli, laura! hoest met iedereen vandaag? ik voel me nog steeds prima, alleen koud en zere (.)(.)
Goeiemorgen allemaal! Hier ook koud, maar het is ook koud buiten zeg! Net MvM chauffeur aan de deur gehad, begint ie een heel verhaal?! En ik maar hopen dat de buren niks in de gaten hadden!! @Klingel; hier ook pijnlijke boobs! En ook koud! Verder nergens last van En hoe is het met jou vanmorgen? Vandaag nog een Hcg uitslag las ik in Scorpions post? @GP894 & Laura: GEFELICITEERD!! Leuk dat je erbij bent! @9maandenbeurs; Heel eerlijk vond ik het de keer dat ik was gegaan wel enorm druk (toen was het tegelijk met de huishoudbeurs in Adam) Dat houd me een beetje tegen dit keer. @belletje: Ik zou er zelf een beetje gek van worden denk ik, heb ik bij mijn poezen ook maar niet gedaan Wel heb ik bij mijn eerste zwangerschap telkens een paar liedjes van mijn gsm afgespeeld bij mijn buik en dat zijn nu nog steeds haar lievelingsliedjes waar ze helemaal rustig van wordt!! @Justfortoday; wat was jij nog laat op zeg! Knap, want ik hou het niet vol! @Dimple: Jaaaaa! Brabant!! En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht J @Stella; wat ben jij goed met je reacties zeg! Ik probeer je vanochtend een beetje na te doen, want ik vind het erg lief dat je overal op reageert! En wat goed dat je dochtertje nog 7 pond was met 36,5 week? Fijn gevoel om te weten dat het goed met haar zat! Maar dit keer doen we het anders!! @Nienchen; wat moeten dit spannende weken voor je zijn Vreselijk om mee te maken! Gelukkig heb je al relatief snel je eerste echo en dan kan je misschien al een beetje gerust gesteld worden, ik hoop met je mee. En helaas zie je de buik meestal wat sneller bij vrouwen die een slanker postuur hebben, hoewel het gewoon je darmen zijn. En ik denk dat het voor je omgeving misschien nog niet eens op zal vallen? @Iedereen; een hele fijne dag, ik ga lekker aan het werk!
hoi hoi feli laura welkom hier Me boobs vallen nu wel weer mee alleen koud hebben herken ik en honger hahaha .
Mogge Welkom Laura! Hee Layla, mijn bedtijd is jaren lang rond 2.00-2.30 uur geweest, ik dwing mezelf tegenwoordig om er voor 0.30 uur in te liggen 9maandenbeurs, is nu al 2 jaar op een rij dat ik geen reden heb om te gaan. Ben nog nooit geweest hoor, maar heb ooit op tv een mooie hanger in de vorm van een foetus gezien, en ben benieuwd of die daar dan misschien nog wel te koop is. Als dit kleintje blijft zitten, dan is het het eerste kindje, en het struinen voor spulletjes lijkt me zo heerlijk. <vies praatje>Gisteravond ineens megalast van mijn darmen, en doordat ik helaas niet naar roosjes ruik werd ik ook nog eens heel heel erg misselijk. Daar zit je dan op de wc, met een teiltje op schoot </vies praatje> Nou loopt mijn ticker ineens een dag achter Eerst naar werk toe, dan daar even aanpassen.